England har fått et nytt kjøpelag
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=529453
Vi snakker om Manchester City og nye eieren som er 10 ganger så rik som Roman Abramovitsj.. 1,3 milliarder for Ronaldo er jo sjukt. Tipper han blir enda mer populær om han drar til byrivalen.. Verden er hakke gal
---------------------------
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Ikke bra dette her.. Er nok med at United, Chelsea osv bruker latterlig mye penger.
Jeg ser ingen problemer med at Manchester får mye penger tilført. Skal ikke utviklingen fortsette der den allerede er godt i gang.
Som supporter av United håper jeg at noen rike onkler kommer på banen for å kjøpe oss opp fra Leauge One. Det ville være et enormt pluss for oss.
Det er ikke lite penger som kommer inn til Ma"#%%#er U43223ed, Liverpool og Chelsea i løpet av et år. Jeg tror det er sunt for engelsk fotball at andre klubber også blir mer kjøpekraftige.
Jeg stiller meg i rekken av gratulanter,samtidig som jeg håper på mer penger til Elland Road!
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Jeg synes det er kvalmt å se at klubber med historie og tradisjon for både god fotball og talentutvikling lar seg pisse på av rikinger som bruker fotballklubben som et leketøy for å se hvor stor makt en har. Det blir det samme som prostitusjon. Moro med suksess ja, men jeg hadde ikke likt at klubben min ble brukt på samme måte som en nigeriansk hore i Karl Johan for å få en kortvarig glede.
PL blir mer og mer sirkus.
supreme har absolutt et poeng der, noe av sjarmen og nostalgien ved engelsk toppfotball er iferd med å forsvinne. rike eiere som i utgangspunktet ikke er fryktelig interressert i fotball bruker via sine vanvittige formuer hele fotballklubber som hobby. akkurat som ved spillernes lønninger har dette eksplodert i det siste, et lønnstak for spillere burde blitt innført, kanskje en lignende ording på eiersiden, altså hvor mye penger som kan være i sving?hvis city skal kjøpe 17spillere i neste transfervindu for flere milliarder ødelegger det fotballen. man kan jo glemme alt rundt egenprodusering av spillere med slike summer tilgjengelig.
det startet for alvor med chelsea under roman, nå har vel også halve PL snart blit kjøpt opp av vanvittige rike "onkler". chelsea, manu og spurs spyr jo ut med penger til spillerkjøp. nå joiner city. arsenal kjøper i fremste rekke unge talenter og dyrker dem til PL stjerner, lpool kjøper stort sett squad spillere og har laaangt mindre penger enn de fleste PL lagene. der i gården ryktes det om overtagelse fra DIC, herskeren av Dubai. jiha, tar av på eiersiden i engelsk fotball og liker det ikke!
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914