Husk meg
Brukernavn
Passord

Trondsen er ffkspiller! jaaa...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 04 des 03, 15:53
:D:D:D

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 04 des 03, 15:57
Endret: 04 des 03, 16:03
Det var utrolig deilig !

Han er verdt hver eneste krone, hver eneste en...!

Nirvana !

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 04 des 03, 16:34
noen som vet hvor mye penger som ble brukt??

---------------------------

Trallalla........


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 04 des 03, 16:35
500.000

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 04 des 03, 16:35
sorry!!!!
sliten og trett....midt i eksamene mine.....saa hvor mye det kosta naa......flaut!!!

---------------------------

Trallalla........


fredrik

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 aug 03
Innlegg: 15

Lagt til: 04 des 03, 16:48
yohooo!!!!!!!!:ffk:

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 04 des 03, 16:56
tor reiste aldriii hjem
tor reiste aaaaaaaaaaaaaldriiii hjem
tor reiste aldriii hjem
reiste aldri hjem!!!!

---------------------------

med ffk til champions league!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 04 des 03, 17:10

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 04 des 03, 21:06
500`000 for TT er billig, viser at RBK har sunt bondevett...

Tenk om MFK kunne brukt hodet litt også, Simen Brenne kan da umulig være verdt mer enn TT, det nekter jeg å være med på...

Er ufattelig glad og fornøyd i aften...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 04 des 03, 21:32
RBK skal jo ha inntektene ved treningskampen i februar + penger ved så og så mange spilte A-kamper i tillegg, om jeg forstod det riktig ?

Så det blir nok ihvertfall en mill til sammen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 04 des 03, 21:33
Det er riktig, Knutsen. Totalsummen skal bli 1 mill.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 04 des 03, 21:45
Endret: 04 des 03, 21:45
Vannvittig god kjempenyhet å komme hjem fra volleyballtrening til :D
Med Tor på plass er det bare til å begynne å se etter de andre spillerne FFK trenger, en keeper, venstreback, gjerne en forsvarer til, en eller to midtbanespillere og en spiss.
Tror nesten jeg fortjener en kald øl etter trening og gode nyheter !!

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 04 des 03, 22:34
Opprinnelig postet av Knutsen
RBK skal jo ha inntektene ved treningskampen i februar + penger ved så og så mange spilte A-kamper i tillegg, om jeg forstod det riktig ?

Så det blir nok ihvertfall en mill til sammen


Det er jo bare rett og rimelig... Er nesten alltid slike klausuler i slike kontrakter... Men poenget er at FFK må ut med så lite som 500`000 pr d.d, de resterende 500`000 betales over tid, noe som gjøre utgiftene lettere å bære...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 04 des 03, 22:55
:ffk:Jepp. Her har FFK og Harry vært flinke til å spille kortene sine riktig. I praksis har vi fått to klassespillere for under en mill.
Og enig med Anduril. Nå må vi jakte en spiller som kan spille venstreback, og helst også som stopper. Det bør bli penger til det . C. Johnsen går jo gratis, og det gjør vel Gashi også (hvis vi er så heldige å få begge da).

Fy faan så rått det er å være FFK supporter for tida! YEAÆÆ!

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 05 des 03, 07:23
Opprinnelig postet av Funk1
C. Johnsen går jo gratis, og det gjør vel Gashi også (hvis vi er så heldige å få begge da).



Gashi er vel under kontrakt med Ørn fortsatt er han ikke? Mener at han har et år igjen av kontrakten.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 des 03, 19:48
Ja, Gashi er under kontrakt. Dvs sponsorer/investorer eier han, og de er vel sikkert interessert i å tjene mest mulig penger.
En utrolig interessant ting som har kommet frem er at Gashi og Simen var romkamerater på U-landslaget. Det tyder på at de to har et godt forhold, og det ville sikkert ikke vært noe minus for noen av dem å spille i samme klubb. Dessuten har vi vel landets kanskje beste trener, som henter ut det beste av hver enkelt spiller.
Tenk om vi kunne få begge to:rolleyes:
Pluss på med en god venstre back og Lasse Olsen, ja da begynner jeg virkelig å tro på Royal League :ffk: Enig i det vel Costanca :D

---------------------------

Macka fra start!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 05 des 03, 20:04
Gashi sin kontrakt går vel ut i løpet av året mener jeg, men det er en investorgruppe som eier ham ja. Mange klubber har meldt interesse. De som har kommet frem er blant annet FFK, Vålerenga, Rosenborg, Tromsø, Molde og Lyn.

De fleste mener det står og faller mellom Tromsø og Vålerenga. Tromsø pga Per Mattias Høgmo som kjenner Gashi godt fra U21-landslaget. Og Vålerenga pga Rekdal og at han trives der.

Det aller viktigste for Gashi skal være at han får en sentral plass på laget han kommer til. Spilletid er altså viktigst, og derfor utelukker mange RBK.

De som eier Gashi sier at penger ikke betyr mye, og Gashi har en god dialog med de. De har vel gått så langt som å si at det er uaktuelt å selge til RBK. Gashi skal få bestemme fritt hvor han vil spille.

Tror FFK er en outsider. Men personlig tror jeg han fortsetter i Enga.

Ellers er jeg enig i at Royal League kunne vært morsomt ;)

Tenk om....

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 05 des 03, 21:20
Så kommer gledesdreperen Andurill og taler djpete midt i mot ved å fortsatt tro at Lasse Olsen er over the top ... og faktisk på god vei ned på andre siden også. Har ikke noe tro på at han skal vise frem noe mer. Var god for 2-3 år siden, men jeg tror ikke at han når de høydene igjen.

Vil så gjerne ha Gashi, men jeg tror nok ikke at vi står først i køen der desverre. :(

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 05 des 03, 21:49
Opprinnelig postet av Anduril
Så kommer gledesdreperen Andurill og taler djpete midt i mot ved å fortsatt tro at Lasse Olsen er over the top ... og faktisk på god vei ned på andre siden også. Har ikke noe tro på at han skal vise frem noe mer. Var god for 2-3 år siden, men jeg tror ikke at han når de høydene igjen.



Så enig så enig... Ville ikke hatt Lasse Olsen på laget om han kom gratis en gang... Han var meget god for noen år siden, men det han har prestert de siste årene, nei se det holder ikke for spill i FFK... mener jeg da...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 des 03, 21:56
Endret: 05 des 03, 21:58
Opprinnelig postet av KeJ


Så enig så enig... Ville ikke hatt Lasse Olsen på laget om han kom gratis en gang... Han var meget god for noen år siden, men det han har prestert de siste årene, nei se det holder ikke for spill i FFK... mener jeg da...


Du bør iallefall være oppdatert på spillere før du er negativ til dem KeJ. Han var senest forrige sesong kåret til Godset´s beste spiller. I tillegg han flest målgivende og nest færrest scoringer (kun Jostein Flo var bedre) Dermed blir det vel litt dumt å si at han var god for noen år siden.
Han var riktignok ikke god i fjor, men det var det vel få på det opprykkstippede Godset, som var.
Mannen ville helt klart vært en kjempeforsterkning.

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340