Husk å stille klokka natt til søndag 26/10
Da er nemlig sommertid slutt og klokka stilles en tme tilbake.
---------------------------
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Sukk, gleder meg allerede til vi kan gjøre omvendt! Sommeren er jo altfor kort!
Hvorfor kan vi ikke slutte med dette tullet her. Enda tidligere mørkt, irriterer meg like mye år etter år...
Heia FFK
Hvordan er det for oss stakkarer som jobber nattevakt i natt - kan vi føre opp en tine ivertid fra 02-03?
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
- forresten - drit i det, nå har jeg bestilt FIFA09...
Opprinnelig postet av DrDRE
Hvordan er det for oss stakkarer som jobber nattevakt i natt - kan vi føre opp en tine ivertid fra 02-03?
Er du like "heldig" som meg så får man ikke betalt ekstra den natta man jobber en time ekstra, men får vanlig betalt den gangen man jobber en time mindre. Uflaksen min gjorde derimot at den andre nattevakten alltid fikk nattevakten hvor døgnet ble en time kortere, mens jeg alltid fikk den hvor man måtte jobbe en time ekstra.
Opprinnelig postet av FFK1903
Er du like "heldig" som meg så får man ikke betalt ekstra den natta man jobber en time ekstra, men får vanlig betalt den gangen man jobber en time mindre. Uflaksen min gjorde derimot at den andre nattevakten alltid fikk nattevakten hvor døgnet ble en time kortere, mens jeg alltid fikk den hvor man måtte jobbe en time ekstra.
Hva slags bedrift er dette?
Hadde nok aldri jobbet i en bedrift som det, selv om det kanskje kan virke som en filleting. Det beviser jo at bedriften ikke tar sine ansatte seriøst.
Vel, da er det nok av tale for rettferdigheten for min del.
Vekterfirma :P
De klarte også å sette meg opp til å jobbe juleaften to år på rad.
kan vi føre opp en tine ivertid fra 02-03?
Oops - her slapp det mye rart igjennom selvsensuren... Lurer på hvor ivrig man må være for å føre opp "ivertid"...
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
- forresten - drit i det, nå har jeg bestilt FIFA09...
Opprinnelig postet av FFK1903
Her på Borregaard regnes det som en vanlig 8-timers vakt Jeg jobber eftan-formiddagen i helga, så jeg får sove en time lenger i morra tidlig
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Sånn har alle sykepleiere det også. Time ekstra i natt, og en time mindre til våren. problemet er jo at de som har den "lange vakta" i går ikke har den "korte" nattevakta til våren. Håpløst...
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Sånn har alle sykepleiere det også. Time ekstra i natt, og en time mindre til våren. problemet er jo at de som har den "lange vakta" i går ikke har den "korte" nattevakta til våren. Håpløst...
Ja huffameg. Det utgjør massive 0,05% av antall timer man jobber iløpet av et år... Fullstendig håpløst!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914