Namibia
Noen her som har vært i Namibia og kan fortelle meg noe om landet? Skal til Windhoek i januar og nysgjerrig på landet.
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
hehe.. antakeligvis ikke beste stedet å spørre.. Men god tur!! jobb eller ferie?
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Praksis, går på HiØ skal bli barnevernpedagog. Kunne jo hende noen her inne hadde vært på ferie der
knut
Ble medlem: 18 jun 03
Lagt til: 19 okt 08, 13:59
Endret: 19 okt 08, 14:02
Endret av: knut
he he, ikke helt dumt å spørre her uansett. jeg var der i i fire uker med et prosjekt i utviklingsstudier på hio. var ikke så lenge i hvindhjørnet (windhoek). vi dro til opuwo og bodde sammen med himbafolket.
foreslår at dere flyr til cape town og tar noen dager der. mye morsommere og penere enn windhoek og det er helt ok å kjøre buss mellom byene.
sjekk siden til de gamle hippiene fra elverum; namibiaforeningen. Vi bestilte et møte hos dem og dro til eleverum og snakket med dem før vi dro. det var gull verdt.
med ffk til champions league!
Gressvikslampen
Ble medlem: 08 jan 06
Lagt til: 22 okt 08, 19:10
Endret: 22 okt 08, 19:10
Endret av: Gressvikslampen
Namibi ble slått ut i første gruppespill i VM-kvallik for afrika. Så desverre, ikke noe landskamper blir det på deg;) Det var det jeg kunne om Namibia. Bortsett fra at det ligger nesten helt sør i afrika og det er laaaaaangt å fly dit
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Takk for svar fra dere. Blir tur på meg minst 20 timer å fly, så langt ja. Får spille ball med unga jeg skal jobbe med jeg da.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914