Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør vi bruke penger på Christian Johnsen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 des 03, 20:18
Som spissalternativer har vi pr idag; Brenne, Hornseth, Momo, Ringberg, Solvang, Lars Petter?? og evt Rikki. Kan ikke se at Johnsen skal kunne gå inn og utmerke seg, eller heve nivået veldig blant dette utvalget! Hadde gladelig sett enda en spiss inn i stallen jeg, men da måtte det ha vært en virkelig klassespiller som utmerket seg med mer enn 17 scoringer på divisjonens mestscorende lag.

Hva synes dere?

---------------------------

Macka fra start!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 des 03, 20:27
Endret: 13 des 03, 20:34
Jeg har i alle fall veldig trua på Christian Johnsen som partner til Ringberg. Han er ganske hurtig og fysisk sterk, og har bevist at han har utviklet seg og har god målteft

Momo og Solvang er nok enda for unge til å brukes fast i tippeligaen.

Simen Brenne er jeg meget sikker på kommer til å ta den offensive midtbanerollen.

Lars Petter Hansen har spissferdigheter i hurtighet og styrke, men jeg har ikke spesielt trua på at han skal slå igjennom. Jeg håper, men tror ikke.

Av disse synes jeg kun det er Ringberg og Dadason som kan sies å holde tippeligastandard på spissplassen. Kanskje også Hornseth, hvis han spiller like godt som da han var i RBK. Helt sikkert et talent, men også noe uslepen.

Nei, jeg tror faktisk Christian Johnsen kan tilføre laget noe. Lik målteft som Ringberg, men en annen type spiller. Ikke er han så verst på hodet heller, og like god med begge beina.

Og han er faktisk bare 25 år!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 des 03, 20:36
Endret: 13 des 03, 20:37
Mulig du har rett Holters, men jeg syns det blir litt drøyt å ha så mange mann til disp på denne plassen. Momo er kanskje uferdig, men han har jeg trua på han. Hornseth er vel kjøpt inn for at Eggen har trua på han, og Brenne kan utfylle spissrollen vel så bra som midtbaneplass. dessuten er situasjonen enda (brukt som tidsadverb:-)) ikke avklart rundt Dadason. Jeg mener at vi har nok alternativer til at vi kan velge å pioritere å fylle opp med kvalitetsspillere på andre plasser, før vi velger å bruke penger av den tilgjengelige potten på en spiller som Johnsen.
Misforstå meg ikke, jeg er alltid klar for forsterkninger, men jeg har ikke helt trua på at Herr Johnsen kan bli en sådan!

---------------------------

Macka fra start!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 des 03, 20:46
Har faktisk veldig trua på ham. Vet ikke helt hvorfor men. Lenge før han var i FFKs søkelys syntes jeg at det var en spiller jeg gjerne ville se her i Fredrikstad. Tror også han vil være en perfekt løsning for VIF. Det er akkurat en slik type spiller de trenger.

Har hørt litt rykter om at Eggen ser for seg Solvang på høyre midtbane, og har trua på at han kan bli god nok der.

Men, men... Vi får vente og se!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 des 03, 20:48
Har også håp om at Solvang kan bekle den plassen, men han må jo selvsagt bevise. Det er langt fra Lisleby i 3. divisjon til T.P. Det er også langt fra Follo til T.L, men jeg personlig syns han fikk for få sjanser i 2. divisjon, og skjønte hans frustrasjon den gangen. Finstad hadde jo klippekort på innhopp, og startelver ved behov.

---------------------------

Macka fra start!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 des 03, 20:49
Burde definitivt hatt en chat har Holters:D

---------------------------

Macka fra start!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 des 03, 20:51
Han fikk for få sjanser, men har følelsen av at Solvang hadde en del av skylda selv. Av bekjente av ham har jeg hørt at han ikke satset nok, at han ikke tok treningen seriøst nok. Dette er nok noe Eggen er veldig streng på.

Riktignok skal Solvang selv forstått at han må jobbe selv for å komme noe sted nå. Nytter ikke å flyte på talentet lenger! Man må jobbe hardt.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 des 03, 20:53
Rart. Jeg har hørt det stikk motsatte, at han stort sett alltid har vært å finne på treningsfeltet. Jogger til og fra trening osv. Ryktemakeri er ofte interessant, men sikre kilder er det aldri.

---------------------------

Macka fra start!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 des 03, 20:53
Endret: 13 des 03, 20:56
IRC er en ålreit chat vettu! #FFK @ EFnet med mIRC.

Angående ryktene så vet man aldri. Alle hører forskjellig om alt. Men, men. Er egentlig ganske ålreit at det er Eggen som bestemmer... :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ispigg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 18

Lagt til: 13 des 03, 22:13
Har vi først kastet bort en mill på S. Brenne kan vi like så godt prøve ut en spiller som tross alt har vist at han duger til noe!
Ja takk til C. Johnsen!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 14 des 03, 04:14
ok. vi ha brukt en mill på simen brenne. bortkasta eller ikke behøver ikke diskuteres under denne overskrift. heller ikke om han skal brukes som offensiv midtbane eller ikke.

personlig har jeg veldig sans for å kjøpe talenter som virkelig kan bli noe. folk som nødvendigvis ikke har bevist noe før. men nå syns jeg det begynner å bli nok pengebruk på spillere som dette med tanke på at v skal hevde oss i tippeligaen. c. j. vil bli nok en slik en spiller som kan slå til.

det vi trenger nå er spillere som har erfaring. som vet hva de går til. selvom jeg ikke har trua på at dadason ikke vil bli en skikkelig hit i frstad (spesielt med tanke på at han ikke kan trene på kunstgress), mener jeg at det er bedre å satse på han som en utfordrer til ringberg (som den store sterke holderen av ballen) enn å komplementere ringberg med c. j. når vi har spillere som brenne og mommo i klubben. (hade lyst til også å ha sett melo her...men, men)

skal det hentes inn en ny spiss nå, så mener jeg at det bør bli en bedre spiss enn c. j..

storfisken alle snakka om ville vært en "bonus" i første, er faktisk en nødvendighet for å hevde seg i eliten

simen og hornseth er ikke storfisker!

---------------------------

med ffk til champions league!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 des 03, 09:01
Opprinnelig postet av knut

simen og hornseth er ikke storfisker!


Nei, i beste fall kan de kanskje karakteriseres som agn...

Er enig i at vi bør bruke resten av tiden til å finne en spiller som kan gå inn å heve hele laget, en med solid erfaring...Synes ikke C.J er rette spilleren i det henseende...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 des 03, 15:09
Ikke enig med deg Djpete.

Christian Johnsen ble nr. 2 på toppskorerlisten etter Marcus. Han har vist at han har kvaliteter, og det er ikek for ingenting at halve fotball Norge er etter ham.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 15 des 03, 16:23
Jeg synes flere er helt på jordet, når de klarer å skrive at Solvang ikke er seriøs nok. Hvis dere noengang hadde tatt dere en tur ned på treningsfeltet til FFK, nemlig mercur, så tror jeg ikke sere skulle tatt mange turene før dere ser Christoffer står å banker noen skudd på noen av målene, ofte sammen med sin far. Kan aldri tenke meg at den gutten er useriøs på treningene når han er så ivrig og trener flere ganger i uker for seg selv også. Det hadde vært artig å høre flere innlegg angående denne spilleren, men etter mine observasjoner så synes jeg Solvang er en av de mest ivrige til å trene. En spiller som Watson er akuratt samme typen, ofte å finne på treningsfeltet, synd han forsvinner!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340