Hastepressekonferanse om Hareides situasjon
TV2 melder at han har trukket seg! Ikke et sekund for tidlig.
Få inn en som kan gi oss entusiasmen tilbake!
Tipper på at han trekker seg. Vi får følge pressekonf. som starter nå snart.
---------------------------
Marching on together!
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 08 des 08, 16:12
Endret: 08 des 08, 16:13
Endret av: Lemmy
Noen som vet et sted man kan følge den direkte?
EDIT: fant det selv. på tv2.no, for de som måtte lure(:
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Dette må feires endelig er vi kvitt han... kanskje takke otto jespersen som holdt en appel om og be hareide trekke seg
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Da er jeg veldig fornøyd, og vil gjerne se Ståle Solbakken, Trond Sollied eller Jan Jönsson som ny trener. Eller Ole Gunnar Solskjær. Vi må hvertfall ha en som kjenner nivået "der ute", ikke en som bare har vært trener her i Norge. Og en som er litt tøff i trynet. Gjerne også en som satser ungt.
Men jeg er veldig fornøyd! :D
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
"Smilyen som spretter champagne"! Pinadø på tide Åge!
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Endelig. Med Hareide ved roret er vi blitt satt 2 tiår tilbake. Håper det lar seg rette opp igjen. OG ET KLART NEI TIL STÅLE SOLBAKKEN. Denne mannen har akkurat den samme filosofien som Semb og Hareide, og bidrar med null og niks.
sondre kåfjord gikk også... det må jeg si
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Ja det var jaggu på tide.. Hele 2008 uten en eneste seier, er ikke så begeistret for Ståle Solbakken jeg heller..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av keiko99
sondre kåfjord gikk også... det må jeg si
Jaggu... nå står verda ikke til påske..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Flott at Åge Hareide og Sondre K gikk.
Håper ikke på Ståle Sobakken samme kjedelig fotballforståelse fra Drillo tida.
Av Norske kun Sollid, ellers positiv til Janne J eller hvorfor ikke f.eks Roy Hogdson , Svennis e.lign
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Endelig. Med Hareide ved roret er vi blitt satt 2 tiår tilbake. Håper det lar seg rette opp igjen. OG ET KLART NEI TIL STÅLE SOLBAKKEN. Denne mannen har akkurat den samme filosofien som Semb og Hareide, og bidrar med null og niks.
Du kan da ikke sammenligne Semb med Hareide. Semb er vel den landslagstreneren med de beste resultatene. Ever...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Kanskje det er duket for et comeback fra Egil Roger Olsen?
Min mening er at de bør titte til utlandet etter ny trener... En som kan lage gull av gråstein
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
For å sitere the Hives: "Hate to say I told you so".
Takk for alle stolte øyeblikk, Åge.
(Kanskje en nå skal gidde å se en landskamp eller to igjen? Hm...)
Hater hat!
Rune Haugen
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 08 des 08, 19:08
Endret: 08 des 08, 19:09
Endret av: Rune Haugen
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Du kan da ikke sammenligne Semb med Hareide. Semb er vel den landslagstreneren med de beste resultatene. Ever...
Semb fløt på materialet etter Drillo. Når han måtte begynne å få til noe sjøl så gikk det dårlig der å. Er en grunn til at han måtte gå. Nedturen begynte der.
Nedturen begynte der.
OK, den landslagstreneren med de beste resultatene. Dermed også en av de svakeste(Hareide kan bare sammenlignes med Røste Fossen)? Vet ikke om jeg skjønner logikken.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914