Fifa 09(PS2) VS FM2009 (PC)
Sitter og vurderer hvem spill jeg skal kjøpe, har noen av dere kjøpt en av spillene? Noen som kan gi meg hint og tips?
Har alle FIFA spillene frem til 08 og FM frem til 08, men lurer på hvem jeg skal kjøpe nå. Forslag?
GurrBass
Ble medlem: 03 jul 05
Lagt til: 28 okt 08, 21:40
Endret: 28 okt 08, 21:42
Endret av: GurrBass
Med tanke på forbedringene på FM09,så vil jeg vel kanskje anbefalle det
Det er hvertfall det spillet som står øverst på lista mi når lønninga kommer...
Her kan du også lese litt om spillet + bilder : http://www.tothegame.com/pc-8536-football-manager-2009-for-pc.html
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Liker du epler eller pærer best? Dersom du liker epler, så ville jeg valgt FM09.
Har du lest forumets retningslinjer?
Var ikke helt fornøyd med Fifa 08, men var fornøyd med FM 08, så det tipper litt begge veier kan man si, men har mest lyst på FM 09 da
Opprinnelig postet av Holters
Liker du epler eller pærer best? Dersom du liker epler, så ville jeg valgt FM09.
haha... vi som liker appelsiner får ikke velge noe da eller? Det er blodig urettferdig....
Slåssing på gata er for aper - mennesker slåss i bur!
You are an individual, you can't score a fight a split decision unless you're batshit crazy...
Embrace nihilism, and you will never be disappointed..
Opprinnelig postet av morten
haha... vi som liker appelsiner får ikke velge noe da eller? Det er blodig urettferdig....
Ta deg en blodappelisin da vel!
Tror jeg skal prøve ut FM i år, lenge siden sist. Har vel egentlig aldri skikkelig satt meg inn i FM-serien ettersom den gamle maskinen fikk både hekseskudd, influensa og magekrampe hver gang den skulle dra i gang spillet.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914