Husk meg
Brukernavn
Passord

Kennedy Bakircioglu til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 17 des 03, 00:15
Nå passer deg seg vel å spørre: Er dette helt virkelighetsfjernt? Er det faktisk mulig å skaffe en spiller som Bakircioglu til Fredrikstad?

Er dette et PR-stunt av Eggen for å skape blest om klubben, og vise at man har ambisjoner? Slik som med Pereira?

Hvor mange tror at denne spilleren havner i Fredrikstad?

Kjør debatt!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 17 des 03, 00:20
Urealistisk, mener jeg. Men han tilfredsstiller vel deler av fansen som har klagd over de som har kommet til nå, samtidig som han viser utad at klubben virkelig ønsker å satse ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 des 03, 00:30
aldri i verden om han kommer...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 17 des 03, 00:34
Det vil jo i så fall være litt av en sensasjon!
Men er nok ganske urealistisk ja......hvorfor i alle dager skal han velge FFK?

---------------------------

Trallalla........


Strider

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 2

Lagt til: 17 des 03, 01:06
....men er det ikke lov å tro litt på nissen i disse dager da? :D


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 03, 01:41
Var ikke Johnsens lønnskrav en stor del av grunnen til at Eggen droppet han? Og Johnsen krever vel neppe mer enn Kenny Bakern?

Men... Kenny Bakern vil jo trekke tusen folk ekstra på kampene. Hadde vært en meget gledelig julepresang hvis han hadde kommet. Vi misset Enerly, men får en bedre spiller som er 8 år yngre... Men akk... Det blir vel med ryktene.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 17 des 03, 01:44
Endret: 17 des 03, 01:46
Johnsen kostel vel for mye i forhold til hva man fikk igjen. Kennedy vil nok koste enda mer ja, men da får man også en spiller som ville hevet laget mange hakk. Derfor er det likevel lønnsomt. Man må jo med andre ord se det i forhold til hva man får igjen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 des 03, 02:14
Hmm... Hadde vært morro...

Klart, han vil nok koste, men en 3-års kontrakt med han nå, vil vel kunne være et kraftig skritt mot å etablere seg i TL? eller?

:ffk:

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 03, 02:56
Endret: 17 des 03, 02:58
Opprinnelig postet av Costanza
Johnsen kostel vel for mye i forhold til hva man fikk igjen. Kennedy vil nok koste enda mer ja, men da får man også en spiller som ville hevet laget mange hakk. Derfor er det likevel lønnsomt. Man må jo med andre ord se det i forhold til hva man får igjen.


Jo, det var vel egentlig det som var poenget mitt også, men når jeg skrev innlegget første gangen ble det ikke registrert pga av at jeg brukte et ugyldig tegn og måtte skrive alt på nytt... Glemt poenget da
:rolleyes:

Desstuen, KB er vel også en spiller som kan gi oss millioninntekter hvis han utvikler seg mer og blir enda mer attraktiv i utlandet og blir solgt om to-tre år? Ikke det at jeg ville ha solgt han om han var en hit, men, alt kan kjøpes for penger...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 17 des 03, 09:27
Dette er ikke en storfisk, dette er en KillerWhale!!

Tror vel ikke det blir noe av, uten at det er noe krise. Men skulle de klare å lokke Kennedy til FFK så mener jeg vi seiler opp som favoritt til en plass i Europa!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 17 des 03, 10:39
Endret: 17 des 03, 11:01
Kenny B. er et av Sveriges og kanskje skandinavias største talenter. Han er utvilsomt et større talent enn Gashi, hvert fall om vi skal dømme ut i fra hva han har prestert på høyt nivå.

Realistisk sett så er det veldig lite sannsynlig at han velger FFK, men dersom det er lite interesse fra Europa, så tror jeg kanskje Kenny B. kan se fremadstormende FFK som et springbrett til resten av Europa.

Får vi Kenny så tar jeg av meg hatten for tidenes beste julegave!!:p

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 17 des 03, 10:43
Enig med deg #78 !!

Kan ikke skryte av at jeg har sett denne spilleren som jeg kan huske, men det hadde vært julegave det !! Tror vel heller ikke at han kommer til å velge Plankebyen, men det viser i alle fall at Eggen nå er ferdig med å hente squad-players og nå går for virkelige forsterkninger. Og bare det er jo en god nyhet.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 17 des 03, 10:55
Endret: 17 des 03, 10:58
Opprinnelig postet av Anduril
...men det viser i alle fall at Eggen nå er ferdig med å hente squad-players og nå går for virkelige forsterkninger. Og bare det er jo en god nyhet.


Er så enig, så enig... Nå bør fokuset være på reelle forsterkninger! Denne Kenny virker jo i så måte meget interessant...

PS! Spådde tidlig at FFK måtte ut av landet og se mot Sverige/Danmark for å finne de rette typene...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 17 des 03, 11:15
Enig. Dette må jo bety at Eggen nå går for de store kanonene!

Syns forøvrig det virker som om Eggen er opptatt av at de spillerne han signerer har karrierens høydepunkter forann seg og ikke bak seg. At han med andre ord er ute etter spillere som er sultne på suksess og personlig utvikling i form av det. Da får man en stall hvor alle spillerne blør for suksess og ikke bare soler seg i klansen av gamle meritter.

Kenny B. er utvilsomt en slik spiller.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 17 des 03, 12:48
Kennedy vil være en spiller som kan løfte FFK opp til nye høyder. Ingen tvil om det.

Vi får bare vente i spenning. Og ikke bli for skuffet om han ikke velger oss. Det viktigste er at Eggen har markert hva han er ute etter! :-)

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 17 des 03, 13:07
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Da får man en stall hvor alle spillerne blør for suksess og ikke bare soler seg i klansen av gamle meritter.





Tja...

Hadde dog satt pris på noen fra første elleveren i Real Madrid som solte seg i glansen av gamle meritter på FFK...

Forstår selvfølgelig poenget ditt,
... men litt rutine er i høyeste grad nødvendig på dette nivået.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 17 des 03, 13:16
Det er nok å sikte litt vel høyt med denne Bakircioglü (for et navn!) når man leser hvilke klubber han prøvespiller med, og ikke minst hva han drømmer om.
Kan ikke se hvorfor han skal velge FFK fremfor storklubber ute i Europa, men jeg blir veldig glad om han kommer, men det er svært usannsynlig.

Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 17 des 03, 13:22
Endret: 17 des 03, 13:23
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,406548,00.html

Kommer aldri i verden hit, dessverre.. Glimrende spiller med fantastiske frispark!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 17 des 03, 13:41
Endret: 17 des 03, 13:49
Opprinnelig postet av Radoslaw
Tja...

Hadde dog satt pris på noen fra første elleveren i Real Madrid som solte seg i glansen av gamle meritter på FFK...

Forstår selvfølgelig poenget ditt,
... men litt rutine er i høyeste grad nødvendig på dette nivået.


Man trenger ikke nødvendigvis å være under 24 for å være sulten. Kan fint finne rutinerte spillere på TL nivå som fortsatt er sultne på suksess.

Det som er viktig her er at de spillerne vi henter til klubben er villig til å blø for klubben, og man må nesten være sulten for å ville blø.

For meg er F.eks. Rikki Dadason ikke en slik spiller, mens rutinerte Trondsen er nettopp en slik spiller, som vi trenger flere av.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 03, 14:26
Tviler selv på at Kenny B kommer, men er det ikke slik at Norge er et bedre springbrett for resten av karrieren enn Sverige, eller er den tiden forbi nå? Det kan jo hende han vil prøve seg i et annet land hvor nivåforskjellen ikke er altfor stor. Hammarby vs Fredrikstad er kanskje et nivå ned klubbmessig, men Allsvenskan vs Tippeligaen...

Kanskje denne fyren er en jordnær fyr som vil "gå gradene", prøve seg i litt forskjellige ligaer før han tar det virkelige steget.

På en annen side... Vi vil vel da få en spiller som ikke har noen drøm om å oppleve suksess med Fredrikstad. Han sikter vel hele tiden lengre frem og til større klubber? Dette er jo ikke en spiller vi vil få beholde i 5-6 år fremover, kanskje 2-3 maks... Men men. Tviler som sagt på at han kommer i det hele tatt, selv om fast plass på FFK må friste mer enn en potensiell reservebenk i Leverkusen.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340