Husk meg
Brukernavn
Passord

Nannskog i slagsmål

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 28 okt 08, 11:28

Står om liten episode med Nannskog her.

"Gjerningsmannen beskriver hendelsen på følgende måte:

- Han løp mot meg i full fart, men jeg er ganske bevegelig siden jeg har bokset i mange år, så jeg tok et sted til siden, og klappet til ham med åpen hånd i samme bevegelse. Da tok han fart igjen og løp mot meg.

- Jeg klappet til ham en gang til for å roe ned temperamentet hans. Tredje gangen slo jeg hardt. Jeg tror han må ha sett stjerner etter det slaget. Så sparket jeg han i rumpa. Da løp han inn i en taxi og forsvant. Dama hans sto igjen på fortauet, sier mannen til Dagbladet"

 Jeg stusser litt på det uthevede her - pleier det å fungere å klapse til folk for å roe ned temparamentet deres? Foot in mouth

 

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 28 okt 08, 11:32

Høres vel ikke ut som noe slagsmål? Om ikke en kraftig ørefik roer temperamentet, så kan detstatuere styrkeforholdet, og roe ned folk på den måten?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 okt 08, 19:17

Opprinnelig postet av DrDRE
Jeg stusser litt på det uthevede her - pleier det å fungere å klapse til folk for å roe ned temparamentet deres? Foot in mouth

Hvis vedkommende som får klapsen er i stand til å forstå at han er i ferd med å drite seg ut - noe ganske mange gjør - kan det nok virke preventivt. Men jeg er av prinsipp motstander av å slå hverken først eller sist jeg, så for meg ville det ikke vært en god løsning.

Jeg hadde en opplevelse med en sint, sædeles drita full, mann som skulle gi meg en på trynet (jeg så på han/hilste feil/whatever i Gågata i Fredrikstad en natt). Han slo en gang og jeg vek unna slaget uten problem (du verden så synlig det er når en dritfull person skal slå - slaget signaliseres jo sekunder i forveien...). Jeg trodde da at han skulle gi seg, fordi han bommet vel omtrent med to meter... Men han forsøkte en gang til. Da gikk jeg mot kroppen hans og ikke unna, brukte garden min for å parere bort slaget hans og viste med en VELDIG tydelig bevegelse med albuen min at jeg kunne tatt både hals og nese - hvis jeg hadde villet.

Da forstod iallefall kameraten hans at det ville vært dumt å fortsette, og dro han vekk...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Problembarn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 08
Innlegg: 17

Lagt til: 29 okt 08, 09:18

Oi! du høres ut som en helt syk fighter ass!Surprised Hadde aldri lagt meg ut med deg etter å ha hør hva du er i stand til. Du burde snde søknad til PFC med en eneste gang. Shit ass, visste ikke at det fantes sånne fightere på byen i fredrikstad. SurprisedHelvete nå må jeg jo slutte å fighte på byen!!!! Er jo ikke interessert i å smake albuen din Danielsander!

ELLER, du vil kanskje ikke bruke makt da heller?Laughing haha for en idiot. Liksom skryte av "bråkehistorier" på et fotballforum???

Du kunne jo blitt med Brigade Rødhvit å fighte sammen med dem du???Tongue out

---------------------------

Heia Heia Fredrikstad!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 29 okt 08, 09:38
Endret: 29 okt 08, 09:47
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #79

Vanskelig å ta poenget så tidlig på morgenen eller?
Er jo tydelig hvem som prøver å fremstå som tøff her ;)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 okt 08, 09:59

Opprinnelig postet av Problembarn

haha for en idiot.

Ja, du kan få sagt det, du.

Her hadde jeg egentlig lyst til å skrive noe mer, men så skrev vel Snæbbuss-aristokrat #79 egentlig en treffende oppsummering. Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340