Lyn kan bli flyttet ned to divisjoner
Og da får HamKam likevel spille i Eliteserien
NEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vår så snill, alle gode makter, ikke la det skje!!!!
---------------------------
Hater hat!
Det ville vært utrolig trist for Lyn og utviklingen av talenter i Oslo. Lyn har spilt bra fotball og gjort seg fortjent til en plass i tippeligaen. Håper de klarer å ordne opp i dette.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Er enig med deg Dokka, veldig trist hvis dette skulle skje.
Trist for Lyn. Enda tristere med HamKam.
Hater hat!
er det ikke bedre å trekke hvem lag fra adecco som får komme opp for det er vel ingen der som fortjener det mindre en hamkam
jaddajadda
Opprinnelig postet av lordofwhat
er det ikke bedre å trekke hvem lag fra adecco som får komme opp for det er vel ingen der som fortjener det mindre en hamkam
Vel, da Raufoss ble flytta ned til 2. div i fjor, så fikk jo laget fra Sarp, som jeg ikke er sikker på hva heter denne uka, beholde plassen sin i adecco.. Nei, la oss håpe at Lyn holder seg, og at Kamma forblir i adecco eller lavere til evig tid...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Ser ut som lyn klarer seg. Enga fikk bonus fra hafslund på 500 000 etter det jeg forstå her. Enga fant ut at lyn ikke kan rykke ned for da får de aldri slått de igjen.
Sykt bra gjort av enga selv om jeg ikke liker enga så skal de ha respekt for dette.
Litt off topic, med dog, er det flere enn meg som satt med go'følesen i kroppen da Ringberg stod å deppet da han ble interjuet etter nedrykket til Kamma ?
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Tja, godfølelse og godfølelse. Har fortsatt mye å takke han for, men på en annen side; det er ikke lenge til han har vært lengre i Hamkam enn han var i FFK. Ut neste sesong? Fikk vel 3 1/2 i FFK og har vel vært 2 1/2 på Hamar nå?
Opprinnelig postet av Bob Page
Litt off topic, med dog, er det flere enn meg som satt med go'følesen i kroppen da Ringberg stod å deppet da han ble interjuet etter nedrykket til Kamma ?
Den følelsen hadde ikke jeg.. Hadde det vært noen annen enn Ringberg så, men unner Ringberg alt godt, så får håpe han finner seg en annen klubb!
Ellers synes jeg det blir feil at en klubb skal gå inn for å hjelpe en annen klubb til å beholde plassen! Har man satt seg selv i store økonomiske problemer, så får man selv komme seg ut av dem!
I går kveld skjedde det «utenkelige»: Vålerenga gir en halv million kroner til den økonomisk skakkjørte konkurrenten Lyn. (hentet fra vg sin hoved side på sporten)
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Smart av Vålerenga som får lokaloppgjør og goodwill fra fotball-norge
Den halve millionen tjener de vel inn og vel så det under Lyn-kampen neste sesong. Er jo omtrent eneste gangen de har noenlunde fullt på Ullevaal. Ellers er jo stadion knapt halvfull.
Opprinnelig postet av Bob Page
Ja.
Utrolig synd hvis det skjer. Lyn er ikke akkurat en klubb jeg ønsker nord og ned, det finnes mange andre klubber... På en annen side. Dette gjør vel sitt til at de andre klubbene får en wake-up call av dimensjoner. Pengegaloppen i norsk fotball er ikke sunn, og når klubbene ser at det ikke er tomme trusler fra NFF om å sende de ned en divisjon, så tar de kanskje ting litt mer seriøst.
Det er jo flere klubber som er og har vært i faresonen, inkludert FFK. Jeg har lenge trodd at norsk fotball kommer til å få en blåmandag uten like slik de har kjøpt spillere, lønningene har flydd i været og mange av dem har gått med underskudd flere år på rad.
Lurer på om Lyns avtale med Toppidrettssenteret blir gjeldende da, eller om de finner en ny klubb i Tippeligaen. Det blir vel LSK med Berg det da. Enga slipper jo ikke ofte til unge talenter på A-laget. Lyn har gjort det hele tiden. Hadde jo vært knall om FFK hadde fått til en slik avtale!
Da tipper jeg heller det blir Stabæk. De forsøkte seg med et samarbeid tidligere i år, men ble stoppet av Lynavtalen..
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Tror det går i orden jeg..
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914