Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Raio selges?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 24 jan 09, 00:24
Endret: 24 jan 09, 00:30
Endret av: A.Scheie

Gençlerbirligi med bud på Raio Piiroja.

Leser nå at FFK har fått opptil flere bud på Raio. Det er vel ingen bombe at han er en av de spillerne som kan være interessant for klubber i utlandet. Hva tror folket? Kommer han til å bli solgt, og hvor mye bør man eventuelt ta i betaling?

Selv er jeg veldig usikker på hva jeg mener...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jan 09, 00:29

Det er ikke så lett og si hva en mener.. raio er viktig kriger, men samtidig må vi respektere at raio vil ha større utfordringer, men kontrakten hans er vel lang så det må koste en del.. hva er en del det tørr ikke jeg og spå noe om

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 jan 09, 02:17

Syns ikke klubben bør selge ham, ihvertfall ikke nå når tippeligaen starter om under 51 dager.... Han er altfor viktig til det. Etter neste sesong bør det kanskje vurderes, hvis ikke Raio vil forlenge etter 2011. Fokuset nå bør være å enten prøve å forlenge med Gerrbrand, samtidig bør vi (FFK that is), fokusere på å finne en erstatter så vi kan ha en på handa hvis Gerrbrandt velger å forlate oss etter sesongslutt i år.  En høyrebekk bør også være et av plassene vi bør forsterke. Hvem vet hvor lenge PAC holder nivået sitt....

 

Må også si at jeg liker Raio mer og mer ang sin holdning til å forholde seg til kontrakta si. Vi har jo hatt personer som mener saker og ting om det der før...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 jan 09, 02:31

Hvis det kommer inn et riktig bud i forhold til hans verdi og han får mulighet til å spillei en bedre liga  så unner jeg han virkelig det. Han har vært her mer enn det man i det hele tatt kunne håpe på. Han har virkelig spillt med hjerte utpå drakta og vært lojal mot FFK. Uttalelsen hans i media viser noe av lojalitet  han besitter " Men jeg respekter at jeg er under kontrakt. Klubben hadde all rett til å avslå budene"

Så om muligheten byr seg for han, så unner jeg han virkelig det. Fantastisk spiller.

 

 

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 24 jan 09, 08:19

Opprinnelig postet av A9$h

Hvis det kommer inn et riktig bud i forhold til hans verdi og han får mulighet til å spillei en bedre liga  så unner jeg han virkelig det. Han har vært her mer enn det man i det hele tatt kunne håpe på. Han har virkelig spillt med hjerte utpå drakta og vært lojal mot FFK. Uttalelsen hans i media viser noe av lojalitet  han besitter " Men jeg respekter at jeg er under kontrakt. Klubben hadde all rett til å avslå budene"

Så om muligheten byr seg for han, så unner jeg han virkelig det. Fantastisk spiller.

 

 

100 % enig. For en klubbspiller han er !! Men skal vi slippe han, så er vi nødt til å ha en skikkelig erstattning på plass, en tilnærmet like god duellspiller. At han fortjener å prøve seg andre steder er det ingen tvil om, men prisen må også stemme. Jeg mener vi bør få rundt en 15-20 millioner for en slik spiller, med den kontraktsvarigheten igjen.

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 jan 09, 09:55

Henger meg på dette, Raio fortjener å få muligheten i en større liga.

Han har vært og er en dyktig og lojal klubbspiller i FFK.

Dette fortjener han kreditt for, men han bør ikke selges på billigsalg. Pris bør stå i forhold til hans kvaliteter, for meg vil dette si  over 10mill. Da vurderes også kontrakt forhold til FFK i pakka.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 24 jan 09, 19:03
Endret: 24 jan 09, 19:05
Endret av: tgtgtgtg

Et bud på mellom 10 og 20 millioner er helt greit. Det er selg pris. Men vi bør ikke selge for noe mindre   

Rajo har fortjent muligheten i en klubb som ikke er nedrykkstruet da

---------------------------

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 28 jan 09, 08:50

Opprinnelig postet av dracula

Henger meg på dette, Raio fortjener å få muligheten i en større liga.

Han har vært og er en dyktig og lojal klubbspiller i FFK.

Ja, han er jo tryggheten selv med ballen i beina, så det skal bli spennende å se han i en bedre liga enn TL.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340