Husk meg
Brukernavn
Passord

Norgesmesterskapet 2008 (Cup)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 aug 08, 21:42

Lyn - Molde 1 - 3

Molde hadde flaks

---------------------------

http://keiko99.net

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 15 aug 08, 21:57

Viss Edvarsen dømmer en kamp nå neste helg er noe alvorlig galt med nff......

Utrolig at han ikke viser ut lyn spilleren og godkjenner 1-2 målet til Molde...

Litt of topic : Kansje det er er lettere nå og få hoff siden det var siste sjangse for lyn og vinne noe Cool

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 15 aug 08, 23:03

At Edvardsen får lov til å dømme er for meg en gåte. Jeg så det allerede i hockeyen at denne fyren rett og slett var udugelig. Han var god i debuten sin, så gikk det rett nedover.

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 aug 08, 18:06

Vålerenga 3-1 Bodø/Glimt (ikke noe overraskelse at Vålerenga gikk vidre)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 17 aug 08, 19:14

Vel, regner med at alle heier på Godset i den andre kvarten :-) La oss også håpe på skader/kort på sentrale Stabæk-spillere :-)

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 17 aug 08, 19:58

Opprinnelig postet av Bob Page

Vel, regner med at alle heier på Godset i den andre kvarten :-) La oss også håpe på skader/kort på sentrale Stabæk-spillere :-)

Vel, hvis Stabæk går videre er de jo med i tre konkuranser, UEFA, TL og cup, og da er sjansene større for skader/belastninger på troppen.Dessuten, hvis Stabæk vinner cupen er det en til Europacupplass i TL  Skulle vi rakne er det da litt større sjanse for å komme til Europa neste sesong.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 aug 08, 20:50

Stabæk 4-1 Strømsgodset.   Ingen overraskelse at Stabæk er vidre. Tror dem går til Finalen

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 17 aug 08, 20:52
Endret: 17 aug 08, 20:53
Endret av: Bob Page

Tror det jeg også, Tror verken Odd, Molde eller Enga klarer å stoppe dem....

Noen som vet når semine blir trekt ?

-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 17 aug 08, 21:15

Fantastisk av Stabæk i 2.omgang mot Godset hvertfall. Tror nok spesielt Joel Riddez kommer til å ha mareritt om Alanzinho i natt. Makan til utdriting av en back er det lenge siden jeg har sett.

Merker jeg blir litt misunnelig på dem også. Vi mister spillere, spillere er sure, vi får ingen nye. Stabæk henter inn Farnerud (klassespiller i Tippeligasammenheng), Palmason (to målgivende i dag), han svenske stopperen, og muligens også Espen Hoff etterhvert. Hvordan i huleste har de råd??

Men men, moro å se på Stabæk når de spiller sånn. Hvis ikke FFK vinner serien, håper jeg bæringene vinner rubbel og bit i år.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 18 aug 08, 09:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

Merker jeg blir litt misunnelig på dem også.

Men men, moro å se på Stabæk når de spiller sånn. Hvis ikke FFK vinner serien, håper jeg bæringene vinner rubbel og bit i år.

Jeg merker også misunnelsen til tider, og det er ingen god følelse. Stabæk spiller leken og god fotball, samtidig som de faktisk forsvarer seg godt. Laget Stabæk fortjener å vinne serien, men publikummet fortjener det ikke i mine øyne. Laget herjer med motstanderne både borte og hjemme, og varter opp med skikkelig offensiv gladfotball, men å fylle stadion (tror max er 6500) klarer de faen ikke. Ikke engang i toppkampen mot oss klarte de det. For meg er fotball en publikumssport og entusiasme og engasjement viktig. Derfor synes jeg at det på én måte vil være ufortjent om Stabæk skulle vinne serien og kanskje t.o.m cupen. Tenk dere f.eks Molde-Stabæk i finalen. Det vil ikke bli halvfullt engang!

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 18 aug 08, 15:54

Semifinalene er klare:

Stabæk-Molde
Vålerenga - Odd

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 18 aug 08, 16:19

Tipper det bilr Molde-Odd i finalen.

Stabæk tror jeg faktisk ryker litt etterhvert, med tippeliga, cup og europacupspill samt et stort mediefokus. Molde pleier jo å ha litt flaks også.. Burde jo normalt fått slite mot Brann, men de hadde absolutt ikke dagen. Hadde flaks mot Lyn..

Odd er et typisk cuplag, og det tror jeg de får fordel av i semi`n. Vålerenga er ujevne, og jeg tipper Odd vinner her faktisk..

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 25 sep 08, 20:58

Opprinnelig postet av Lemmy

Tipper det bilr Molde-Odd i finalen.

Skivebom. Wink

Ja, hvem skal en heie på, da, tru? Ikke nødvendigvis noen av dem, selvfølgelig, men jeg trur jeg personlig velger å gjøre det sånn at jeg ikke heier på Martin Andresen.

Og så ser jeg framover mot Norgesmesterskapet 2009, og håper FFK skjerper seg litt neste år. Ikke bare er det unødvendig å ryke ut mot et 1. divisjonslag, det er også fryktelig unødvendig å ryke ut mot et 2. divisjonslag (2007) eller for den saks skyld å spille mer eller mindre jevnt mot dem. Greit at en ikke nødvendigvis må toppe laget ved enhver anledning tidlig i rundene, men det går an å stille med riktig innstilling, i hvert fall!

Hater hat!

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 26 sep 08, 13:48

Hmmm, hvem skal man holde med i finalen, tro? Jeg liker ikke tanken på bøtte til VIF. På den annen side liker jeg ikke tanken på at Nannskog & co skal kunne briske seg med en dobbel. Så jeg ender på følgende:

- Hvis Stabæk vinner serien håper jeg VIF vinner cupfinalen

- Hvis Stabæk ikke vinner serien, håper jeg de vinner cupfinalen.

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 08, 14:14

Syns den var lett. Kan ikke fordra Martin & Co, så jeg holder på Stabæk....

-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 08, 17:33

Håper på uavgjort etter straffesparkkonkurranse, og at ingen lag vinner! Det hadde vært noe.

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 08, 18:11

Går det til straffespark, blir ihvertfall sønn min hoppende glad. Han hoppet opp og ned og frem og tilbake under semin mot Odd og håpet på straffespark og ble ellevill da det faktisk gikk dit hen ;-)

-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 27 sep 08, 09:30

Opprinnelig postet av Bob Page

Går det til straffespark, blir ihvertfall sønn min hoppende glad. Han hoppet opp og ned og frem og tilbake under semin mot Odd og håpet på straffespark og ble ellevill da det faktisk gikk dit hen ;-)

Slik var jeg også som liten... Hehe. Heldigvis har jeg vokst det av meg. Nå kan jeg ikke fordra slikt lotteri! Laughing Men om det skulle skje mellom VIF og Stabæk bryr det ikke meg så mye. Igjen - jeg håper på delt 2.plass til begge to.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914