Matchball Mandag
Sitter og ser Matchball Mandag og måtte bryte ut i latter når Bengt Eriksen uttalte "Ham-Kam kjører jo egentlig Olabil i et Formel 1 løp, så da må det jo gå som det går".
Deilig at de rykker ned, men fortsatt synes jeg det hadde vært fint med en nær bortetur neste sesong og faktisk en veldig god stadion.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Deilig at de rykker ned, men fortsatt synes jeg det hadde vært fint med en nær bortetur neste sesong og faktisk en veldig god stadion.
Jeg vil når som helst ofre sparepenga mine på å dra til f.eks. Kautokeino fremfor å måtte være nødt til å oppleve HamKam "spille" fotball igjen. "God stadion"? Hjelper ikke. Du kan sette et Ricaro-sete i en Trabant, men det vil fortsatt være en Trabant...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
blabla
Du kan sette et Ricaro-sete i en Trabant, men det vil fortsatt være en Trabant...
Men for en Trabant da mann... Noe mååå man jo kunne ofre?
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...
Siste sending for året i dag. Synes programmet tok seg opp etterhvert, ja jeg innrømmer det: jeg likte programmet godt.
Artig forresten at det siste bildet fra sesongen var fra Fredrikstad stadion. Den klassiske "erter-deg-med-potetgull-men-tar-det-sjøl" trikset. Noen her inne som kjenner seg igjen?
Bob Page
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 11 nov 08, 13:40
Endret: 11 nov 08, 13:42
Endret av: Bob Page
Syns egentlig det var patetisk, spesielt iom det var vel det eneste innslaget om FFK i den kavalkaden.... Ellers syns jeg programmet har vært bra. Hadde vært enda bedre om vi kunne slippe Lilleheie. Han er god i Manshow, men sysn ikke han passet inn der. Syns de heller kunne ha invitert en lokal kjendis/sportskjendis etc fra det stedet de sendte fra i stedet...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Sitter og ser Matchball Mandag og måtte bryte ut i latter når Bengt Eriksen uttalte "Ham-Kam kjører jo egentlig Olabil i et Formel 1 løp, så da må det jo gå som det går".
Enig. Syns Bengts kommentaret mot Lilleheie også traff spikeren :-D
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
jeg har også irritert meg over lilleheie. han har ingenting der å gjøre. hele sendinga blir ødelagt av at han er der.
er glad i manshow også. men det er noe helt annet.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914