Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan Andersen forfulgt av hovedstadspressen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 26 nov 08, 10:43
Endret: 26 nov 08, 10:43
Endret av: Jonek

Morgan Andersen får skylden for det meste nå for tiden. Gabrielsen-saken kjenner jeg lite til, men mener at det er nok en grunn for at en spiller ikke er ønsket på A-laget.

Sær¤#&&#¤ Arbeiderblad legger klare føringer i sin artikkel der de mener at Morgan er på vei til å skvise ut Ulf Weinstock.

For å legge meg på samme nivå så mener jeg det er Morgan Andersen sin skyld i at det er blitt mye mer motvind på sykkelstiene i Fredrikstad distriktet den siste måneden.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 26 nov 08, 18:18

Med tanke på antall oppslag, ulike saker, i ulike lag og foreninger... Du tror ikke det gamle gode uttrykket "ingen røyk uten ild" kan ha noe for seg, da? 

For all del, jeg sier ikke at avisene alltid opptrer ryddig og redelig i alt de gjør og foretar seg, men... Morgan har nå en gang en egen evne til å skape turbulens.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 26 nov 08, 23:39

Opprinnelig postet av denialsander

Med tanke på antall oppslag, ulike saker, i ulike lag og foreninger... Du tror ikke det gamle gode uttrykket "ingen røyk uten ild" kan ha noe for seg, da? 

For all del, jeg sier ikke at avisene alltid opptrer ryddig og redelig i alt de gjør og foretar seg, men... Morgan har nå en gang en egen evne til å skape turbulens.

Akkurat i denne saken er det vel bare det at det er Morgan som gjør at de slår det opp på denne måten... Vg har vel ikke tatt med uttalelsene fra Uffe og Rahm som stod i F-b idag.

I tillegg skal det sies at den aktuelle spilleren har vært problematisk i alle klubbene han har vært i.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 27 nov 08, 07:12

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

I tillegg skal det sies at den aktuelle spilleren har vært problematisk i alle klubbene han har vært i.

Mye som Morgan, med andre ord. Wink

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 27 nov 08, 10:19

Jepp ;)

Mulig husken min ikke er så bra men det var vel ganske greit når han var i Fr.stad? (correct me if i'm wrong)

Men nok en gang, er ikke Morgan som er problemet i DENNE saken da ;)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914