Europacup høsten 2009
Vi spilte ikke mot Hammarby i 1985 da...
Opprinnelig postet av jeripett
Dessuten sliter laget, vi skal hevne oss på, etter bortetap i kveld. Regner med alle husker storklubben fra Wales.
Huff, møkkalaget der. Var nesten innom der for noen år tilbake, ligger jo ikke så langt unna Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch (!) den byen der.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 17 jul 09, 08:36
Endret: 17 jul 09, 09:20
Endret av: Per Egil
- Får vi et av de store lagene, ønsker vi oss hjemmekamp først, sier Bagstevold som gleder seg til å være med på trekningen som vises direkte på TV2. Skriver FB.
Opprinnelig postet av Patrioten
- Får vi et av de store lagene, ønsker vi oss hjemmekamp først, sier Bagstevold som gleder seg til å være med på trekningen som vises direkte på TV2. Skriver FB.
klokkeslett? :)
Regner med at trekningen går på tv2sport??
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 17 jul 09, 09:46
Endret: 17 jul 09, 09:48
Endret av: FFK1903
Opprinnelig postet av GurrBass
Regner med at trekningen går på tv2sport??
TV2 sine sider er rett og slett håpløse å finne frem på. Det skulle ikke vært så veldig vanskelig å finne tvguiden for TV2s egne kanaler, men etter mye om og men, så finner jeg kun TV2 Sports hovedkanal. 2, 3, 4, og 5 finner jeg ikke noen oversikt over. Det betyr muligens at de ikke har noe sending på disse?
Uansett. Verken TV2, Zebra eller TV2 Sport har - i følge TV2 selv - ikke tenkt å vise denne trekningen. TV2 Sport skal vise ArsenalTV, Zebra viser Kamp i kulissene, mens moderkanalen selv slår på stortromma med reprise av Mot i Brøstet.
Håper vi enten får en av de store kanonene (Fulham eller Roma) og får en kjempeopplevelse, eller at de får et skikkelig drittlag som vi slår. Jeg vil ikke ha en lag som er jevngodt og som vi sikkert kommer til å tape i mot.
Stor edit: Kunne visst spart meg frustrerende surfing på TV2 sine sider. Klipt og limt fra kommentarfeltet på FB:
Hei! Det er
IKKE riktig at TV 2 sender trekingen. Vi har ikke fått tilgang til den og skal således dessverre ikke sende den.
Mvh
TV 2 Sporten
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 17 jul 09, 09:52
Endret: 17 jul 09, 09:53
Endret av: Rey
Mulig at Tv2 Nyhetskanalen sender den?
Eller som de har gjort med en del pressekonferanser. Kun Tv2 Sumo
EDIT: Så nå at FFK1903 redigerte sin post og jeg fikk svar og fikk bekreftet at de ikke sender. Da blir det uefa.com
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
thorsen
Ble medlem: 05 aug 08
Lagt til: 17 jul 09, 09:59
Endret: 17 jul 09, 10:01
Endret av: thorsen
Humm.. ser ut til at vi ligger i gruppe 1. AS Roma på stadion?
UEFA Europa League third qualifying round
Group 1Seeded Unseeded AS Roma (ITA) FC Naftan Novopolotsk (BLR) - KAA Gent (BEL) FC Metalist Kharkiv (UKR) Fredrikstad FK (NOR) KKS Lech Poznań (POL) AC Omonia (CYP) - HB Tórshavn (FRO) FC Zestafoni (GEO) - Helsingborgs IF (SWE) FK Sarajevo (BIH) - FC Spartak Trnava (SVK) SC Vaslui (ROU) FC Differdange 03 (LUX) - HNK Rijeka (CRO)
Uff. Av de andre reisemålene var det ihvertfall ingenting som fristet.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av thorsen
Humm.. ser ut til at vi ligger i gruppe 1. AS Roma på stadion?
Jepp, vi ble flytta til Gruppe 1 a gitt. Jeg blir pottesur om vi trekker Helsingborg nå (de vant 2-1 borte i går i den første kampen). Det er så forbanna typisk å få svenskelag igjen. Får håpe på et av drittlagene, og så får vi ta storlagene om vi kommer til gruppespillet ;)
Metalist Kharkiv hører til nordøst i Ukraina.
Lech Poznań ligger omtrent midtvest i Polen.
FC Zestafoni om de slår ut Helsingborg, ligger omtrent midt i Georgia
SC Vaslui ligger vest i Romania.
Ikke akkurat verdensmetropoler dette her. Plankehaugenbuss til nordøst i Ukraina anyone?
Bare å sette opp charter fly!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av FFK1903
Metalist Kharkiv hører til nordøst i Ukraina.
Lech Poznań ligger omtrent midtvest i Polen.
FC Zestafoni om de slår ut Helsingborg, ligger omtrent midt i Georgia
SC Vaslui ligger vest i Romania.
Ikke akkurat verdensmetropoler dette her. Plankehaugenbuss til nordøst i Ukraina anyone?
Her er litt Wikipedia info om lagene:
Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.
- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.
thorsen
Ble medlem: 05 aug 08
Lagt til: 17 jul 09, 13:14
Endret: 17 jul 09, 13:15
Endret av: thorsen
Jeg håper vi får den svakeste motstanden, uten å være sikker på hvem det er! Men hvis det Georgiske laget slår ut Helsingborg, hadde jo det vært knall. Helsingborg bør vi også ha en god mulighet for å slå ut!
Får vi Roma blir det iallefall fullt på stadion ! "Real Maldrid på stadion i 2010!" hørte jeg etter opprykket fra 2. divisjon.. AS Roma (i 2009!) får være godkjent!
aaaaaaaa
spennende som fææn
jaddajadda
Spent selv... Prøvde å sjekke litt på uefa.com,men fant ikke no link til trekning av denne runden... Noen som har link?
lordofwhat
Ble medlem: 20 aug 08
Lagt til: 17 jul 09, 13:26
Endret: 17 jul 09, 13:28
Endret av: lordofwhat
http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw/2010.qr3/draw_basic.html
tror du dem blir imponert av 4 tostangs flagg i roma ??
jaddajadda
Takker!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914