Konsert på stadion ?? Hvem vil vi se og hvem trekker fult hus??
Jeg har hørt rykter at David Bowie og CC Cowboys skal spille sammen i sommer, kunne det ha vært noe for en god musikalsk opplevelse på stadion ?? Eller Bruce Springsteen (mulig han har spilt for mye i Norge?) Hva med en line up med CC Cowboys, Tommy Tokyo, Kent og Bowie ??? Tror det hadde vært bra....bedre enn A-Ha konserten
Til mod: Mulig feil forum, men var usikker på hvilken tråd som var riktig
Bowie og Brusærn vil jeg gjerne sett på stadion. De kunne vel kanskje fylt den begge to.
Tommy Tokyo vil jeg gjerne se. Kent også - sist jeg så dem sutret vokalisten over at han hadde på seg tighte lederhosen i sterk sol, med påfølgende oversvømmelse i østerdalen (quarten for en herrans mange år siden) - men jeg ser vel ikke helt for meg at de fire du nevner skal dele en lineup på FFK stadion. Men da vil iallefall jeg ta meg en tur...
CC cowboys? Who cares. ;) Jeg ville gjerne sett dem også, men på ei lita bule med fryktelig mye ølservering...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Tommy Tokyo oppvarmingsband. Eneste gruppe som garanterert fyller stadion er en gjenforeningskonsert med Led Zeppelin.
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 13 jan 09, 00:15
Endret: 13 jan 09, 00:17
Endret av: hasse33
Opprinnelig postet av eliot
Tommy Tokyo oppvarmingsband. Eneste gruppe som garanterert fyller stadion er en gjenforeningskonsert med Led Zeppelin.
Hvem er igjen i Led Zeppelin.... gitarist og bassist???
Og CC Cowboys trekker jo alene 2 - 3000 folk...var vel det på de siste konsertene på FMV hallen ??
Opprinnelig postet av hasse33
Jimmi Page - gitarist, Robert Plant - vokalist, John Paul Jones - bassist, trommisen John Bonham døde i 1980, Han var glad i å feste , ryktet vil ha det til at han tok 30 glass med vodka nesten på styrten kvelden før han døde. Sønnen til John spilte trommer på den store konserten de hadde i fjor. Jason Bonham - trommer. Desverre er det vanskelig å få Robert Plant med på flere konserter. Men uten han er det jo ikke Zeppelin. Med han en drømmekonsert på stadion.Opprinnelig postet av eliot
Hvem er igjen i Led Zeppelin.... gitarist og bassist???
Og CC Cowboys trekker jo alene 2 - 3000 folk...var vel det på de siste konsertene på FMV hallen ??
Iron Maiden hadde planer om å komme til Norge og de vil _Garantert_ fylle stadion til randen!
---------------------------
Nu ser vi vel uppover..
Helt rektig Grönnis :D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914