Husk meg
Brukernavn
Passord

Sirkus Høyre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08

Lagt til: 23 nov 08, 07:28

Jeg er ingen politiker, og lar meg sjelden rive med i den politiske agenda. Men Martin Engeset har jeg av en eller annen grunn bitt meg merke i, med negativt fortegn. En politisk broiler som aldri har vært skitten på henda eller svett på ryggen, men som alikevell representerer OSS, fra industrifylket Østfold på stortinget!  Jeg har aldri hatt sansen for mannen, og kan nok henge meg på Apenes feiring av hans avgang. Jeg bare lurer på hvem som var med på å ekskludere denne Apenes nå tidligere i uka. Når media begynte å grave var det plutselig ingen som hadde noe skyld, ingen visste noe, og alle tok avstand. Toppkandidatene Schou og Engeset skulle man tro hadde rimelig oversikt over strømningene i sitt eget parti, og var informert når kollegaer gis avskjed på grått papir. INGEN står fram å forsvarer ekskluderingen, og ALLE rister på hodet over en håpløs avgjørelse. Noen må da ha vært til stede når avgjørelsen ble tatt, noen må da kunne ha baller nok til å stå fram å si at Apenes fikk som fortjent!!  Nei, dette lukter rottent lang vei.. 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914