Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 14

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 jul 08, 20:11

VIF ligger under 2-1 for Molde borte. Håper VIF taper. Wink

RBK ligger under 0-1 mot NAC Breda i intertotto. Deilig Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 jul 08, 20:15
Endret: 19 jul 08, 20:19
Endret av: SirLion

faaan.. tippa 1 - 2 til VIF jeg.. jaja... hele runden:

Lørdag 19/7: 19:00

Molde - Vålerenga: 2 - 1

Søndag 20/7: 18:00

Tromsø - Ham Kam

FC Lyn - Strømsgodset

Lillestrøm - Bodø Glimt

Brann - Aalesund: Hovedkamp tv2 20:00

Mandag 21/7 19:00:

Stabæk - Fredrikstad TV2Zebra

Onsdag 23/7:

Viking - Rosenborg

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 19 jul 08, 20:16

Backene til VIF sliter virkelig mot raske kantspillere.... Artig å se på! Cool

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:18
Endret: 19 jul 08, 20:19
Endret av: SirLion

Morsomt å se på ja.. hehe

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:22

3 - 1 og tipset mit ble gjort til skammeFrown

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:23

hahahahahahahahahaha..... 4 - 1!!!! PÅ TO MINUTTER!!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

4-1!?!?!?!? Surprised

Trodde faktisk at VIF skulle framstå som et bedre lag enn det de gjør nå....

Er nesten skremmende med tanke på alle de millionene de har svidd av!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

4-1 snakker om bombe Laughing

http://keiko99.net

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:24

4-1 til Molde ha ha ha.....en konkurrent til FFK om medaljene (gull) sliter Wink

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:34

5 - 1.. det blir ingen lett kamp for oss der oppe.. for å si det sånn

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:41

Opprinnelig postet av SirLion

5 - 1.. det blir ingen lett kamp for oss der oppe.. for å si det sånn

Nest siste serierunde det. Da tror jeg ikke Molde har så mye å spille for Wink

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 19 jul 08, 20:34

Var innom livescore.com og sjekka resultatene, og måtte se to ganger før jeg var sikker. 4-1 til Molde?? Der ble siffertipset mitt gjort til skam!

Jeg sier det igjen: åssen er Norges fotballframtid når den sentrale midtbanen på landslaget for det første spiller i en såpass dårlig serie som det Tippeligaen er, og for det andre spiller helt forferdelig? Molde, en av nedrykkskandidatene med en ikke altfor bred stall hadde to av sine førstevalg på midten ute! Så ikke kampen, men når det står 4-1 må man jo stille spørsmålstegn ved hele laget!

Blir spennende å se om Andresen setter ut seg selv og Hæstad! Kjenner mange VIFsupportere som mener at det er det eneste rette, og som gjerne vil bytte ut Andresen! Det ble ikke bedre etter tapet mot FFK og salget av Thorvaldsson.. Nå tipper jeg det er flere som er i harnisk i Klanen!

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 08, 20:45

Opprinnelig postet av Lemmy

Var innom livescore.com og sjekka resultatene, og måtte se to ganger før jeg var sikker. 4-1 til Molde?? Der ble siffertipset mitt gjort til skam!

Jeg sier det igjen: åssen er Norges fotballframtid når den sentrale midtbanen på landslaget for det første spiller i en såpass dårlig serie som det Tippeligaen er, og for det andre spiller helt forferdelig? Molde, en av nedrykkskandidatene med en ikke altfor bred stall hadde to av sine førstevalg på midten ute! Så ikke kampen, men når det står 4-1 må man jo stille spørsmålstegn ved hele laget!

Blir spennende å se om Andresen setter ut seg selv og Hæstad! Kjenner mange VIFsupportere som mener at det er det eneste rette, og som gjerne vil bytte ut Andresen! Det ble ikke bedre etter tapet mot FFK og salget av Thorvaldsson.. Nå tipper jeg det er flere som er i harnisk i Klanen!

Virker som denne Skjølsvik  og evig unge Hestad har gjort en kjempekamp på midtbanen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 jul 08, 20:52

Molde - Vålerenga 5 - 1 kampen er ferdig

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 19 jul 08, 22:22

Opprinnelig postet av Lemmy

Vel, Martin fikk sitt 3. gule kort i dag (for å sparke vekk ballen), så han har ikke så mye valg  ihvertfall neste serierunde mot TIL.. :-D

Syns hele VIF så veldig tafatt ut etter scoringa til Moa... Total kolaps. 1-1 målet til Molde var faktisk helt lik Tarik sitt mot LSK...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 19 jul 08, 23:12

Moro at Enga tapte selv om jeg ikke liker Molde..

Enga var best første 30 etter det var Molde klar best, hjalp når de satte inn han andre Diouf..

Hæstad er sinnsykt oppskrytt, det har jeg sagt hele tida. Lurer på åssen de kunne brenne av 10 mill på han, og Andresen er bare god på å kjefte, selv om pasningen til målet var nydelig! Etter min mening har ikke Enga godt nok lag til å være med helt der oppe, tviler på at de får medalje. Hvis du tar spiller for spiller så vil jeg faktisk si at vi har ett mye bedre lag, de har alt for mange svake kort.. Men morro at det butter for oppskrytte lag...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 jul 08, 23:24

Martin Andresen er mer enn god nok han, men han har altfor mange hatter på seg.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 20 jul 08, 14:18

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Martin Andresen er mer enn god nok han, men han har altfor mange hatter på seg.

Der har du litt av den Åge Hareideinnstillingen om at Martin Andresen(bare et eksempel, fins flere andre på landslaget) er god nok. Jeg setter ikke Martin Andresens tekniske og taktiske ferdigheter og kunnskaper i tvil, det er ingen tvil om at han har gode nok kvaliteter til å være kaptein på landslaget.

Spørsmålet er bare om man skal se på hvor god en spiller har vært, eller om man skal se på hvor gode prestasjonene til spilleren er per dags dato? Her er jeg helt uenig med Åge Hareide. Morten Gamst Pedersen har i de kampene jeg har sett av Blackburn i forrige sesong ikke prestert godt nok, det har han heller ikke gjort på landslaget. Martin Andresen har ikke prestert bra i VIFtrøya, men kommer allikevel til å starte neste landslagskamp. Kristoffer Hæstad har vært helt elendig i VIFtrøya, men kommer til å være i neste tropp.

Thomas Myhre, Håkon Opdal og Rune Jarstein har vært under pari denne sesongen, RBK tapte jo i Intertoto her om dagen pga. en keepertabbe fra sistnevnte. Lasse Staw og Jon Knudsen har etter min mening vært tippeligaens beste norske keepere, men Knudsen kommer ikke til å starte neste kamp og Staw kommer ikke til å være i troppen(uansett om han er skadet eller ikke).

Espen Hoff, Vegard Forren, Aleksander Ødegaard, Trond Olsen, Eirik Bakke(har hatt en bra periode nå), Morten Molskred og Morten Skjønsberg for å ta noen eksempler, mange som tror de kommer til å få noen særlig tillit av Hareide? Alle disse er ikke gode for å starte landslagskamper, men disse har etter min mening prestert bedre enn feks. Gamst Pedersen, Hæstad og Andresen for å trekke fram skrekkeksempler- og burde vært med i diskusjonen om plass i landslagstroppen.

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914