Tippeliga runde 24
flott U av et molde uten noe å spille for!!svakt av tromsø som leder 4-2 med et kvarter igjen!da skal det være mulig å forsvare seg til 3poeng. med tromsø seier ville ffk vært på 3plass nå. særdeles viktig poengtap for oss!!
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Alle mann til Molde neste uke! Vi skal vise Tromsø hvordan man slår disse Røkkeguttene.
Der var det 1-0 til Stabæk, og de har en spiller mer. Ser ut til at de sikrer gullet (riktignok kun vha sin gode målforskjell) i dag.
Seier i dag, så vinner vel Stabæl på poeng også?
Hater hat!
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 19 okt 08, 20:34
Endret: 19 okt 08, 20:36
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Magnum
Seier i dag, så vinner vel Stabæl på poeng også?
Vinner de i dag leder de med 6 poeng, og det er 6 poeng igjen å spille om. (Stabæk får 51 poeng, vi har 45.)
Målforskjellen deres er god, akkurat nå har de 31 plussmål, vi har 11. Så, selv om de ikke vinner på poeng i dag, har de i realiteten gullet trygt hjemme i snobbeland.
Opprinnelig postet av Knuty
Vinner de i dag leder de med 6 poeng, og det er 6 poeng igjen å spille om. (Stabæk får 51 poeng, vi har 45.)
Jo, det stemmer jo, det... Ille sleten etter ei hard uke/helg, se.
Hater hat!
JADAAAA!! Huseklepp!!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jeg merka da jeg jubla akkurat nå at jeg jaggu er Brann-supporter i dag, gett! Akkurat i dag. Ikke i morra. Men egentlig er det jo fordi jeg er FFK-supporter...
Hater hat!
Har du merket at dommeren er litt "i mot oss" i dag,Magnum???
Sitter foran kopekassa og banner og sværter pga den kølla... Mange dumme avgjørelser!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Har ikke kunnet unngå å legge merke til det, gitt. Men dommere er jo generelt like uforutsigbare som Hans Erik Ramberg.
Hater hat!
2-1 til Stabæk, på overtid. Der var gullet i boks for dem..
Faen i helvete, der sikra Stabæk gullet (i alt annet enn rar teori).
Hater hat!
FAEN i HÆLVETTE! Der vant det stygge "publikumslaget" fra "folkelige" Blærum faen meg gullet! MøkkaStabæk!!!! Hater det fittelaget! Sorry! Dette MÅ ut!!!
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Dritt dritt dritt.... Tror nok gullet hadde havna i Blærum uansett, men fy søren så gøy det hadde vært om spenningen varte litt lenger... Synd!!!!
Litt typisk at det er Palmason som scorer, han kunne jo vært i FFK.
Stabæk fortjener gullet, ikke etter hvordan de spilte i dag, men i år. Sølvet er vårt.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
fetta feis! unødvendig takling av brann spillern i 1omg, dog ikke mer enn et gult kort. alanzinho er liten og lett og "flyr" gjennom luften. et klart gult kort.
ellers er de 2 scoringene i 2omg "tvilsomme". først bakke's annuelering, så palms 2-1 goal på overtid...samt flaksemålet på 0-1 så kan man trygt si det gikk stabæks vei idag....
laget stabæk(spillerne,trenerne, støtteapparatet) fortjener gullet. de har vært klart best gjennom 24runder.(dog kunne tabellen vært noe annerledes hadde de interne møtene våre mot stabæk endt med annet en grising 2 ganger..........!) bærum derimot fortjener ikke et seriegull. fins jo ikke interresse der borte, er ikke engang fullsatt nå som de tar gull...æsj!!
disse er de virkelige publikums lagene Norge med enorm støtte: rbk, brann, viking, aalesund og ffk.
Hvorfor i all verden er 2-1 scoringen til Stabæk tvilsom?
Opprinnelig postet av bateman
laget stabæk(spillerne,trenerne, støtteapparatet) fortjener gullet.
bærum derimot fortjener ikke et seriegull. fins jo ikke interresse der borte, er ikke engang fullsatt nå som de tar gull...æsj!!
Takk, Anders. Det var egentlig det jeg mente
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Utrolig pent mål av Steinar Pedersen i dag. LSK kan score pene mål de også gitt. Flott innlegg fra kanten som styret opp i vinkelen! I eget mål :o) Moa sitt så helt sykt ut, så ut som et lompeinnlegg, men ballen hadde voldsomt fart for det og traff vel nesten på samme sted i målet som selvmålet til Pedersen.
Utrolig deilig at LSK fortsetter ned i gjørma. Drømmen er selvsagt at Aalesund scorer 1-0 16 minutter på overtid mot dem i siste runde noe som fører til at både Kamma og Aafk selv går forbi dem.
det er fantastisk mulighet for aafk å komme forbi lsk nå. tror formsterke trøndere vil valse over lsk på åråsen neste helg, mens aafk har god mulighet til i hvert fall 1p mot et lyn med flere strake tap under bergersen. la oss si de tar 1poeng. da vil avstanden opp til lsk være 1p før siste serierunde: aafk-lsk. hadde vært fantastisk med hjemmeseier der!!kamma derimot tror jeg vil slite med å ta 3p borte mot viking. blir en knokkelkamp uten like, men tror på H der. dog tror jeg de tar molde hjemme i siste seriekamp.
tabellen:
12.aafk 26p
13.lsk 25p
14.kamma 24p
skal lsk rykke ned tror jeg de må falle ned på 14plass, de har pondus i bøtter og spann til å slå ut saftlaget sogndal over 2kamper. ergo må man "heie" på kamma borte mot viking til helga?*grøss*
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914