Husk meg
Brukernavn
Passord

ANgående FB og de voldtektsannmeldte

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til: 04 aug 08, 17:06

Meldte FB til PFU angående den saken, for måten fb hadde opptredt på, fikk dette svaret idag:

Hallo Thor - og beklager at vi ikke rakk å svare deg før helgen.   Vi oppfatter ikke din henvendelse som noen formell klage til PFU. Hvis utvalget skulle behandle denne saken, måtte det uansett foreligge skriftlig samtykke fra den/de det gjelder, eller de må klage selv. Nå nøyer vi oss med å gjøre Fredriksstad Blad oppmerksom på din henvendelse hit. Dermed kan redaksjonen eventuelt svare deg direkte, hvis man skulle se seg tjent med det.   Mvh PFU-sekretariatet Kjell M. Børringbo Tlf. 22 40 50 44

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 05 aug 08, 17:03

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Meldte FB til PFU angående den saken, for måten fb hadde opptredt på, fikk dette svaret idag:

Hallo Thor - og beklager at vi ikke rakk å svare deg før helgen.   Vi oppfatter ikke din henvendelse som noen formell klage til PFU. Hvis utvalget skulle behandle denne saken, måtte det uansett foreligge skriftlig samtykke fra den/de det gjelder, eller de må klage selv. Nå nøyer vi oss med å gjøre Fredriksstad Blad oppmerksom på din henvendelse hit. Dermed kan redaksjonen eventuelt svare deg direkte, hvis man skulle se seg tjent med det.   Mvh PFU-sekretariatet Kjell M. Børringbo Tlf. 22 40 50 44

Om det viser seg att de er skyldige Thor Gunnar, vil du kanskje besøke de i fengselet da, og hjelpe dem å utforme annmelselsen?

Jeg tror det vil ha en viss forebyggende effekt jeg, om avisene har en lav terskel på uthenge mulige sedelighetsforbrytere. Denne saken virker på meg ganske opplagt i allefall. Skulle det vise seg att avisen mot formodning tar feil, ja så for de bare skrive det og demmentere.

Avisene er forhåpenligvis ikke like lette å gjøre tause som vanlige vitner. Vitner som blir skåret i annsiktet og banket opp, slik att de ikke tør å vitne. Da er det jammen bra att media er sitt annsvar bevist synes jeg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914