Tippeligarunde 19
Opprinnelig postet av Costanza
Jarstein er for øyeblikket vår beste keeper, dessverre.
Da er det virkelig dårlig stilt. Kan plystre langt etter noe sluttspill da.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva Jarstein har å gjøre på landslaget skjønner ikke jeg. Spiller Hareide FM ?? Virker nesten slik. Jarstein er god der.
Hvem er bedre?? Alle de andre er dessverre like klønete. Den beste i år har faktisk vært Lasse Staw...
Ok.. la oss ta for oss keeperne..
Opdahl - har vært ustabil denne sesongen og har gjort tabbe etter tabbe
Jarstein - har småtabber han også, men en av de beste
Myhre - fortsatt preget som eriksen sa, av de tabbene tidligere.. synd
Johnsen - trenger han noen beskrivelse?
Staw - God, men er desverre skadet :/
hmm.. flere..?
Men tilbake til tippeligarunde 19, er det noen overraskelser her?
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 31 aug 08, 22:49
Endret: 31 aug 08, 22:49
Endret av: Per Egil
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Ham Kam knapper innpå og er bare poenget bak Aalesund nå... jeg vil ha de grønne jævlene ned jeg!!!
Du er nok ikke alene om å ønske svina ned, men det er greit at de lever i håpet litt til. De skal bl.a. møte Stabæk og Lyn, og det finnes ingen verre motstander enn noen som spiller med kniven på strupen. Det er lov å håpe at de gir oss en hjelpende hånd i medaljekampen. Så får heller Molde få æren av å sende dem til Adecco i siste runde.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Du kaller de småtabber. Jeg kaller de brølere. Han gjør like store tabber som Opdal og vel så det.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du kaller de småtabber. Jeg kaller de brølere. Han gjør like store tabber som Opdal og vel så det.
Okai da, når jeg tenker meg om så er jeg enig med deg Rune, prøvde bare å modifisere meg litt(eller hva det heter)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Okai da, når jeg tenker meg om så er jeg enig med deg Rune, prøvde bare å modifisere meg litt(eller hva det heter)
Prøvde å skrive så det ser ut som Opdal gjør større tabber enn Jarstein ?? Nei du. Modifisere hva for no ??
Nå har Jarstein slitt med en skade i en god stund nå, men fortsatt å spille, så du kan på en måte skjønne at han noen ganger har vært ukonsentrert i feltarbeide med sånne smerter.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Nå har Jarstein slitt med en skade i en god stund nå, men fortsatt å spille, så du kan på en måte skjønne at han noen ganger har vært ukonsentrert i feltarbeide med sånne smerter.
Enda en god grunn til at han ikke bør stå i landslagsburet nå.
Det jeg skriver nå, hadde jeg aldri i mine villeste drømmer trodd at jeg ville skrive / tenkt. Jeg holder med Lillestrøm imorgen.
hmm.. flere..?
Ja. ;)
Knudsen hos Stabæk. Har vel vært jevnt god med unntak av en kamp der han var helt, fullstendig på feil jorde og feil planet.
Andreas Lie. Hvordan i all verden kan du glemme han etter kampen igår? Lie kan fort bli norges nye landslagskeeper hvis han fortsetter utviklinga si.
Lars Ivar Moldskred. Ikke akkurat noe sterk kandidat til landslagsemne, men... ? Mulig jeg har sett'n for lite, men han virker å ha en voksen tabbekonto og så har han et temperament som får Jarstein til å se ut som en slapp korgutt.
Jan Kjell Larsen i Molde. Jevnt brukbar, så vidt jeg vet. Men har sett - heldigvis - altfor få Moldekamper til å si så mye om han.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Tommy Runar - ikke god nok.
Øyvind Bolthof - eeeeh, nei vel.
Per Morten Kristiansen - skadet, og for dårlig til å skyte straffer. For å være seriøs, altfor dårlig.
Kenneth Høie - hmmmm, skeptisk.
Erik Holtan - njaaaeiii.... kanskje ikke.
Ivar Rønningen - fæl type, heldigvis skadet.
Aleksander Lund Hansen - dårligere enn Jarstein, så svaret blir nei.
Espen Bugge Pettersen - stor, tung, gjennomsnittlig keeper. Milevis unna landslaget.
Ble rimelig useriøst tilslutt, men konklusjonen må vel være at det ikke akkurat kryr av gode keepere her til lands. Erik og Lasse har alle tiders sjanser til å komme på landslaget om et par år hvis de holder seg skadefrie og får tillitt.
Min rangering pr dags dato:
1. Rune Jarstein
2. Jon Knudsen
3. Espen Johnsen
synd at kamma vant idag, frykter at de kriger i stykker et tafatt aalesund i kynismens ånd om 2uker. videre gruer jeg meg nesten til rbk kampen. slik de spiller nå er de norges beste lag. ciljan og tettey er i knallform og burde uten tvil spilt på landslaget fremfor 2av årets største skuffelser i TL:andresen og doffen. videre er sapara for alvor på gang, lustig, demidov, stadsgaard og hjemvendte dorsin utgjør en knallsolid 4er bak. ivers scorer alltid bra med mål. jarstein solid, veldig få tabber. konan ya veeeldig opp og ned. frykter det verste...vi er fullstendig avhengig av at spillere som agbar, wehrman og gardar er tilbake til denne kampen...
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Demidov ble bytta ut med skade, men desverre har Rosenborg gode spillere på benken også. Synes Nordvik var god.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av bateman
jarstein solid, veldig få tabber.
Men han hadde en SVÆÆÆR en i dag....
Opprinnelig postet av bateman
vi er fullstendig avhengig av at spillere som agbar, wehrman og gardar er tilbake til denne kampen...
ABGAR.
Opprinnelig postet av denialsander
Demidov ble bytta ut med skade, men desverre har Rosenborg gode spillere på benken også. Synes Nordvik var god.
Nordvik er dessuten mye raskere. Nordvik kan sammenlignes litt med Vidar Martinsen, kriger som en helt, takler som en villmann, og løper fort som faen!
Simen brenne 1 til nå simen!
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/stabaek/article2180097.ece
Nettavisen synes at FB er altfor lite tabloid og setter standarden i Norge.
Det skal sies... Jeg lo godt av overskriften.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914