Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 14

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 jul 08, 20:11

VIF ligger under 2-1 for Molde borte. Håper VIF taper. Wink

RBK ligger under 0-1 mot NAC Breda i intertotto. Deilig Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 jul 08, 20:15
Endret: 19 jul 08, 20:19
Endret av: SirLion

faaan.. tippa 1 - 2 til VIF jeg.. jaja... hele runden:

Lørdag 19/7: 19:00

Molde - Vålerenga: 2 - 1

Søndag 20/7: 18:00

Tromsø - Ham Kam

FC Lyn - Strømsgodset

Lillestrøm - Bodø Glimt

Brann - Aalesund: Hovedkamp tv2 20:00

Mandag 21/7 19:00:

Stabæk - Fredrikstad TV2Zebra

Onsdag 23/7:

Viking - Rosenborg

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 19 jul 08, 20:16

Backene til VIF sliter virkelig mot raske kantspillere.... Artig å se på! Cool

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:18
Endret: 19 jul 08, 20:19

Morsomt å se på ja.. hehe

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:22

3 - 1 og tipset mit ble gjort til skammeFrown

GurrBass

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:23

4-1!?!?!?!? Surprised

Trodde faktisk at VIF skulle framstå som et bedre lag enn det de gjør nå....

Er nesten skremmende med tanke på alle de millionene de har svidd av!!

SirLion

Landslagsspiller

hahahahahahahahahaha..... 4 - 1!!!! PÅ TO MINUTTER!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

4-1 snakker om bombe Laughing

http://keiko99.net

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:24

4-1 til Molde ha ha ha.....en konkurrent til FFK om medaljene (gull) sliter Wink

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:34

5 - 1.. det blir ingen lett kamp for oss der oppe.. for å si det sånn

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 19 jul 08, 20:34

Var innom livescore.com og sjekka resultatene, og måtte se to ganger før jeg var sikker. 4-1 til Molde?? Der ble siffertipset mitt gjort til skam!

Jeg sier det igjen: åssen er Norges fotballframtid når den sentrale midtbanen på landslaget for det første spiller i en såpass dårlig serie som det Tippeligaen er, og for det andre spiller helt forferdelig? Molde, en av nedrykkskandidatene med en ikke altfor bred stall hadde to av sine førstevalg på midten ute! Så ikke kampen, men når det står 4-1 må man jo stille spørsmålstegn ved hele laget!

Blir spennende å se om Andresen setter ut seg selv og Hæstad! Kjenner mange VIFsupportere som mener at det er det eneste rette, og som gjerne vil bytte ut Andresen! Det ble ikke bedre etter tapet mot FFK og salget av Thorvaldsson.. Nå tipper jeg det er flere som er i harnisk i Klanen!

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:41

Opprinnelig postet av SirLion

5 - 1.. det blir ingen lett kamp for oss der oppe.. for å si det sånn

Nest siste serierunde det. Da tror jeg ikke Molde har så mye å spille for Wink

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:45

Opprinnelig postet av Lemmy

Var innom livescore.com og sjekka resultatene, og måtte se to ganger før jeg var sikker. 4-1 til Molde?? Der ble siffertipset mitt gjort til skam!

Jeg sier det igjen: åssen er Norges fotballframtid når den sentrale midtbanen på landslaget for det første spiller i en såpass dårlig serie som det Tippeligaen er, og for det andre spiller helt forferdelig? Molde, en av nedrykkskandidatene med en ikke altfor bred stall hadde to av sine førstevalg på midten ute! Så ikke kampen, men når det står 4-1 må man jo stille spørsmålstegn ved hele laget!

Blir spennende å se om Andresen setter ut seg selv og Hæstad! Kjenner mange VIFsupportere som mener at det er det eneste rette, og som gjerne vil bytte ut Andresen! Det ble ikke bedre etter tapet mot FFK og salget av Thorvaldsson.. Nå tipper jeg det er flere som er i harnisk i Klanen!

Virker som denne Skjølsvik  og evig unge Hestad har gjort en kjempekamp på midtbanen.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:52

Molde - Vålerenga 5 - 1 kampen er ferdig

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 19 jul 08, 22:22

Vel, Martin fikk sitt 3. gule kort i dag (for å sparke vekk ballen), så han har ikke så mye valg  ihvertfall neste serierunde mot TIL.. :-D

Syns hele VIF så veldig tafatt ut etter scoringa til Moa... Total kolaps. 1-1 målet til Molde var faktisk helt lik Tarik sitt mot LSK...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 19 jul 08, 23:12

Moro at Enga tapte selv om jeg ikke liker Molde..

Enga var best første 30 etter det var Molde klar best, hjalp når de satte inn han andre Diouf..

Hæstad er sinnsykt oppskrytt, det har jeg sagt hele tida. Lurer på åssen de kunne brenne av 10 mill på han, og Andresen er bare god på å kjefte, selv om pasningen til målet var nydelig! Etter min mening har ikke Enga godt nok lag til å være med helt der oppe, tviler på at de får medalje. Hvis du tar spiller for spiller så vil jeg faktisk si at vi har ett mye bedre lag, de har alt for mange svake kort.. Men morro at det butter for oppskrytte lag...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 jul 08, 23:24

Martin Andresen er mer enn god nok han, men han har altfor mange hatter på seg.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 14:18

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Martin Andresen er mer enn god nok han, men han har altfor mange hatter på seg.

Der har du litt av den Åge Hareideinnstillingen om at Martin Andresen(bare et eksempel, fins flere andre på landslaget) er god nok. Jeg setter ikke Martin Andresens tekniske og taktiske ferdigheter og kunnskaper i tvil, det er ingen tvil om at han har gode nok kvaliteter til å være kaptein på landslaget.

Spørsmålet er bare om man skal se på hvor god en spiller har vært, eller om man skal se på hvor gode prestasjonene til spilleren er per dags dato? Her er jeg helt uenig med Åge Hareide. Morten Gamst Pedersen har i de kampene jeg har sett av Blackburn i forrige sesong ikke prestert godt nok, det har han heller ikke gjort på landslaget. Martin Andresen har ikke prestert bra i VIFtrøya, men kommer allikevel til å starte neste landslagskamp. Kristoffer Hæstad har vært helt elendig i VIFtrøya, men kommer til å være i neste tropp.

Thomas Myhre, Håkon Opdal og Rune Jarstein har vært under pari denne sesongen, RBK tapte jo i Intertoto her om dagen pga. en keepertabbe fra sistnevnte. Lasse Staw og Jon Knudsen har etter min mening vært tippeligaens beste norske keepere, men Knudsen kommer ikke til å starte neste kamp og Staw kommer ikke til å være i troppen(uansett om han er skadet eller ikke).

Espen Hoff, Vegard Forren, Aleksander Ødegaard, Trond Olsen, Eirik Bakke(har hatt en bra periode nå), Morten Molskred og Morten Skjønsberg for å ta noen eksempler, mange som tror de kommer til å få noen særlig tillit av Hareide? Alle disse er ikke gode for å starte landslagskamper, men disse har etter min mening prestert bedre enn feks. Gamst Pedersen, Hæstad og Andresen for å trekke fram skrekkeksempler- og burde vært med i diskusjonen om plass i landslagstroppen.

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 15:34

Hareide satser nok på kontinuitet i troppen. Han kan ikke bytte ut spillere etter som folk viser seg i form. Annet er når folk har spilt under pari i lang tid. Gamsten skulle ikke engang vært i landslagsstallen, så dårlig spiller han. Men hvem skal vi ha i stedenfor Hæstad ?? De som spiller bra på hans plass er jo for det meste utlendinger. Man kunne sette inn Gashi, men han har vel ikke prestert all verden han heller i år ?? Hareide vet vel nesten ikke hvem han skal ha på keeperplassen nå. De er ustabile alle som en. Er vel litt vel tidlig med Staw, at på til er han skada ??

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 20 jul 08, 16:29

vi kan ikke avskrive et lag som enga etter et tap i molde, før dette hadde de 2strake og virket å være på "G" som grønis sier. de har underprestert til tusen sier folk, sliter forfredelig! fakta er at de ligger kun 6poeng bak fredrikstad!!forventer også at det løsner litt for dem utover høsten-tross alt kjøpte enga et halvt lag i vinter, tar tid å sette samspill etc. ergo ble jeg meget fornøyd med moldeseieren igår som kom noe uventet. molde har sikret plassen allerede, de har kvaliteter som hestad, hoseth, forren, rindarøy, mame diouf, mota. aafk el kamma rett ned er tipset mitt.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 16:58

Der er jeg forsåvidt enig med deg Haugen, han kan ikke endre hvert uttak etter hvem som er i form og ikke. Men nå har Hæstad og Andresen vært dårlige så og si hele denne sesongen, og det må vel få en konsekvens ved neste uttak?

Jeg ville mye heller sett en Runar Berg eller spesielt en Eirik Bakke isteden for Hæstad. De presterer jo jevnt og godt i Tippeligaen, spesielt førstnevnte. Grindheim er jo muligens et alternativ, vet ikke åssen han gjør det i Nederland om dagen..

Syns Staw har vært veldig god og stabil i år, han er vel nesten den eneste keeperen som ikke har hatt dårlige perioder? Jon Knudsen hadde jo en liten periode for et par uker siden, men jeg syns han har stått jevnt godt i år og han hadde en bra sesong i fjor. Hareide har sagt at han er like bak i køen, men hvor mange keepertabber kan egentlig Opdal, Myhre og Jarstein ha før det blir Knudsens tur?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 17:42

Jeg ville mye heller sett en Runar Berg eller spesielt en Eirik Bakke isteden for Hæstad. De presterer jo jevnt og godt i Tippeligaen, spesielt førstnevnte. Grindheim er jo muligens et alternativ, vet ikke åssen han gjør det i Nederland om dagen..

Man kan ikke satse på så gamle kællær som Runar Berg framover. Bakke har ike spilt noe særlig bra han heller synes jeg, og han har fått sine sjanser på landslaget og har ikke innfridd. Grindheim bør være selvskreven sånn som det er nå, men heller ikke han har imponert meg noe spesielt på landslaget. Glimter til innimellom, men er altfor ustabil i prestasjonene i likhet med resten av gjengen som er utpå der.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 18:06

Hvorfor kan man ikke satse på Runar Berg? Greit nok at han er gammel, men han er jo kanskje den norske sentrale midtbanespilleren som har vært best så langt i år. Sammen med Sokolowski som også har vært bra, men som har tilgode å imponere meg nok til landslagsspill. Og er Runar Berg så mye eldre enn Erik Hagen som har fått mye spilletid?

Eirik Bakke startet svakt, men har de siste kampene spilt seg bra opp etter min mening. Fortsetter han den formen, håper jeg han er med i neste landslagstropp!

Grindheim vet jeg som sagt ikke så mye om, men spiller han bra i Herenveen håper jeg han får sjansen. Ellers bør Skjelbreid, Tettey og Demidov være aktuelle for midtbanen. De to første har vært ujevne, men jeg syns Skjelbreid har vært bra av det jeg har sett av ham- hvertfall bedre enn Andresen/Hæstad. Demidov har imponert meg denne sesongen, både som midtstopper og som sentral midbtanespiller!

Uansett, Andresen/Hæstad på midtbanen i så dårlig form kan ikke fortsette!

GurrBass

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 18:11
Endret: 20 jul 08, 18:12
Endret av: GurrBass

HamKam har tatt ledelsen i Tromsø og Lillestrøm leder 1-0 hjemme mot Glimt....

edit : 1-1 i Tromsø nå!

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 18:23

LSK i scringsform 3-0

-------

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 18:26

Satser på at Lyn slår tilbake to ganger, Bodø/Glimt reduserer tre ganger og at Tromsø slår Ham-Kam- hvis ikke ser siffertipskonkurransen mørk ut denne runden så langt.. =P

Blir moro etter denne runden hvor fokuset blir snudd helt- Lillestrøm er tilbake som gullkandidat og alt det vonde er borte, nå er det bare glede igjen for Kanarifuglene! Så går det en uke, Lillestrøm taper og det er igjen krise på Åråsen. :)

GurrBass

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 18:27

Jada.. Nå friskmelder sikkert ekspertene i TV2 dem!! Wink

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 20 jul 08, 18:28

Bare så det blir sagt, Glimt er helt ute å kjører...de eier ikke forsvar...årsverste garantert i hele tippeliga 08..

Heia FFK

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 18:30

Så du Molde - VIF i går ?

-------

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 18:33

Lyn har utlikna mot Godset

-------

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 20 jul 08, 18:33

Ja, og da kan du selv tenke degWink

Heia FFK

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 20 jul 08, 18:37

Det var da voldsomt med mål til en førsteomgang å være. Før har det jo vært 0-0 i en del kamper til pause, har vel også vært runder der det kun har vært ett mål i en av kampene.

Ser ut som ingen lag klarer å være stabile i år, det nærmeste er faktisk FFK. Eller, LSK, Kamma og Aafk har jo vært stabilt dårlige, men på motsatt side av skalaen har det vært verre.

He he, nittitallet var det andre tider med tanke på overganger. 41 millioner betalte Leeds for Bakke da han dro fra Sogndal. Nå aksepteres bud på Tarik på 30 millioner pluss videresalgsprosenter. Tarik hadde sikkert vært solgt for over det dobbelt om han hadde vært femten år eldre.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 18:38
Endret: 20 jul 08, 18:40
Endret av: Rune Haugen

Satser på at Lyn slår tilbake to ganger, Bodø/Glimt reduserer tre ganger og at Tromsø slår Ham-Kam- hvis ikke ser siffertipskonkurransen mørk ut denne runden så langt.. =P

Håper Godset og Ham.Kam. vinner. Viktigere det enn at dere får inn siffertipsa deres.

Og deilig at Moss ligger under for Bryne.

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 18:45

Blir nok ikke tippeliga på Moss i år heller... :-P

-------

FFK1903

Moderator

Lagt til: 20 jul 08, 18:59

Opprinnelig postet av Bob Page

Blir nok ikke tippeliga på Moss i år heller... :-P

Tror ikke de tar det så tungt uansett, årets viktigste kamp vant dem jo allerede før sesongen...

6 mål i en omgang høres ut som en morsom kamp. Tidlig mål av Bryne, så rett etter to kjappe av Kvalheim, før Bryne utligner og så putter to kjappe før pause igjen. Høres litt ut som hawaiifotball...

Tror faktisk Moss har bedre sjanse for å rykke opp neste år. Riktignok er det tre direkte opprykksplasser neste år, på en annen side så forsvinner det altså tre lag som er bedre enn Moss opp, og kun et kommer ned igjen. Det blir lettere i toppen til neste år tror jeg, og desto tettere i bunnen av tabellen der nede. På en annen side, Moss gjør det jo som regel best mot de beste, men kan drite seg totalt ut mot underdogs.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 20 jul 08, 19:08

Ha ha, artig med Drillo. Dønn rolig uansett hva som skjer på banen. Hørtes ut som en kjempesjanse til LSK og du ser tilskuerne bak han river seg i håret. Drillo forklarer rolig og avbalansert at det var hårfint fra nok et mål. Til sammenligning med Hammerø som skriker som ei måke hver gang en spiller forsøker skudd fra midtbanen.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:22

det er utrolig jevnt i adeccoligaen også.. så opprykket til moss er fortsatt innen rekkevidde, nå leder foresten notodden 1 - 0 over Odd... hehehe...

Men at LSK skulle lede 3 - 0 over Glimt.. først bli knust av FFK.. også knuser dem glimt.. er jevnt her ass... hehe..

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 20 jul 08, 19:27

Altaaaaa Cool Hvis 'vi' ikke berger oss i år da er det ikke mulig. Upps n downs for sure

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:29

Bryne leder 5 - 3 over Moss nå...

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:31

Odd - Notodden: 1 - 1

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 20 jul 08, 19:37

For en redning av Espen Johnsen!

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:39
Endret: 20 jul 08, 19:39
Endret av: Bob Page

og der tok TIL ledelsen 2-1, Lyn utlikner til 2-2

-------

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:39

2 - 1 til Tromsø over Ham Kam, mens Lyn - Godset er 2 - 2.. pokker..

solano2

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:40

2265 tilskuere på Ullevål! Flaut, flaut og atter flaut!

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:41

Opprinnelig postet av solano2

2265 tilskuere på Ullevål! Flaut, flaut og atter flaut!

Lyn-fansen er vel på hyttene sine på Hvaler vel ;-)

-------

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:46

Start - Sandefjord: 1 - 2!!!

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:46
Endret: 20 jul 08, 19:47

Bryne - Moss: 5 - 5

Solheim

A-lagspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:47

haha, 5-5

1-1 mellom hødd og alta Frown

solano2

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:48

Kvalheim har scora 4 mål! Denne mannen må da være god nok for et tippeligalag?

FFK1903

Moderator

Lagt til: 20 jul 08, 19:51

Opprinnelig postet av solano2
Kvalheim har scora 4 mål! Denne mannen må da være god nok for et tippeligalag?

Han scoret litt i rykk og napp, kan score 3-4-5 mål i en kamp, og score lite ellers, men noe må det jo være med fyren.

Må ha vært litt av en kamp å se i hvert fall. 1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2, 4-2, 4-3,5-3, 5-4 og 5-5!

solano2

Landslagsspiller

Straffe til Lyn 3min på overtid!!

Og Gustavino scorer!!

SirLion

Landslagsspiller

Lyn vinner 3 - 2

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:53

Det har vel også litt å gjøre med mannskapet bak og.

-------

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:54

Huff og huff, ingen resultater gikk våres vei nå. Vi er nesten piska til å vinne på Nadderud.

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 19:55

3-2 til Lyn

-------

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 20:01

Oppsummering:

Diskuterer dere seriøst Runar Berg på landslaget...?

Kvalheim er ikke TL nivå..

Godset er rævva når de leder, drøyer over en omgang, fittelag!

Tromsø og Lyn med seier, meget synd for oss..

Riise er drit god, og kan ikke fatte at dere ikke vil ha han til FFK, han er spilleren vi trenger.

Brenne var god idag.

Bodø Glimt sugde.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 20:18

Opprinnelig postet av ffkmufc

Kvalheim er ikke TL nivå..

Det gjør ikke Thiago Martins på Bodø/Glimt heller.

Kvalheim ligger nok ikke langt unna Gardar i nivå.

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 20:28

Årets overaskelse faller som en sten på tabellen ser jeg...

-------

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 20:33

Og der var LSK tilbake på kalikk, Brann - Aalesund 0-1

-------

FFK1903

Moderator

Lagt til: 20 jul 08, 20:33

Høres ut som "hver gang" TV2 trekker frem poenger, så slår dem til. Først lurte de på når David Nielsen skulle score for Godset igjen, det gjorde han i dag. Så lurte de på når Aafk skulle få sine første bortepoeng, ser ut som det går i orden også. Har og vært andre eksempler tidligere i år. Enkelte av tingene gjentar de jo hver runde, så til slutt så må det jo gå inn men...

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 20:36

Opprinnelig postet av FFK1903

Så lurte de på når Aafk skulle få sine første bortepoeng, ser ut som det går i orden også. Har og vært andre eksempler tidligere i år.

Nå,nå. Aalesund tok jo ledelsen på Lerkendal og da, og det er over en omgang igjen ;-)

-------

solano2

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 20:40
Endret: 20 jul 08, 20:40
Endret av: solano2

Parr med dagens dobbel og 2-0 til Aalesund!

Er dette en spiller FFK burde sett på?

FFK1903

Moderator

Lagt til: 20 jul 08, 20:40

Say what? ;) Neida, men nå må i hvert fall Brann ha tre mål for at gnålesunderne ikke skal ta med seg poeng. Siffertipset 4-1 gikk i hvert fall en lang tur i skogen nå.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 20 jul 08, 20:49

Nå har det regnet mye i Bergen nå. Begge kommentatorene er i ferd med å drukne ;)

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 20 jul 08, 20:52

Godt det er flere enn meg som hørte det, jeg fryktet det var TV`n som begynte å skrante...

Ålesund har vært morsomme etter 1-0-scoringen.

Hvem F er Rami?

GurrBass

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 20:52

Opprinnelig postet av FFK1903

Nå har det regnet mye i Bergen nå. Begge kommentatorene er i ferd med å drukne ;)

Hehe!! Ja makan!

Kom en del "gurgle" lyder fra kommentatorene! Laughing

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 20:59

Hm. Det er nå jeg skulle ha sotti forran TVn hjemme og ikke foran datan på jobben... :-(

-------

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 21:31

Brann sliter veldig uten Helstad, hatt mange sjanser nå, men i stolpen.. nå bytter de ut dahl, med einarsson.. hehe

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 21:31

Winters får ikke til en dritt heller... he he he

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 21:39

Pent av Solli.

Håper ålesund holder unna..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 21:40

Brann vinner nok denne nå.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 21:42

1 - 2 og nå våkner publikum.. hehe

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 21:51

Skulle vært gult på Bakke.

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 21:52

Synd ikke bakke fikk kortet, skulle hatt det

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 21:54

deilig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 21:56

Opprinnelig postet av ffkmufc

deilig

Enig så enig. Synd at ikke det var flere resultater som gikk vår vei å.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 20 jul 08, 21:59

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Enig så enig. Synd at ikke det var flere resultater som gikk vår vei å.

Er kamp i morra og...

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 08, 22:01

Det var en liten bomde syns jeg...

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 20 jul 08, 23:02
Endret: 20 jul 08, 23:03
Endret av: Nugattistjerna

2165 tilskuere på Ullevaal. Latterlig lite, hvordan skal denne kubben overleve? Altså Lyn....

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 20 jul 08, 23:54

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

2165 tilskuere på Ullevaal. Latterlig lite, hvordan skal denne kubben overleve? Altså Lyn....

Ikke godt å si.

Direkte latterlig at publikum ikke stiller bedre opp rundt sin klubb i krise. Fellesferie er selvfølgelig en viktig årsak - men hele oslo-vest er nok ikke på Hvaler. ;)

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 08, 00:55

ikke helt enig med rune, de to kanskje viktigste resultatene gikk vår vei i form av tap for enga og brann!2lag som står sterkere rustet framfor en lang høstsesong kontra lyn som er tvunget til å selge minst 1spiller(ighalo) og tromsø som spiller over evne med nåværende spillermateriale. det at brann atpåtil taper hjemme mot Norges desidert svakeste bortelag er ren bonus! kampen ffk-brann gir oss muligheten til nesten å hekte av brann uavhengig av morgendagens kamp på nadderud. da vil det bli en luke ned til dem på 9, 10 el forhåpentligvis 12pCool

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 08, 11:50

Opprinnelig postet av bateman

og tromsø som spiller over evne med nåværende spillermateriale.

Så du synes ikke vi spiller over evne om dagen da bateman ?? TIL kan like godt vinne de. Har TIL noe dårligere mannskap enn oss ?? Virker ikke slik.

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 08, 14:37

inkludert i å spille over evne er flaks. det har tromsø hatt i de senere kamper etter sjansebrenning tidligere i sesongen. de har kommet båkpå i 3-4 hjemmekamper på rad, hadde direkte tur som slo godset, vant meget flatterende på nadderud, 2 avmålen var knapt som sjanse å regne! så selv med 4strake seirer frykter jeg vel egentlig ikke tromsø.

ffk derimot har fortjent de fleste poengene vi har tatt, med noen få unntak begge veier. hvis du ser på poengfangsten for en TL leder, så er den nesten rekordlav. med "normalitet" i ligaen ville 1plassen hatt endel flere poeng. men utifra forventninger har ffk naturligvis overrasket. men at vi slår aafk, molde, glimt og kamma hjemme er alt annet enn overraskende. viking har vi godt tak på og 1p der var ikke direkte uventet. samme med lyn borte. seier over krise lsk var altfor lett, seier hjemme mot enga er også en fin tradisjon. overraskende er de to 3poengerne på lerkendal og alfheim-de kom særs uventet! tar man bort de 6poengene faller ffk fort på tabellen. i de to kampene kan vi godt si at gutta spilte over evne.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 08, 21:20

da er runde 14 ferdig

Viking - RBK 0-1

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 08, 23:33

og viking melder seg så og si ut av medaljestriden allerede nå? definitivt gullstriden. skuffende sesong for de. rbk derimot kommer og ligger nå kun 5poeng bak oss, kan fort bli gull på lerkendal.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 08, 23:36
Endret: 24 jul 08, 00:28
Endret av: keiko99

ja nå hadde lund hansen flaks at ikke viking skåra.. makan til keeper skal en lete lenge etter... han er ikke den har var så jeg :D

skal RBK ta gull må dem ta stabæk som kommer til helgen

Solheim

A-lagspiller

Lagt til: 23 jul 08, 23:38

her har du litt å rette på keiko før vi jordboere kan lese hva du skriver Cool

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 24 jul 08, 11:46

Opprinnelig postet av Solheim

Jeg ser på meg selv som en jordboer, jeg forsto det helt fint.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jul 08, 11:58

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Solheim

Jeg ser på meg selv som en jordboer, jeg forsto det helt fint.

Åssen skal vi tolke denne da ??

makan til keeper skal en lete lenge etter... han er ikke den har var så jeg :D

Jeg skjønner hva han mener tror jeg. Han vil fram til at han ikke er den han en gang var ?? At han er blitt bedre.

Men jeg er ikke sikker på at det er det keiko99 mener. Han er sjøl den beste til å forklare det bedre.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 24 jul 08, 12:15

Keiko mener helt sikkert at han var god i FFK, og litt uheldig i kampen i går ved et par anledninger. Slik tolket jeg det hvertfall.

Solheim

A-lagspiller

Lagt til: 24 jul 08, 12:27

Husk at han har retta det opp (redigert halv 1 or somethin') etter jeg gjorde han oppmerksom på det så originalen var nok enda verre..

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jul 08, 12:32

Neste gang skrive feil send pm i stedet for og poste det inn i en tråd Sealed

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 24 jul 08, 13:36

Opprinnelig postet av keiko99

Neste gang skrive feil send pm i stedet for og poste det inn i en tråd Sealed

hehe,, er du glad i pm Keiko?Cool

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jul 08, 14:43
Endret: 24 jul 08, 14:44
Endret av: keiko99

både ja og nei, men det er så dumt og  lage innlegg ut av det... hva har vi pm til ?  Money mouth

Solheim

A-lagspiller

Lagt til: 24 jul 08, 20:10

For å renske opp, bare lurte på hva det sto ikke no mer enn det og jeg pm'er deg neste gang hvis det er sånn..

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jul 08, 21:08

Takker for det... mye lettere i stedet for at mange andre skal kaste seg på og gjøre ting vondt værre Wink

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914