Tippeligarunde 16
ja tromsø har også en henge kamp.. så se opp for tromsø..virker veldig gode
---------------------------
Om Rosenbor taper i dag kan det slo positivt ut for vår del når de skal møte Stabæk på Lerkendal. Da kan de være heltente og hardtkjempende for å vinne. Samtidig vil de ligge litt bak oss om de skulle slå Stabæk
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Hm. Er Jarstein skada ?
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
4 - 0 nå..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
greit resultat for oss. tromsø har en bra 11er, men tror det vil svikte litt utover på høsten. samt har de budsjettert med salg av spillere mellom 10-15mill grunnet skralt økonomi. moldskred og reginiussen er vel de heteste salgsobjektene, samt kan det være de er interresserte i å cashe inn på ramovic som er bosman spiller. de har jo uansett solide stamapatolous og borch i bakhånd, dog er de ikke helt på ramovic nivå.
rbk vil nå forhåpentligvis være revansjelystne når norges beste lag kommer på besøk. vinner stabæk den ser jeg ikke helt hvilket lag som skal ta fra stabæk gullet. samtidig hadde det vært digg med tromsø tap mot kamma, slik at de får brått 2 strake tap ettersom de skal til frstad mandag
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av FFKgutt1
4 - 0 nå..
og hvilket mål av moldskred!!vært skeptisk til han tidligere men må si meg overbevist over hans prestasjoner sist høst og nå etter sommerferien. ville vært en direkte erstatter for tarik, har mye av det samme: rask bakromspiss, bra arbeidsmoral, klokt fotballhode, strøken teknikk og faktisk bedre avslutningsteknikk enn tarik. moldskred for rundt 6-8mill=ja takk
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 03 aug 08, 22:03
Endret: 03 aug 08, 22:04
Endret av: Holters
Har alltid synes at Tarik er best i mellomrommet og størst potensial som en mellomromsspiss (alternativt ving i 4-3-3), men det er jo meg. Noen utpreget bakromsspiss er Tarik uansett ikke, selv om han er ganske rask. Moldskred er i så måte ingen "direkte tarikerstatter".
Tipper FFK legger alle kluter til for å skaffe Espen Hoff, han er og blir en favoritt hos SpilleInvest, og da kan mye være gjort.
Når det er sagt, så ser jeg gjerne Moldskred i FFK, men tror ikke han er aktuell.
Har du lest forumets retningslinjer?
Bob Page
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 03 aug 08, 22:10
Endret: 03 aug 08, 22:10
Endret av: Bob Page
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av FFKgutt1
4 - 0 nå..
og hvilket mål av moldskred!!vært skeptisk til han tidligere men må si meg overbevist over hans prestasjoner sist høst og nå etter sommerferien. ville vært en direkte erstatter for tarik, har mye av det samme: rask bakromspiss, bra arbeidsmoral, klokt fotballhode, strøken teknikk og faktisk bedre avslutningsteknikk enn tarik. moldskred for rundt 6-8mill=ja takk
Vel, Tromsø sa jo nei til 15 mill fra Brann da... Tror nok at vi må opp i 20-25 mill hvis TIL i det hele tatt skal vurdere det....
-------
Hamren har mye stillige dresser, jordnær fyr virker han som han er også, sindig.. akkurat som de andre svenskene her
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Selvom Fredrikstad er høyt opp får vi ingen lette matcher.. Vi har blantannet tromsø hjemme, som er i knallform, LSK borte, de har også begynt å våkne, Aalesund blir ingen lett match, Ham Kam bør være det, vi har rbk og viking.. blir ett hardkjør uten like det her
Opprinnelig postet av Holters
Har alltid synes at Tarik er best i mellomrommet og størst potensial som en mellomromsspiss (alternativt ving i 4-3-3), men det er jo meg. Noen utpreget bakromsspiss er Tarik uansett ikke, selv om han er ganske rask. Moldskred er i så måte ingen "direkte tarikerstatter".
Tipper FFK legger alle kluter til for å skaffe Espen Hoff, han er og blir en favoritt hos SpilleInvest, og da kan mye være gjort.
Når det er sagt, så ser jeg gjerne Moldskred i FFK, men tror ikke han er aktuell.
Hoff er jaktet av mange klubber...bl.a. Brann. Jeg blir overrasket om han kommer til FFK.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av Bob Page
Vel, Tromsø sa jo nei til 15 mill fra Brann da... Tror nok at vi må opp i 20-25 mill hvis TIL i det hele tatt skal vurdere det....
Når bydde Brann 15 millioner? Hørte først et avslag på 5 og at de la inn et nytt bud hvor de strakk seg til 7-8, lengre ville de ikke strekke seg. Trodde 15 millioner var noe a la det Tromsø var ute etter. Å betale opp mot 25 millioner kroner for Moldskred ville vært ren og skjær galskap. Da er det bedre å hente 20 afrikanere (som jo ikke er mulig) og håpe en av dem slår til...
Stemmer det du skriver, må ha forvekslet med budet på Iggalo.. :-P Uansett tror jeg det blir vanskelig å få et bud på gode TIL-spillere akseptert nå som TIL blander seg inn i gullstriden..
-------
Det spørs på økonomien til klubben da. De har vel budsjettert med spillersalg? Jeg tror enten Moldskred eller Reginiussen forsvinner fra Tromsø dette vinduet. Hadde Moldskred vært noen år yngre, så hadde jeg også ønsket han, men han nærmer seg de tretti (akkurat som meg) og har vel kun vist i et år at han kan score mål. Høstsesongen i fjor og kom i gang i år også etter skader etc. Skadeutsatt spiller som jeg mener ikke er verdt å bruke Tarik-pengene på. Hadde vi fått han for fem millioner så hadde det jo vært røverkjøp i forhold til at vi brukte samme sum på Tegström i fjor, begynner summen å bikke over ti millioner så mener jeg vi bør se andre steder.
Opprinnelig postet av Holters
Men Espen Hoff sier jo selv at han er totalt uinterressert i FFK, det har jo du også fremhevet noen ganger, Holters, så;
Vet du noe vi ikke vet ?
Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.
Ikke noe annet enn at Hoff er en investorfavoritt, og da kan mye være gjort, selv om han opprinnelig sa seg uinteressert.
Hoff har jo verken forlenget med Lyn eller signert for en annen klubb, og da er FFK fortsatt en aktuell kandidat med tanke på det overnevnte, selv om det er mange klubber om beinet her.
Har du lest forumets retningslinjer?
stabæk var nevnt som en av de heteste kandidatene, men nå har bæringene signert 2-3spillere og har de midler til å kjøpe fri en espen hoff for noen mill samt en trolig høy sign on fee grunnet stor interesse rundt spilleren?Det har definitivt ffk.
Tviler på at Stabæk vil ha Hoff nå...
Sier det igjen, ganske sikker på at vi får Hoff..
Er Keiko syk? Han har ikke oppdatert dagens kamp 0-0 mellom kjipe Molde og kjipe Ålesund
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914