Drillos landslagsuttak..
Noen overraskelser ja... hehe.. men hadde regna med han her: Årøy... men men.. her er laget.. hva synes dere?
Rune Almenning Jarstein - Rosenborg
Jon Knudsen - Stabæk
Martin Andresen - Vålerenga
Trond Erik Bertelsen - Viking
Daniel Braaten - Toulouse
Christian Grindheim - Heerenveen
Mounir Hamoud - Bodø/Glimt
Brede Hangeland - Fulham
Thorstein Helstad - Le Mans
Daniel Fredheim Holm - Vålerenga
Erik Huseklepp - Brann
Tom Høgli - Tromsø
Morten Gamst Pedersen - Blackburn
Tore Reginiussen - Tromsø
Bjørn Helge Riise - Lillestrøm
Per Ciljan Skjelbred - Rosenborg
Børre Steenslid - Viking
Fredrik Strømstad - Le Mans
Kjetil Wæhler - Aalborg
Tor Hogne Aarøy - Aalesund er med pga spisskompetansen sin..
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Hamoud - hmmm, dette viser vår ekstreme bredde på backplass.
Bertelsen - lovende spiller som har vært søppel etter skadeoppholdet hos Viking.
Knudsen - skadet, hvorfor ta med han?
Andresen - håper Drillo får mer ut av han enn Hareide fikk. Skeptisk til han også.
Steenslid - spennende uttak.
Aarøy - da er Flopasningen gjenoppstått. Fy og spy!! :(
Noe sier meg at Norge ikke har verdens beste spillere...
Denne Hamoud imponerte meg faktisk i flere kamper ifjor...
Meen, alt i alt ble jeg litt skuffa, hadde forventa noe annet enn det her.. Trodde det med Aarøy aldri skulle bli en realitet, selvom det nesten sa seg selv..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Ikke så spenstig som jeg hadde håpa på, men vi får vel se.
Hater hat!
Shadar
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 27 jan 09, 14:34
Endret: 27 jan 09, 14:35
Endret av: Shadar
Tenk så fett om Aarøy blir matchvinner mot Tyskland a.. Maks moro. Det er godt å se at Drillo er seg selv (på landslaget denne gang) og tok ut den nye tidens Jostein Flo. Lukter 2.plass på fifa-rankingen dette .
Mest overraskende var nok Mounir Hamoud, da han har vært katastrofal i enkelte situasjoner og til tider ustabil for Glimt i forrige sesong. Det er allikevel et spennende valg og bygger oppunder Drillos ord om prioritering av løpskraft og hurtighet. Ingen regel uten unntak, og derav Aarøy!
P.S.
Jeg håper ikke det er lenge til Lasse Staw får presert stabilt bra i mål igjen. Da er det ikke lenge til den gutten/mannen kommer på landslaget. Hvis man ser på hva slags typer Drillo tar ut, så er det noenlunde oppegående stabile mennesker som kan mer enn å sparke fotball. Det er noe jeg synes preger uttakene hans (Se bare på hva den forrige Drillosgenerasjonen gjør i dag). Og da taler ikke dette for Rune "klikk" Jarstein. Jon Knudsen drar på åra og har nok ikke kjempelenge igjen i landslagsgoalen. Mye tyder i mine øyne på at Staw kan bli den neste om ikke så lenge. Størst konkurrase får han etter min mening av Opdahl hvis han roer seg og blir stabil (jeg har mine tvil om hva slags materiale han er laget av) og Andreas Lie i Aafk.
Hvor er det blitt av Tarek? Er han helt ute av fotballen eller? Det var jo så mye mas i mediene i våres om at han var det store talentet og selg, selg!! Men etterpå har det blitt veldig stille.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Opprinnelig postet av Morgaine
Hvor er det blitt av Tarek? Er han helt ute av fotballen eller? Det var jo så mye mas i mediene i våres om at han var det store talentet og selg, selg!! Men etterpå har det blitt veldig stille.
Han er forøvrig tatt ut i U21 troppen nå.
Tarik er tatt ut på u21 landslaget.
Uansett så har han ingenting på A-landslaget å gjøre så lenge han ikke spiller i Herenveen. Det som er positivt er at han visstnok har lagt på seg 8kg med bare muskler i det siste. Det trenger han
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Drillo er konge :-) For første gang på lang tid har jeg tro på landslaget. Men hva med Trond Olsen, burde ikke han vært med?
Fy faen, at Aarøy er tatt med syns jeg er katastrofalt. Jeg trodde bare det var noe media begynte å diskutere med en gang Drillo ble trener, hadde aldri trodd det var aktuelt. Men men..
Samtidig syns jeg det er spennende at han velger å ta med Mounir Hamoud, Trond Erik Bertelsen og Børre Steenslid. Det viser at han følger med på norsk fotball og er nøye før han tar ut lagene. Jeg har ganske stor tro på Hamoud, faktisk.. Det viser vel også at han ønsker seg forandringer i det defensive. Vet ikke om det er tilfeldig, men alle disse tre er jo relativt hurtige spillere. Kanskje han ønsker mer fart?
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Hva med Gashi da??? Helt utrolig... Og Tarik burde helt klart vært med...
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Hva har Tarik der å gjøre, når han nesten ikke får spille tid for laget sitt?
Opprinnelig postet av Lex
Gashi konkurerer på den plassen Norge har best dekning, samt at han mangler vel kanskje litt spisskompetanse.
Tarik er ikke god nok.
Forøvrig så har Drillo gitt følgende forklaring på at Tarik ikke var med:
Opprinnelig postet av Drillo
Tarik har vel ikke ekstrem fart, men Tarik er en veldig klok og målfarlig spiller. Men siden vi kan bruke ham på U-laget, så ser vi på ham der. Dette er jo forberedelser til noe som er enda viktigere, poengterer Drillo.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Mounir minner meg faktisk endel om kjære gamle Geirmund Brendesæther. Masse fart, innsats og håpløs teknikk. Tor Hogne Aarøy er jo tro kopi av Jostein Flo da, så det er jo ikke noen bombe at han er med.
Når det gjelder Tarik så er det like greit å droppe han når han ikke spiller for Heerenveen. Åtte kilo?? Det er veldig mye, får bare håpe det ikke går på bekostning av farta. Men det kan jo også bety at han er "tung" i kroppen og ikke får prestert maks. La oss håpe det for hans skyld.
Angående Gashi; vi har bedre spillere synes jeg, feks Ciljan. De kan vel sammenlignes iom de begge vil kjempe om en indreløperplass på laget.
Lasse Staw er nok ikke veldig langt unna en plass i stallen nei, men forståelig at han ikke er med siden han har vært skadet i et halvt år.
Opprinnelig postet av Rey
Tarik er tatt ut på u21 landslaget.
Uansett så har han ingenting på A-landslaget å gjøre så lenge han ikke spiller i Herenveen. Det som er positivt er at han visstnok har lagt på seg 8kg med bare muskler i det siste. Det trenger han
Han har altså spilt 4 kamper færre enn Grindheim i serien. Det er ikke mye. Dessuten er Daniel Braaten langt fra fast inventar på Toulouse. Uansett så var det vel ventet, men som Drillo sier så mangler han kun kreativitet i troppen, og jeg synes Tarik ville hevet den fasen av spillet for laget.
Men vi får se. Skal nok ikke så mye til for at Tarik skal bli tatt tilbake i varmen igjen.
RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914