Tarik Elyounoussi (Herenveen)
Tarik reddet 1-1 i dagens UEFA cupkamp. Han skårte i 90.min, etter å ha blitt byttet inn i det 73 min.
- Benksliter?!!
---------------------------
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Det står og vipper mellom han og Bonaventure Kalou etter det jeg har fått med meg. Faktisk mange av supporterne på forumet der nede som stiller seg uforstående til at Tarik har fått starta kamper. De mener at Kalou er vassere.
Klengenavnet han har fått er Ely.
Bonaventure Kalou er en kjempegod spiller som jeg fulgt nære i Frankrike, så om han kjemper med han om plassen må han være sinnsykt god for å få den. Forhåpentligvis har Sollied en annen posisjon for han. Visste faktisk ikke at Bonaventure spilte i Heerenveen. Han er myyye bedre enn broren som heter Salomon og spiller i Chelsea. Men det er jo plass til begge for Tarik kan forsovet spille på begge vingene og som spiss.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det står og vipper mellom han og Bonaventure Kalou etter det jeg har fått med meg. Faktisk mange av supporterne på forumet der nede som stiller seg uforstående til at Tarik har fått starta kamper. De mener at Kalou er vassere.
Klengenavnet han har fått er Ely.
Jepp, leste gjennom et par tråder i forumet til Heerenveen her om dagen og de er overhodet ikke fornøyd med det de har sett av Tarik så langt...
Det var godt å se Tarik i rødt og hvitt igjen!! Han kler mye bedre de fargene. Hereenveen har fine bortedrakter ihvertfall.
Her kan dere se sammendrag fra kampen
http://footballvids.blogspot.com/2008/09/video-vitoria-setubal-heerenveen-1-1.html
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Opprinnelig postet av olsa
Det var godt å se Tarik i rødt og hvitt igjen!! Han kler mye bedre de fargene. Hereenveen har fine bortedrakter ihvertfall.
Bedre farger, men så ille spreke var jo ikke bortdraktene heller, syns jeg.
Ellers, hvis blodfansen der nede er så misfornøyd, så kan vi gjerne ta Tarik hjem, hvis jeg får bestemme. Det får jeg jo ikke, men...
Jeg kjenner at interessen (min) for åssen Tarik måtte gjøre det i Herenveen, daler for hver dag som går. Den eneste eks-FFKeren jeg noen gang har lekt med tanken om at det kunne være artig å se i ny klubb, er Mihaly Toth.
Hater hat!
Tarik har scoret for Heerenveen i dag også. Leder 2-0 hjemme mot NEC Nijmegen.
Opprinnelig postet av solano2
Tarik har scoret for Heerenveen i dag også. Leder 2-0 hjemme mot NEC Nijmegen.
Og her kan man se scoringen. Lekkert spill og kaldt avsluttet av vår tidligere stjerne.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Spiller Heerenveen returoppgjør ikveld? Jeg vil gjerne se litt på den kampen.. Noen som vet hvor jeg kan få sett den?
På forhånd takk
de leder visst 2-0.. Tarik scora ikke det andre målet ihvertfall.. Eneste jeg vet.. Plinga på skjermen nå. hehe
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Opprinnelig postet av Husgutt
de leder visst 2-0.. Tarik scora ikke det andre målet ihvertfall.. Eneste jeg vet.. Plinga på skjermen nå. hehe
De leder 3-0 til pause. Henrique scoret det første og Sibon de to andre. Tarik spiller visst fra start.
Tarik har lagt på til 4-0 nå :o)
Opprinnelig postet av Costanza
5-1 med Tarik nå...
At den mannen ikke ble funnet verdig i troppen mot Skotland er for meg en gåte. Men, men, utrolig godt at han lykkes i Nederland...
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...
Er så forbanna på Hareide nå. Liker egentlig typen veldig godt, men jeg fatter ikke laguttakene hans noen ganger. At Huseklepp (mannen har vært benket store deler av sesongen og har kun 1 mål så langt i sesongen). Jan gunnar Solli har vært helt krise i kveld mot deportivo og har ikke vært blendende god i TL heller. Kort oppsummert helt utrolig!
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Rune Haugen
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 02 okt 08, 23:03
Endret: 02 okt 08, 23:08
Endret av: Rune Haugen
Opprinnelig postet av Captain Oats
Spiller Heerenveen returoppgjør ikveld? Jeg vil gjerne se litt på den kampen.. Noen som vet hvor jeg kan få sett den?
På forhånd takk
Heerenveen v Vitória Setubal UEFA Cup
OMROP FRYSLAND - WMP Lite Player - Windows Media Player
Jeg så denne kampen på Windows Media Player. Artig kamp forresten.
http://sc.heerenveen.org/forum/
Skriv Tarik Elyounoussi og søk, så finner dere ut åssen de synes han er.
Hvordan var målene til Tarik? Putte ballen i mål fra 30 cm eller noe som er verd å se på youtube når den tid kommer?
Rune Haugen
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 02 okt 08, 23:28
Endret: 02 okt 08, 23:43
Endret av: Rune Haugen
Her kan man se Brann.
Åj, kom en annen kamp nå. Håper de kommer tilbake når straffekonken kommer.
Og det gjorde den ikke. Urgh.
Ja, ja, nå er i hvertfall Brann ute. Tapte konken.
- Jeg er veldig glad i barn Fotballstjernen Tarik Elyounoussi drømmer om egne barn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914