TIL et underholdende lag
Tja, i følge Steinar Nilsen så er TIL det. Jeg kan ikke helt skjønne hvordan han kan trekke en slik konklusjon. Jeg mener, Hellas vant EM, og jeg vil ikke påstå at de var spesielt underholdende... De var faktisk drepende kjedelige å se på, godt vi ikke ser så mye av det lengre... Effektivt er det jo, men vil ikke kalle det underholdende...
---------------------------
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...
Det er bare Stabæk som har spilt stabilt underholdende i år. FFK og RBK har glimtvis spilt god fotball de også. De andre lagene har vel kun i få enkeltkamper spilt god og underholdende fotball av det jeg har sett.
Herlig bilde av Nilsen for øvrig. Tenkte "missing link" med en gang jeg så det! :o)
Opprinnelig postet av FFK1903
Det er bare Stabæk som har spilt stabilt underholdende i år. FFK og RBK har glimtvis spilt god fotball de også. De andre lagene har vel kun i få enkeltkamper spilt god og underholdende fotball av det jeg har sett.
Herlig bilde av Nilsen for øvrig. Tenkte "missing link" med en gang jeg så det! :o)
Enig i at Stabæk har vært underholdende i år, de spiller til tider veldig god fotball, når løpene i lengdrettningen sitter og pasningene går når de skal, ja så er det vakker fotball...
FFK har også vist elementer av det samme, men dessverre ikke ofte nok. RBK like så, i storhetstiden var de veldig underholdende å se på...
Rød/Hvit til jeg dør
"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...
Opprinnelig postet av KeJ
FFK har også vist elementer av det samme, men dessverre ikke ofte nok. RBK like så, i storhetstiden var de veldig underholdende å se på...
Tja, det kommer an på åssen en ser det. I storhetstida syns jeg RBK var veldig frustrerende å se på. De siste åra har det tidvis vært ganske artig.
Hater hat!
Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av KeJ
... ...
Tja, det kommer an på åssen en ser det. I storhetstida syns jeg RBK var veldig frustrerende å se på. De siste åra har det tidvis vært ganske artig.
Hehe, du har utvilsomt et godt poeng min gode mann...
Rød/Hvit til jeg dør
- Da er vi to Gro...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914