Hvem ønsker du skal rykke ned?
Opprinnelig postet av FFK1903
Når det er sagt, Snadderud tar ikke så veldig mange flere tilskuere enn 6500 vil jeg tro,
6950 på Nadderud
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 21 okt 08, 11:05
Endret: 21 okt 08, 11:06
Endret av: Supreme NTM
Jeg vil da ikke bytte bort to gode borteturer mot en jævla dagstur til en liten saftbygd på Vestlandet. Nei, LSK og Ham-Kam bør holde seg, så ryker sikkerhetsvaktene fra jugendbyen ned til Adecco.
Ålesund ned pga kunstgras..
Hater Ham Kam mest, men må få bort kunstgraslaga
Dette er et dillemma. Helst ønsker jeg at LSK og Hamkam røkkær ne'. Men så er det slik at LSK spiller hjemme mot RBK neste kamp. Hadde passa meg bra om LSK slo trøndera. Da slipper vi å tenke på dem i medaljekampen. Hadde vært veldig fint om døm ikke fikk UEFA-spill til neste år også. Lommeboka døms er tjukk nok som den er. Men så var det det med å bli kvitt LSK da.................. Hmmmmmmmm. Vanskelig valg.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Krisemøte på Åråsen. Berg trener umiddelbart?
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article120717.ece
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Scout
Ble medlem: 23 aug 05
Lagt til: 21 okt 08, 20:39
Endret: 21 okt 08, 20:39
Endret av: Scout
Svar til topic: Ønsker et lag som spiller møkkafotball, som nesten ikke har publikum og som har drakter som ser ut som om alle jobber på Kiwi. For de som må ha det i klartekst: NED MED HAM-KAM!
PS: Hadde vært en bonus om LSK hadde tapt kvaliken og rykket ned siden Brenne og Bjørkøy dro dit "for å vinne noe"
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Måtte Ham-Kam rykke ned for aldri å bli sett igjen.....MØKK. Er ikke i nærheten av å fortjene et lag i tippeligaen.
Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
HamKam bryr jeg meg lite om, samme for meg hva som skjer med de. Men LSK, det hadde vært så utrolig nydelig å se de i første divisjon. Lurer på hvor mange spillere som må selges da. Det er mange der som ikke vil være i første . Tror iallefall Riise forsvinner og kanskje Brenne
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Rykker LSK ned mister dem nok nesten hele laget..så det hadde vel vær en drøm
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
Rykker LSK ned mister dem nok nesten hele laget..så det hadde vel vær en drøm
Ikke for de andre klubbene som overtar spillerne... eneste spilleren der som er noe tess er Riise. Og Brenne i god gammel FFK-høstform.
jeg har vel en annen mening en deg da så jeg mener at LSK har bedre spillere en ham/kam derfor tror jeg kanskje det skader LSK mer en ham/kam ved ett nedrykk... jeg mener at Otto Fredrikson er tess,
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
jeg har vel en annen mening en deg da så jeg mener at LSK har bedre spillere en ham/kam derfor tror jeg kanskje det skader LSK mer en ham/kam ved ett nedrykk... jeg mener at Otto Fredrikson er tess,
Joda, var vel en liten fleip. Flere spillere som er "tess", men masse skrot også. Ikke mange der som hadde forsterket FFK for å si det sånn. Eneste jeg kunne tenkt meg er Bjørn Helge Riise.
Eneste jeg kunne tenkt meg er Bjørn Helge Riise. på en betingelse så skal jeg godta det du sa og det er at han forander seg fra og være mamma dalt og meg er best
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Eneste jeg kunne tenkt meg er Bjørn Helge Riise. på en betingelse så skal jeg godta det du sa og det er at han forander seg fra og være mamma dalt og meg er best
Bjørn Helge Riise er oppskrytt og en stor KLYSE!!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Opprinnelig postet av Plankekæll
Eneste jeg kunne tenkt meg er Bjørn Helge Riise.
Du er klar over at dette betyr mest sannsynlig at Berit Riise blir å finne på Plankehaugen neste sesong som forsanger hvor ho prøver å få med hele feltet på sin egen nykomponertre "Heia go'gutten Bjørn Helge"? Den stemmen der går igjennom marg og bein, så selv ikke Zoran ville fått frem sitt budskap.
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Bjørn Helge Riise er oppskrytt og en stor KLYSE!!
Eksen gikk sammen med ham på skolen i Ålesund, og han er visst langt mer jordnær enn sin bror (som under Monaco-tiden visstnok ofte dukket opp på skolen hjemme i Ålesund, der han oppsøkte jenter for å spørre de om de ville ha autografer!)
FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!
lsk mister nok flere spillere enn nevnt over her ved et nedrykk. otto fredriksson,occean,brenne,jonna,mouelhi,bh riise,essidiri. tror lokale karer som sundgodt, søgård,kippe, myklebust blir med ned, spørsmålet er dog om de aksepterer et lønnskutt.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 22 okt 08, 13:58
Endret: 22 okt 08, 13:59
Endret av: FFK1903
Opprinnelig postet av bateman
tror lokale karer som sundgodt
Sundgot lokal? Han kan vel nesten kalles lokal etter alle årene i klubben (blir muligens ned), men fyren er vel fra Møre og Romsdal et sted?
Hah, aldri visst at han faktisk er bror av Ole Bjørn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914