Husk meg
Brukernavn
Passord

Skottland - Norge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 11 okt 08, 17:51
Endret: 11 okt 08, 18:11
Endret av: Rey

Ser ut som ender 0 - 0, derfor jeg har lagt den på åpent forum er fordi jeg ikke synes norge spiller fotball om dagen..

Scottland har presset oss ganske godt nå i det siste.. Jeg er ikke fornøyd med 0 - 0 og ett poeng.

MOD: Flyttet til korrekt kategori. Det er en fotballkamp du ser på. Tråden hører derfor hjemme i fotball generelt

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 11 okt 08, 17:56

Hva braaten gjorde på banen vet jeg ikke, føltes nesten  bedre og spille med 10 mann.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 okt 08, 18:16

0-0 var egentlig ett rett resultat.

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 11 okt 08, 18:57

Norge spilte vel fotball idag?? lenge leve patrionismen i Norge!!selv når vi gjør det bra er det kun kritikk å få...enkelte burde holde seg til å heie på englang, brasil og spania, mens vi ekte supportere kan støtte landet vårt!

Borte mot et aggressivt skotsk lag er aldri enkelt. Norge svarte på skottenes forventede aggressivitet og jobbet som slaver alle mann!eneste som skuffet meg(eller akkurat som forventet) var bh riise. svakt av åge å la en spiller med 2kamper på 3mnd eller noe starte årets viktigste kamp for Norge. samt skuffende bytte med braathen inn. gamst burde vært prioritet nm1, deretter tarik.

ellers står vi godt imot, skottland svært få store sjanser, den brenner en ellevill sjanse på åpent goal ellers meget god kontroll bak hos Norge. uansett hvem vi møter er vi "seige" å score på(som regel).

knudsen   5   det lille han har å gjøre utøver han på en atoritær og profesjonell måte. våken gjennom 90min.

høiland  4  kommer seg greit fra det. en glimrende "professional foul" og gult kort da skottene var på vei igjennom. også rufsete og noe treg.

hangeland 7  var sjef idag, ga masse juling. vinner nesten alt av dueller i lufta og langs bakken. spiller med hjertet utpå drakta.

wæhler  5 startet håpløst med å gi bort to særdeles billige cornere. tar seg opp etter det og kriger bra sammen med brede.

riise  5  solid kamp, en viktig spiller for Norge. flere gode oppspill mot carew og ivers. litt lite med offensivt

bh riise  3  jobber godt, men mangler masse på dette nivået. timingen og teknikken stemmer ikke.

grindheim  4  når han er synlig gjør han ting meget bra, men altfor ofte borte i kampen. sliter som sine rekkekamerater strømstad, winnsnes og bh riise å finne posisjonen sin i laget.

strømstad  4  løper og kriger, men forsvinner for ofte ut av kampen. ingen bidrag offensivt. herlig jobbing hjemover da høiland tok på seg gult kort, som hadde blitt rødt hadde det ikke vært for returløpet til fredrik.

winnsen  4  leverer et par vakre pasninger, men sliter ellers med aggressive skotter.

carew  5 er man of the match i 1omg, herjer med skottene, dog uten å score. langt mer anonym i 2omg, atpåtil brenner han tidenes sjanse i sluttminuttene.

ivers  4  vinner mange dueller, alltid målfarlig. sliter litt med tempo idag, ute av kampen i store deler av 2omg.

braathen gjør et tampt innhopp mens gamstn viser seg nok engang som en klassespiller når Norge spiller borte. han burde selvsagt startet-det er HJEMME gamst underpresterer til de grader.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 11 okt 08, 19:52

Jeg tok vel litt i når jeg skrev som jeg gjorde i starten, sikkert fordi jeg var litt skuffa da men Tongue out 

men etter å ha tenkt meg om, så er det bra at vi tok et poeng i Scottland og jeg er fornøyd med detSmile

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 11 okt 08, 19:58

Uavgjort var vel greit.

Skottene snytt for soleklar straffe og Iwe.. hadde vel dette århundre måltabbe.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til: 11 okt 08, 20:02

Lurer på hva mor Riise tilbyr Hareide siden Bjørn Helge får spille landslagsfotball... Må i hvert fall være jævlig godt...

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 11 okt 08, 20:28

Nå så jeg ikke hele kampen, men så vel fra ca. 55 minutter og utover. Syns sjansen til denne skotten(husker ikke hva han heter i farta) er noe av det morsomste jeg har sett på lenge! Større sjanser får man ikke! :)

Ellers vil jeg gi litt ros til en mann jeg har kritisert veldig ofte før: Morten Gamst Pedersen. Syns han kommer inn og gjør det bra, både offensivt og defensivt. Perioden før han kom innpå trykka Skottland fælt og Gamst kom innpå og gjorde så vi fikk litt mer trøkk. God kamp, for en gangs skyld! :)

Ellers vil jeg nok en gang ta meg bryet med å kritisere Hareide. Etter hva jeg har hørt hadde vi et godt trykk helt fram til Daniel Braathen kom innpå. Da spør jeg meg hvor godt det byttet var. Selvfølgelig er det vanskelig å vite 100% om det vil fungere eller ikke, men venstrekanten til Skottland er god. Å da sette inn en høyrekant som sjeldent jobber hjem og som spiller godt når det passer ham selv syns jeg blir merkelig. Ville da heller sett feks. Tarik som jobber godt hjemover samtidig som han er et bra våpen fremover. Hareide henter seg likevel litt opp ved å sette Gamst på høyrekanten og Braathen på venstre etterhvert.

Alt i alt er vel uavgjort bra på bortebane mot Skottland, men vi hadde helt klart trengt alle 3 poengene..

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 12 okt 08, 01:52

syns laget til tider spilte veldig godt. ihvertfall de første 60 min. etter det så vant skottene duellene og hadde ballen mest.

godkjent kamp. men det holder ikke med uavgjort mot island og skotland for å komme seg videre i denne gruppa. eneste lille mulighet er å overraske alle med å slå nederland. noe som jeg trur skal bli veldig vanskelig.

syns hareide gjorde flere taktiske feil idag. start 11eren så helt grei ut. men å sette inn bråten? skal ikke skryte på meg at jeg vet åssen han gjør det på klubblaget sitt om dagen. men det siste året har jeg sjeldent, eller aldri hørt om han i media. å da regner jeg med at han ikke gjør det helt bra.

mener også at tarik eller helstad burde kommet inn for iversen den siste halvtimen. klarer ikke helt å bestemme meg for hvem av de jeg ville valgt.

helstad er jo en målskorer, god fart og bra timing på løp. god rutine. men trenger hjelp fra resten av laget til å få de riktige gjennombrudds pasningene.

tarik har også god fart og bra timing på løp. jobber litt hardere defansivt. ikke den samme rutinen. men kan skape mer uro på egenhånd. 

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 12 okt 08, 16:19

Er ikke Helstad skada da ? Ellers så tror jeg nok han hadde vært sevlskreven fra start., men er enig med at Tarik burde fått sjangsen, spesielt iom vi slet med å score...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914