Tippeligarunde 16
Opprinnelig postet av Husgutt
Er Keiko syk? Han har ikke oppdatert dagens kamp 0-0 mellom kjipe Molde og kjipe Ålesund
helt enig, en forferdelig kjedelig kamp mellom to kjipe lag. man må da kunne forvente i det minste høy intensitet i et derby??! diouf et strålende talent, men herregud som han avslutter...minner mye om tariks første halvdel 2006 og fofana hele fjorårssesongen.
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Dette var vel fjerde 0-0-kampen på Aker denne sesongen? Man kan jo lure på hvordan det kan være tilfelle når de putter åtte mål på ni sjanser mot Brann...
Så kun deler av kampen, da jeg gikk lei. Florerte jo av feilpasninger. Aafk opp i angrep, feilpasning, Molde opp i angrep, feilpasning, Aafk opp i angrep, feilpasning. Det manglet vel bare litt flere spillere av typen Hoseth og en del flere innlegg, så hadde det vært en kamp snytt ut av damefotballen.
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 05 aug 08, 03:03
Endret: 05 aug 08, 03:03
Endret av: keiko99
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg anbefaller deg: Mountain Bike Adrenaline pc spill (jeg har det så moro nå)Er Keiko syk? Han har ikke oppdatert dagens kamp 0-0 mellom kjipe Molde og kjipe Ålesund
hehe. Da spiller jeg heller oblivion, orange box, halo 3, rainbow six vegas 2
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914