VM-kvallik: Norge - Island, Ullevål 06. september
Tarik ble ikke med denne gangen. Moa i Vålerenga ble foretrukket tydeligvis. Og en Ivers som lover å ikke forsove seg.
Her de som ble tatt ut:
Rune Almenning Jarstein - Rosenborg
Jon Knudsen - Stabæk
Håkon Opdal - Brann
Mohammed Abdellaoue - Vålerenga
Martin Andresen - Vålerenga
John Carew - Aston Villa
Christian Grindheim - Heerenveen
Brede Hangeland - Fulham
Thorstein Helstad - Le Mans
Daniel Fredheim Holm - Vålerenga
Kristofer Hæstad - Vålerenga
Tom Høgli - Tromsø
Atle Roar Håland - Odense
Steffen Iversen - Rosenborg
Erik Nevland - Fulham
Morten Gamst Pedersen - Blackburn
Tore Reginiussen - Tromsø
John Arne Riise - Roma
Morten Morisbak Skjønsberg - Stabæk
Fredrik Strømstad - Le Mans
Fredrik Winsnes - Strømsgodset
Hva gjør Håkon Opdal og Doffen i en landslagstropp?? Stiller også et stort spørsmålstegn ved Atle Roar Håland. Hadde vært litt sprekere med feks Vegard Forren eller Vadim Demidov.
Hva er grunnen til at Tarik, Skjelbred, Demidov, Forren, Tettey osv ikke ble tatt ut?? Er det viktigere med U21 enn A-landslag?? Jeg hadde skjønt det hvis det hadde vært en treningskamp, men ikke når det er kvalik!
Tarik er tatt ut i U-21 landskampene mot Nederland og Makedonia. Makedonia kampen går på Fredrikstad stadion 09. september.
Opprinnelig postet av aavdst
Tarik er tatt ut i U-21 landskampene mot Nederland og Makedonia. Makedonia kampen går på Fredrikstad stadion 09. september.
Det er riktig. Og en fullstendig latterlig avgjørelse å prioritere U21-landslaget foran A-landslaget!! Det samme gjelder forøvrig for Skjelbred, Tettey (?), Demidov og Forren. De skulle alle vært på A-landslaget!
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=525272
Jaja Hareide... Den synes jeg var tynn...
Hvis laget ikke fungerer, så er ikke enkeltspillere skyld i det... Han snakker om 1! U21 landskamp...
Dessuten... Hvorfor får da fortsatt Gamst Pedersen tillit? Eller Brede Hangleand etter en ræva førsteomgang...
Gutten har putta 2 mål på like mange kamper i oppkjøringa til Heerenveen...
Hahaha, det er tydeligvis mye høyere krav hvis du er U21-spiller. Da må du prestere i hver kamp og siste kampen må ha vært god. Mens på A-landslaget kan du ha virra rundt i middelmådighet i flere år og spilt ræva de siste kampene og likevel bli tatt med. DFH??? Tror nesten jeg hadde valgt Rushfeldt før det overvurderte evighetstalentet der... Og Nevland? Når han banka inn mål i Nederland viste han tydeligvis dårlig form, men når han sliter ut benken i en liten Londonklubb, DA er han plutselig en klassespiller. Huff dette trodde jeg ikke engang Hareide presterte å levere. Fire spillere fra klubben full av "world beaters", Vålerenga, må jo ha enorme forventninger foran seg etter sin formidable Tippeligasesong og form.
Det verste er uttaket av Hæstad. Hva faen gjør den patetiske(liksom sinna) halvkvapsete dvergen med fuglebryst og rennende mascara tårer på landslaget??
Hater den elendige vif kompisgjengen til Hareide! Gå hareide! Gå av!
---------------------------
RHE Ultrasmentalitet
http://fotball.bt.no/landslaget/article116420.ece
Åge har tydeligvis ikke fått gode nok tilbakemeldinger på unggutta fra u21-bossen... hahaha!!! Kjenner han ikke spillerne godt nok selv?
Han sier også at det er viktig med rutine mot Island. Blir bare oppgitt over denne klovnen av en landslagssjef. Merker at han er på vei til å drepe min interesse for det norske landslaget! Håper på et stort banner på Ullevaal der det står: "ÅGE ER EN SKAM FOR NORSK FOTBALLS FREMTID!!!".
Tarik og Skjelbred skulle starta mot Island!!
Hareide er en skalndale..
Oga har Hæstad vist noe i år eller i fjor? Nei!!!
Opprinnelig postet av aavdst
Tarik ble ikke med denne gangen. Moa i Vålerenga ble foretrukket tydeligvis. Og en Ivers som lover å ikke forsove seg.
Sukk... Er det noe rart jeg bryr meg sånn ca. akkurat der sola aldri slipper til om norsk landslagsfotball?
---------------------------
Hater hat!
Solheim
Ble medlem: 21 apr 07
Lagt til: 28 aug 08, 19:18
Endret: 28 aug 08, 19:18
Endret av: Solheim
Hareide, nå må du rett og slett ta hatten og gå. Det verste uttaket jeg har sett
edit; elsker hat forresten
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914