Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad - Sparta - Dekning

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 16 des 03, 18:50
Endret: 16 des 03, 20:39
Vi har dessverre ingen skribenter på plass i Østfoldhallen i dag. Hvis noen kunne tenke seg å skrive et referat, så hadde det vært helt toppers.

Det viktigste er uansett om noen spillere utmerket seg.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 des 03, 21:20
Det mest oppsiktsvekkende i Østfoldhallen ikveld var inngangsprisen: 70,- for å se en kamp mellom et opprykkslag fra 3. divisjon, og et eliteserielag stort sett uten spillere som vil være med i start 11 elveren er RAN!! (Sparta arrangerte)

Ikke stort å glede seg over i dagens kamp etter min mening! Spillere som fikk prøve seg:
Løvland fikk idag spille på plassen han etter eget utsagn liker best, nemlig stopperplassen. Han klarte seg vel ganske godt uten å utmerke seg på
noen måte.
Tror Anders Klang spillte venstre back, det var iallefall en ukjent liten propell, som etter beste evne forsøkte å rydde opp på den plassen. Småkjapp, men veldig lett, usikker og i denne kampen totalt uten pasningsfot.
Faraasen fikk igjen sjansen på venstre kant, og igjen spillte han uten å imponere. Har ikke noe på dette nivået å gjøre etter det han har vist i de to kampene jeg har sett han.
Dennis Olsen viste igjen at han besitter blikk for spillet, en meget god pasningsfot og styrke med ballen i beina, men bare ved visse anledninger i denne kampen.
I 2. omgang prøvespillte enda ny, og for meg ukjent spiller. Startet som midtstopper med ok inntredner, og ble flyttet frem som midtbane rett før Solvang ble tatt av banen etter noen mildt sagt dårlige 30 minutter.
Hornseth var idag som forrige gang ganske usynlig, men scora 1 typisk "spissmål". Han ligger hele tiden å lurer bakrommet, men medspillerne brykte han sjelden, eller for sent slik at han ble stillt i offside.
Momo spilte 1. omgang, og viste goalgettertakter ved å fisle inn 1-0 målet. Dersom han også han har "rett sted til rett tid"egenskapen, ja se da har jeg enda mer trua på´n!
Michael Røn var ellers et meget friskt pust i en kamp der feilpasninger og lite bevegelse florerte.
De man forventer å se i startelveren til året som deltok idag gjorde sakene sine rimelig bra, og det er jo betryggende, uansett 70,- for å komme inn er ikke bare drøyt, det er frekt:mad:

Har sikkert glemt mye som kunne vært sagt, men litt info var det iallefall, rimelig subjektiv selv:cool:sagt

PS: Petisha fikk vist frem noen små lekkerbiskner av noen såledragninger idag, det var en liten trøst i en ellers trist forestilling!

---------------------------

Macka fra start!


teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 16 des 03, 23:29
PS: Petisha fikk vist frem noen små lekkerbiskner av noen såledragninger idag, det var en liten trøst i en ellers trist forestilling!


Synd han ikke ble brukt mer den tiden han spilte, sto stort sett alene på venstre kanten og vinket etter ballen. Ellers synes jeg Dennis Olsen var positiv på høyre kanten i første omgang. Momo fikk også vist fram et fantastisk steg, uten tvil et stort potensial.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 18 des 03, 01:09
[quote=djpete]Det mest oppsiktsvekkende i Østfoldhallen ikveld var inngangsprisen: 70,- for å se en kamp mellom et opprykkslag fra 3. divisjon, og et eliteserielag stort sett uten spillere som vil være med i start 11 elveren er RAN!! (Sparta arrangerte)

[quote]

Må regne med at småklubbane vil tyne dere for penger!! Døm veit det er interesse hos dere og at det kommer en del folk!! Støtte breddefotballen heter det!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 18 des 03, 08:39
Opprinnelig postet av Hjælmen
...Støtte breddefotballen heter det!!

Det holder med å støtte FFK (jmf. 2800 kr sesongkortet). Breddefotballen i Fredrikstaddistriktet vil dra nytte av FFKs suksess anyway. Sparta er Sparta og fortjener ikke en eneste krone...:ffk:

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340