ANgående FB og de voldtektsannmeldte
Meldte FB til PFU angående den saken, for måten fb hadde opptredt på, fikk dette svaret idag:
Hallo Thor - og beklager at vi ikke rakk å svare deg før helgen. Vi oppfatter ikke din henvendelse som noen formell klage til PFU. Hvis utvalget skulle behandle denne saken, måtte det uansett foreligge skriftlig samtykke fra den/de det gjelder, eller de må klage selv. Nå nøyer vi oss med å gjøre Fredriksstad Blad oppmerksom på din henvendelse hit. Dermed kan redaksjonen eventuelt svare deg direkte, hvis man skulle se seg tjent med det. Mvh PFU-sekretariatet Kjell M. Børringbo Tlf. 22 40 50 44
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Meldte FB til PFU angående den saken, for måten fb hadde opptredt på, fikk dette svaret idag:
Hallo Thor - og beklager at vi ikke rakk å svare deg før helgen. Vi oppfatter ikke din henvendelse som noen formell klage til PFU. Hvis utvalget skulle behandle denne saken, måtte det uansett foreligge skriftlig samtykke fra den/de det gjelder, eller de må klage selv. Nå nøyer vi oss med å gjøre Fredriksstad Blad oppmerksom på din henvendelse hit. Dermed kan redaksjonen eventuelt svare deg direkte, hvis man skulle se seg tjent med det. Mvh PFU-sekretariatet Kjell M. Børringbo Tlf. 22 40 50 44
Om det viser seg att de er skyldige Thor Gunnar, vil du kanskje besøke de i fengselet da, og hjelpe dem å utforme annmelselsen?
Jeg tror det vil ha en viss forebyggende effekt jeg, om avisene har en lav terskel på uthenge mulige sedelighetsforbrytere. Denne saken virker på meg ganske opplagt i allefall. Skulle det vise seg att avisen mot formodning tar feil, ja så for de bare skrive det og demmentere.
Avisene er forhåpenligvis ikke like lette å gjøre tause som vanlige vitner. Vitner som blir skåret i annsiktet og banket opp, slik att de ikke tør å vitne. Da er det jammen bra att media er sitt annsvar bevist synes jeg.
---------------------------
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914