Flørt med andre klubber
Det er stor oppstandelse på menighedens forum etter at dette bildet ble kjent. Halv tre onsdag ettermiddag dumpet bildet av Starts Morten Hæstad jublende med Vålerenga-skjerf ned på forumet
Morten Hæstad sier: Jeg beklager dette. Dette er tatt i et øyeblikks jubelbrus da broren min vant cupfinalen, ingenting mer. Dette er jo ingenting.
Om dette hadde vært en av våre spillere, ville vi da reagert på samme måte? Ser det er mange som vil ha han bort fra klubben.
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Dokka
Alt som kan irritere Menigheden er vel et stort pluss.Det er stor oppstandelse på menighedens forum etter at dette bildet ble kjent. Halv tre onsdag ettermiddag dumpet bildet av Starts Morten Hæstad jublende med Vålerenga-skjerf ned på forumet
Morten Hæstad sier: Jeg beklager dette. Dette er tatt i et øyeblikks jubelbrus da broren min vant cupfinalen, ingenting mer. Dette er jo ingenting.
Om dette hadde vært en av våre spillere, ville vi da reagert på samme måte? Ser det er mange som vil ha han bort fra klubben.
Det hadde aldri skjedd. Våre spillere eier stolthet. De spiller tross alt for aristokratene i norsk fotball. Skjønner enhver Start-spiller som blir supporter av et annet lag jeg.
Tror nok det hadde blitt baluba her også, men synes faktisk at dette ikke er det verste tilfellet av "klubbflørt og ilojalitet" med tanke på at han trolig bare var glad på sin brors vegne og ble grepet i gledesrusen.
Har du lest forumets retningslinjer?
Ærlig talt... Om en person gleder seg på sin brors vegne, er det noe poeng å lage huskestue av det? Greit nok at sesongen er over, og at journalistene har mindre å skrive om, men et sted går grensa.
Hvis Roger Risholt hadde jublet sammen med Kai ved et eventuelt opprykkt før Hønefoss (spilte han ikke der når Roger var her?) iført et skjerf det sto Hønefoss på, hadde vi reagert da? Selv hadde jeg tatt det positivt. Sett på Roger som en mer blid og postiv gutt.
Lå nå forballspillere få være mennesker de også.
Ære være plankebyen!
Juble på tribunen for et annet lag, om bror din eller en god kamerat spiller der? Ikke noe problem.
Gjøre det samme, iført et skjerf med den andre klubbens navn og logo? Verre. Ikke noe spilleren bør skytes for, men jeg synes det er dumt. Å ikle seg andre lags klubbeffekter kan godt forstås som illojalitet - særlig hvis din egen klubb har et anstrengt forhold til den aktuelle klubben. Nå er vel ikke historien mellom VIF og Start den verste, men det er tross alt bare tre år siden VIF snøt Start for seriegull, så at noen blir sure forstår jeg.
Men personlig ville jeg ikke tatt det ille opp. Ville nok i mitt stille sinn tenkt "tullebukk", men ikke tenkt noe mer over det.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av Tøfflus
Nå er vel ikke historien mellom VIF og Start den verste, men det er tross alt bare tre år siden VIF snøt Start for seriegull, så at noen blir sure forstår jeg.
Det var vel strengt tatt FFK som "snøt" Start for det seriegullet....?
Ellers så er jeg enig med deg i at å ta på seg et annet lags supporterutstyr er skikkelig bomskudd...
Hvis man ser litt tydelig på bilde, kan man ikke se kjegler og spillere med treningsdress i bakgrunn:) Vil ikke det si at der er før kampstart:P?
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Når vi snakker om dette her folkens.
Jeg husker en dag jeg hørte på P4, der de intervjuet Kvisvik og Shariff "dekk pakistaneren".
Kvisvik utfordret Shariff med at han skulle stå med Kvisvik sin drakt blandt Lillestrøm supporterene på Åråsen LSK-FFK der Shariff takket ja..
Hvordan gikk dette?
Heia FFK
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article123956.ece
Denne er stygg ... en Ham-Kam-spiller i Vålerenga-trøye! Riktignok på hockeykamp, og riktignok har VIF vært Førsunds favoritthockeylag i alle år, men han måtte da skjønne at dette ville provosere folk?
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Men det er ikke hockeydrakten han har på seg. Hadde det vært hockeydrakta hadde det kanskje vært litt anderledes. men den der er stygg ja.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Fotballsupportere tror de og klubbene eier mennesker. Akkurat som at en arbeidsgiver skal kunne bestemme at de ansatte ikke skal spise mat på Mc. Donalds, eller kjøre Lada.
Alt for mange tror at fotball og klubbfølelse er det viktigste i hele verden. Hvor mange er det egentlig som eier klubbfølelser nå i disse dager?
Ære være plankebyen!
Om det du gjør på fritida har innvirkning på dine prestasjoner på jobben, så har arbeidsgiveren absolutt noe med det å gjøre.
Opprinnelig postet av kjell
Fotballsupportere tror de og klubbene eier mennesker. Akkurat som at en arbeidsgiver skal kunne bestemme at de ansatte ikke skal spise mat på Mc. Donalds, eller kjøre Lada.
Alt for mange tror at fotball og klubbfølelse er det viktigste i hele verden. Hvor mange er det egentlig som eier klubbfølelser nå i disse dager?
Jeg kommer jaggu ikke på mange men vi kan jo starte med PAC ,Steven gerrard , Fowler har følelse for Liverpool skjønt liverpool har vel ikke like mye følelse for han, Scholes og Giggs i Unitet, Eller?tar man totalen blir det vel en spiller for annever hvert tredje lag
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Jeg kommer jaggu ikke på mange men vi kan jo starte med PAC ,Steven gerrard , Fowler har følelse for Liverpool skjønt liverpool har vel ikke like mye følelse for han, Scholes og Giggs i Unitet, Eller?tar man totalen blir det vel en spiller for annever hvert tredje lag
Roar Strand
Martin
Ble medlem: 23 sep 06
Lagt til: 05 jan 09, 13:15
Endret: 05 jan 09, 13:15
Endret av: Martin
Paolo Maldini, milan
Joseba Exterberria, Raul, Totti og Eusebio. Og egentlig også Del Piero.
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Roar Strand
hanstveit
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914