Husk meg
Brukernavn
Passord

Royal Cup

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 29 aug 08, 10:56
Endret: 29 aug 08, 11:05
Endret av: denialsander

Noen som vet når tidligere Royal league starter? Hvilken tv kanal har rettighetene? Virker jo som vi får lov til å være med i årCool  Jeg er klar til å fryse på kamp, hehe

hadde vært moro å slått Stabæk i finalen..

Mod: Flyttet til fotball generelt

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til: 29 aug 08, 11:02

Royal cup ble vel lagt ned i fjor?
Var i hvert fall ingen cup. Det ble i stedet arrangert treningskamper mellom de som var kvalifisert.

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 08, 11:03
Endret: 29 aug 08, 11:03
Endret av: Husgutt

Er vel Royal league som er lagt ned. Ny cup kommer i år tror jeg, bare at det nå heter Royal cup..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 29 aug 08, 15:08

Hva er forskjellen? Cuprunder hele veien til finalen, uten gruppespill? Må si jeg likte konseptet Royal League, bare så synd klubbene ga faen i prosjektet samtidig som ikke de rette TV-kanalene hev seg på bølgen. Hadde TV2 eller NRK og tilsvarende kanaler i Sverige og Danmark slått dette stort opp, så hadde kanskje også interessen vært større.

Det virker jo nesten som enkelte lag prioritertre treningskamper fremfor Royal League, og at kampene i turneringen var et ork.

Alternativet hadde jo vært å arrangert hele dritten på La Manga i løpet av en-to uker på skikkelig baner. Publikumsmessig kan det jo bare gå en vei i forhold til det som var...

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 08, 15:18

Er det noe særlig forskjell utenom navnet?  Jeg hakke peil jeg. Hadde ihvertfall håpet på bedre skjema og mer proff tvproduksjon..  Får håpe matta vår tåler det ihvertfall.. Forstår ikke hvorfor posten ble flytta egentlgi, handler jo om FFK og cup.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 29 aug 08, 16:26

Jeg synes i grunn programmene med Thorstvedt som programleder var ganske godt produsert jeg. Det var vel bare interessen som ikke fantes der. Tror vi nordmenn er litt vanskelige til å se fotball på vinteren hvis det ikke er fra balløya. Hvis det starter opp igjen håper jeg virkelig det holder seg. For det er morro å følge på med og lindrer fotballabstinensene på vinteren. Det som taler for, er at vi både i Norge og Sverige begynner å få mye bedre stadionanlegg og også en del kunstgressbaner som kan brukes på vinteren. Jeg hadde gjerne sett at de jævla drittbanene med kunstgress faktisk gjorde litt nytte for seg.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914