Hengekampene i Tippeligaen
kvalheim ja... to mål idag..
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
1 - 2 til stabæk... pall gunarsson
Da kan vi vel kanskje gratulerer Stabæk med gullet... Leder nå 2-1 over RBK, satan så dyktige de er!
ja, så satser vi på sølv til oss
Stabæk mener nok alvor med gull snakket. bra at kamma og tromsø spiller 0-0, men håper kamma skårer og vinner 1-0
Opprinnelig postet av FFK1903
Da kan vi vel kanskje gratulerer Stabæk med gullet... Leder nå 2-1 over RBK, satan så dyktige de er!
Skulle akkurat til å si det: vi kan gratulere Stabæk med gullet! Jeg håpa på Stabækgull tidligere i sesongen(hvis ikke FFK tok det, vel og merke), men skal innrømme at det sitter litt lengre inne å kunne gratulere dem etter de to kampene mot dem..
Likevel, det er morsomt å se at det ikke bare er en av de store økonomiske klubbene som kan vinne. Og, at Stabæk har bygget seg opp. I fjor var de nære på å ta gullet, men hadde da en litt for tynn stall. Nå har de lært og hentet seg tre forsterkninger i sommer. Om de er fantastisk gode eller ikke vet jeg ikke, men tipper de er såpass gode at laget ikke rakner med dem på banen. Da har de den så mye omtalte "bredden i stallen" og da tror jeg de vinner.
Likevel, klarer ikke helt å unne dem det! Ikke etter de to kampene i år og den bitre seieren i fjor.. Takler det bedre dersom Lyn eller Tromsø vinner, men selvfølgelig håper jeg det blir FFK. :)
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 06 aug 08, 20:53
Endret: 06 aug 08, 20:54
Endret av: FFK1903
Faen dure i helvete jeg jinxa Kamma - Tromsø. La nemlig inn 0-0 i databasen, så scorer faen meg gutan på overtid.
Tromsø scoret på overtid. HamKam 0-1 Tromsø
F@en, der scora TIL, 3 min på overtid...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Faen som RBK og Hamkam suger...
Har du lest forumets retningslinjer?
Vel, da får vi gruse dem til mandan... ;-)
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914