Husk meg
Brukernavn
Passord

Espen Hoff til Stabæk etter sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 23 aug 08, 21:28

Tror han ville dit hele tiden og har brukt FFK som et middel for å få opp lønna si i Stabæk. Tror han aldri var interessert å spille for FFK. Måtte han mislykkes totalt :o)

Trodde selv LSK var neste stopp... Stabæk begynner å bli farlig skumle i årene fremover hvis alle signeringene de henter slår til.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 23 aug 08, 21:32

enig med 1903 her, tror Hoff har brukt oss litt og synes det er bra at FFK ikke ga etter for han.. hvor gammel er han egentlig? 29?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 23 aug 08, 21:38

Hoff er 26.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 23 aug 08, 21:40

Opprinnelig postet av denialsander

Hoff er 26.

Oki ;) takk ;)

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 24 aug 08, 02:15

Hoff er oppskrytt. Kommer ikke til å slå til i Stabæk. Glad for at FFK ikke signerte han, det ville etter min mening vært sløsing av penger.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 24 aug 08, 09:30
Endret: 24 aug 08, 09:31
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Hoff er oppskrytt. Kommer ikke til å slå til i Stabæk. Glad for at FFK ikke signerte han, det ville etter min mening vært sløsing av penger.

Ikke vær så bitter da. Vi har fått inn to spennende unggutter som fort kan vise seg å være like bra som Hoff. La nå Hoff melke Stabæk for penger, helt greit for oss det vel??

At han ikke kommer til å slå til i Stabæk er jo helt umulig å spå. Blir han brukt på riktig plass (Páll Gunnarssons plass eller Alanzinhos plass) vil han høyst sannsynlig slå til. Problemet er at Stabæk har sinnsykt gode spillere på "hans" plass på banen. Blir vanskelig nok å komme med på laget tror jeg. Ligger vel sikkert litt i kortene at enten Páll og Alan kommer til å bli solgt i løpet av det nærmeste halvåret, da er det duket for Hoff. Hoff oppskrytt?? Nja, blant de bedre i Tippeligaen er han uansett.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 24 aug 08, 09:35

Tja, de kommer vel til å bruke han på høyrekanten vil jeg tro, med Alanzinho på venstrekanten.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 24 aug 08, 09:58

Det er vel mest sannsynlig ja, men jeg mener han er helt ordinær på høyrekanten. Han er en spiller som liker å gå innover i banen, ikke en som utfordrer på utsiden og backen og kommer til innlegg.

Han har et par stk å konkurrere med på høyrekant også, feks Christian Keller. En undervurdert spiller som alltid spiller bra. En arbeidshest av de sjeldne. Kan sammenlignes litt med Liverpools Dirk Kuyt, alle treneres drøm.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 24 aug 08, 10:56

Barsom og Hoff er ganske like type spillere. Tar vi bort straffene (5) til Hoff , så har Hoff 3 mål og 3 assist så langt. Barsom har 2 mål og 4 assist. Begge liker å skjære inn i banen og spille på venstre kant. Begge er beveglige.

Barsom er bedre deffensivt, fysisk og på hode. Der har du forskjellen på de.

Konklusjon: Barsom er en bedre spiller. Wink

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 24 aug 08, 11:42

Opprinnelig postet av benksliter`n

Barsom og Hoff er ganske like type spillere. Tar vi bort straffene (5) til Hoff , så har Hoff 3 mål og 3 assist så langt. Barsom har 2 mål og 4 assist. Begge liker å skjære inn i banen og spille på venstre kant. Begge er beveglige.

Hoff har 4 straffer, 1 frispark og 3 spillemål.

Forøvrig sier Bohinen at han føyer seg gpdt inn i lønnspolitikken til Stabæk, så han er nok ikke veldig dyr for dem.

Har ment hele tiden, bare sjekk tidligere poster, at ha er oppskrytt til de grader og er oppriktig glad for at han ikke kom hit.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til: 24 aug 08, 13:52
Endret: 24 aug 08, 13:53
Endret av: ecupeventyrsnart

Helt enig, han er oppskrytt... og det verste er at han selv tror han er bedre enn han er. Han har vært spådd en stor karierre siden han var ung, men har stagnert. Litt som vår kjære Simen Brenne.

Farlig å bil hausset opp, mange sluter da å gi 110 % og tror de er så bra det er mulig å bli. Andre er ikke så genierklært men jobber ræva av seg og plutselig slår de ut i full blomst.

Jeg mener og tror Hoff er i den første kategorien og han nå er så god som han kommer til å bli. Dvs en medioker men habil tippeligaspiller med en altfor høy lønn/sign-on fee

Ikke er han eller blir han ett hett salgsobjekt for utlandet heller. Til det har han ikke teknikken og ikke det "internasjonale snittet" de fleste storklubbene leter etter. Han har fart og plasseringsevne, ett ok skudd men det er også alt.

Og nei, jeg er ikke bitter for at han ikke signerte, jeg skrev noe av det samme navnet hans først dukket opp på forumet her.

Mye mer spennede med de vi nå har signert, og får vi i tillegg Zengin så har vi fått en spiller med internasjonalt snitt og utviklingspotensiale. Teknikk, fart, plasseringsevne i massevis.

Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 05 aug 09, 21:23

Opprinnelig postet av benksliter`n

Det innlegget der blir som sånn "åttitallsfest", vi mimrer tilbake (selv om jeg ikke husker noe særlig fra 80-tallet da)

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs

Vitagen

A-lagspiller

Lagt til: 02 aug 09, 15:41

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Ikke vær så bitter da. Vi har fått inn to spennende unggutter som fort kan vise seg å være like bra som Hoff. La nå Hoff melke Stabæk for penger, helt greit for oss det vel??

Jeg var ikke bitter... Jeg hadde rett.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 02 aug 09, 19:59

Opprinnelig postet av Vitagen

Jeg var ikke bitter... Jeg hadde rett.

Lagt til: 02 aug 09, 15:41 - 

dvs like før kampen hvor Hoff hadde to assists og en scoring. Det man kaller dårlig timing Wink

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?

Vitagen

A-lagspiller

Lagt til: 02 aug 09, 22:14

hehe. Selv Barsom kan spille en god kamp.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914