Hengekampene i Tippeligaen
Idag møtes fire tippeligalag til dyst i de såkalte hengekampene våre..
Ham Kam tar imot Tromsø på Briskeby mens
Rosenborg tar imot Stabæk på Lerkendal Stadion..
Samtidig spilles det en cupkamp idag hvor Strømsgodset møter Viking.. Hva tror dere om disse kampene??
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Tromsø ser enormt solide ut, har et fantastisk lag etter min mening, med en god keeper, et meget solid forsvar, en hardtarbeidende midtbane og et godt spisspar(selvom Rush er ute). Ham-Kam ser veldig svake ut, og Ringberg er vel fortsatt ute med karantene? Tromsøseier, tror jeg..
Rosenborg-Stabæk er ganske åpen.. Syns Nordvik og Lago så veldig solide ut de første 10-15 minuttene av kampen på Alfheim på søndag, men så glapp det en del på posisjoneringa utover. Litt tamme fremover, og Iversen/Konan er vel ikke akkurat noen hit.. Stabæk trenger vel ikke noen beskrivelse, men en gang må de vel gå på en smell de også!
Strømsgodset-Viking er vanskelig å tippe..Vanskelig å tippe Tippeligaen i det hele tatt, forsåvidt! Viking på en god dag er langt bedre enn Godset, men vi får nå se.. Cup er cup.. Men tippeliga er også tippeliga i år; uforutsigbar.! :)
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Tror Kamma tar minst et poeng, de må skjerpe seg en gang de og. Tror også RBK tar med seg minst et poeng mot Stabæk, selv om heller ikke de liker å møte Stabæk. Har vel et 6-1-tap noen år tilbake på Lerkendal trønderne...
Tror også Viking tar Godset i cupen.
Helt enig med deg Lemmy, blir spennende å se hva som skjer idag.. Vi kan jo håpe at Ham Kam har en bra dag og tar tromsø idag(ved tromsø seier går de forbi oss)..
Også får vi håpe Hamrén tar rotta på Alan og co idag ;)
Skal bli interessant å se Pàlmi Rafn Pàlmason i aksjon for Stabæk. Han har visstnok imponert på Stabæk-treningene og går muligens rett inn på laget til Rosenborg-kampen. Har hele tiden sittet med en magefølelse av at vi gikk glipp av en meget god spiller da klubben droppet å gi ham kontraktsforslag i fjor når han var på prøvespill.
Håper for øvrig på uavgjort.
Godset leder 1 - 0 over Viking.. David Nielsen.
håper naturligivs på rbk seier i en helt åpen kamp. uansett utfall tar stabæk gullet til slutt, det føler jeg meg veldig trygg på. de har siden ifjor hatt den beste første 11ern, nå har de i tillegg kvalitet i bredden og tåler skader og suspensjoner.(noe det knapt er i stabæk uansett grunnet fantastisk arbeid av fysio teamet).
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av bateman
håper naturligivs på rbk seier i en helt åpen kamp. uansett utfall tar stabæk gullet til slutt
Jeg tror også Stabæk tar gull til slutt. De har ganske enkelt det beste laget og spiller klart best fotball. Men hvorfor håpe på RBK-seier da? Det beste ville være Stabæk-seier, slik at vi fortsatt vil ha RBK på betryggende avstand.
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Idag møtes fire tippeligalag til dyst i de såkalte hengekampene våre..
Ham Kam tar imot Tromsø på Briskeby mens
Rosenborg tar imot Stabæk på Lerkendal Stadion..
Samtidig spilles det en cupkamp idag hvor Strømsgodset møter Viking.. Hva tror dere om disse kampene??
Tromsø og Stabæk-seier....
Cupen, vel Godset leder 3-0 til snart pause. Tror nok at Viking har best sjangse til å slå ut Stabæk i kvarten. Får vi Stabæk i semin kan vi vinke farvel til en ev cupfinale i år...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Tettey har gjort 1-0 til RBK, skudd fra 20 meter faktisk. Jeg trodde han ikke kunne skyte bortsett fra det ene skuddet for et par år siden!
Bombe :P RBK leder 1 - 0 over Stabæk alt..
Strømsgodset leder 3 - 0 over Viking!
I år har ikke Røsler fått til en dritt
I år har ikke Røsler fått til en dritt
Det er murring i spillertroppen mot Rösler også, så jeg syns det er rart at Viking vil gi han ny kontrakt. Tror bare murringen ekspanderer utover sesongen, og jeg trodde at han fikk sparken som andremann etter Nordlie. De har kanskje valgt den andre veien, luket ut "problemspillerne" og frede treneren.
Stabæk er mer med nå..
Ham Kam er mer med også nå
Moldskred ut med skade.....
Fredd
takk og pris
Fra tippeligaen til adecco - Moss leder 4 - 0 over hødd
FFKgutt1
Ble medlem: 04 mai 05
Lagt til: 06 aug 08, 19:56
Endret: 06 aug 08, 19:58
Endret av: FFKgutt1
Godset - Viking: 3 - 2 SLUTT
Fra tippeligaen til adecco - Moss leder 4 - 0 over hødd
Sandefjord leder 2-0 over Sparta
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
RBK - Stabæk: 1 - 1 Alanzinho
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914