Royal Cup
Husgutt
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 29 aug 08, 10:56
Endret: 29 aug 08, 11:05
Endret av: denialsander
Noen som vet når tidligere Royal league starter? Hvilken tv kanal har rettighetene? Virker jo som vi får lov til å være med i år Jeg er klar til å fryse på kamp, hehe
hadde vært moro å slått Stabæk i finalen..
Mod: Flyttet til fotball generelt
---------------------------
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Royal cup ble vel lagt ned i fjor?
Var i hvert fall ingen cup. Det ble i stedet arrangert treningskamper mellom de som var kvalifisert.
Husgutt
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 29 aug 08, 11:03
Endret: 29 aug 08, 11:03
Endret av: Husgutt
Er vel Royal league som er lagt ned. Ny cup kommer i år tror jeg, bare at det nå heter Royal cup..
Hva er forskjellen? Cuprunder hele veien til finalen, uten gruppespill? Må si jeg likte konseptet Royal League, bare så synd klubbene ga faen i prosjektet samtidig som ikke de rette TV-kanalene hev seg på bølgen. Hadde TV2 eller NRK og tilsvarende kanaler i Sverige og Danmark slått dette stort opp, så hadde kanskje også interessen vært større.
Det virker jo nesten som enkelte lag prioritertre treningskamper fremfor Royal League, og at kampene i turneringen var et ork.
Alternativet hadde jo vært å arrangert hele dritten på La Manga i løpet av en-to uker på skikkelig baner. Publikumsmessig kan det jo bare gå en vei i forhold til det som var...
Er det noe særlig forskjell utenom navnet? Jeg hakke peil jeg. Hadde ihvertfall håpet på bedre skjema og mer proff tvproduksjon.. Får håpe matta vår tåler det ihvertfall.. Forstår ikke hvorfor posten ble flytta egentlgi, handler jo om FFK og cup.
Jeg synes i grunn programmene med Thorstvedt som programleder var ganske godt produsert jeg. Det var vel bare interessen som ikke fantes der. Tror vi nordmenn er litt vanskelige til å se fotball på vinteren hvis det ikke er fra balløya. Hvis det starter opp igjen håper jeg virkelig det holder seg. For det er morro å følge på med og lindrer fotballabstinensene på vinteren. Det som taler for, er at vi både i Norge og Sverige begynner å få mye bedre stadionanlegg og også en del kunstgressbaner som kan brukes på vinteren. Jeg hadde gjerne sett at de jævla drittbanene med kunstgress faktisk gjorde litt nytte for seg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914