Får bot etter supporternes bruk av bengalske lys
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg har aldri sagt at blussbilder ikke vil kunne gi salg. Men hva er det som får deg til å tro at ulovlige blussbilder vil gi 25.000 (som er denne boten; en av mange - hvis vi skal ta blusserne på alvor) i mersalg sammenliknet med bilder tatt i lovlige former?
Ulovlige blussbilder? Er du sikker på at du jobber med markedsføring? Det er ikke i markedsavdelingen til SRS eller noe sånn?
Opprinnelig postet av ‰-kungen
Ulovlige blussbilder? Er du sikker på at du jobber med markedsføring? Det er ikke i markedsavdelingen til SRS eller noe sånn?
Hva er det du mener, egentlig? Hvis du ikke forstår hva jeg mener vet jeg nesten ikke om jeg er i stand til å skrive det tydeligere enn dette: Ulovlige blussbilder = Bilder som tas mens folk blusser uten tillatelse. Men det trodde jeg enhver som var istand til å lese burde forstå nå...
Hva er SRS?
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
SRS er vel lokaltv .. kanskje denialsander er en av disse markedsførerne som egentlig er selgere.. hehe.. Markedsføring er " så mangt". Mange som driver med såkalt markedsføring, som egentlig driver med salg..
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Hvis det å f.eks. skape en idé, designe, skrive tekst og å produsere en reklame er å se på som salg, eller å jobbe med produktutvikling i en markedsavdeling, da er jeg definitivt en selger . Men jeg har jobbet mye med salg også. Jeg har truffet mange markedsførere som ikke kan noe som helst om salg. Det blir fort enda pinligere enn om en selger later som han er markedsfører...
SRS høres mer ut som en lokal utgave av et virus.
Opprinnelig postet av denialsander
SRS høres mer ut som en lokal utgave av et virus.
SRS er kanalen til Kule Kolbjørn aka Leif Kolbjørn Johansen. Henda over dyna folkens.
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 13 jan 09, 19:03
Endret: 13 jan 09, 19:11
Endret av: denialsander
Opprinnelig postet av Plankekæll
SRS er kanalen til Kule Kolbjørn aka Leif Kolbjørn Johansen. Henda over dyna folkens.
Damn, hvis noen som heter Leif Kolbjørn Johansen i noe som heter SRS skulle få meg til å ville ha henda under dyna ville jeg søke hjelp. Med *en eneste* gang.
Mod (meg selv): Hold dere til tråden....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914