Tur til Heerenveen
Jeg og en venninne har pratet om muligheten for å oppleve litt av Tariks proffeventyr og kunne derfor tenke oss å dra til Heerenveen. Jeg for å se Tarik, hun for å se Grindheim(vif supporter) Noen som vet hvor vanskelig dette ville vært? Er det flere som kunne tenke seg en slik tur? Er det noen som kan språket?
Hadde vært morro å hatt en signert Tarik trøye fra Heerenveen.
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Nederlenderne har vel den største andelen engelskspråklige i Europa uten å ha det som offisielt språk, så du skal greie deg rimelig bra med kun engelsk. Jeg for min del har tenkt å dra til Nederland om ikke lenge uansett, og da kan man jo få med seg et lite glimt av Tarik samtidig.
Da skal jeg nok overleve der nede. Er vanskeligere med billetter og sånne ting. Jeg vil ha bra plasser på kamp.
12. september (fredag) spiller Heerenveen hjemme mot Heracles. Da er jeg i Nederland og vil prøve å få med meg kampen. Kjenner en god del nederlendere som sikker kan være behjelpelige med å skaffe billetter. Hvis flere ønsker å være med denne datoen kan dere jo PM'e meg eller skrive inn her.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Kanskje greit å se om Tarik spiller seg til en plass på laget før en booker tur?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
September har vi ikke mulighet. Men skal se ann når han har spillt seg inn på laget. Hadde vært morro om en gjeng dro nedover, ga Tarik litt støtte.
Opprinnelig postet av benksliter`n
Kanskje greit å se om Tarik spiller seg til en plass på laget før en booker tur?
Nederland er så fett at det kan anbefales å dra flere ganger.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jeg lurer på om Tarik er med i treningskampen mot Xanthi Skoda? Heerenveen leder 2-1.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914