Husk meg
Brukernavn
Passord

De største floppene i Tippeligaen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 03 feb 09, 15:16

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=546797

Det er nesten så jeg synes FFK kom bra ut av denne, selv om vi sikkert kunne ha tilført en del navn foruten Heavy på den listen. Vi har et stykke igjen til VIF på den fronten.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 feb 09, 15:46

Vuorinen, Stadheim, Fofana&Kouadio, Ciaran Martyn... sikkert noen flere jeg har glemt i farten. :)

De to første definitivt de verste. Begge kosta 4,5-5 mill... Sjukt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 03 feb 09, 16:01

Hvis jeg skal nevne en må det være Tegstrøm som etter hva jeg kan se kun blir slått av vår finske venn og Stadheim.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 feb 09, 16:04
Endret: 03 feb 09, 16:04
Endret av: keiko99

Det stilles vel ett spørsmål til Tegstrøm også om han havner i samme felle.. slo ikke til noe spess i 08 ja han sikret sølve på aker stadion, men bør vise mer mener jeg.. pokker var en rett før meg jo

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 05 feb 09, 16:47

Kan i grunnen ikke se at Tegstrøm har vært en så stor flopp. Mannen har da tross alt scoret et par mål, og avgjort et par kamper. Ikke at jeg anser Tegstrøm som en stor suksess heller, men det må da være en gråsone mellom suksess og flopp også?

Er vel ingen grunn til å følge hysteripressens eksempel med å male alt i svart/hvitt?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 feb 09, 16:49

Tegström har så langt vært vesentlig nærmere den gråsvarte sonen "flopp" enn den andre enden av skalaen. Wink

Har du lest forumets retningslinjer?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 05 feb 09, 16:54

Opprinnelig postet av Holters

Vuorinen, Stadheim, Fofana&Kouadio, Ciaran Martyn... sikkert noen flere jeg har glemt i farten. :)

De to første definitivt de verste. Begge kosta 4,5-5 mill... Sjukt.

Enig angående Vourinen og Stadheim. Martyn derimot var vel en helt midt på treet spiller, som kanskje hadde mer inne om han bare hadde fått mer tid på seg. Jeg synes da han jobbet bra for laget sitt, og stort sett valgte greie løsninger i spillet. Involvert i scoring var han også, selv med bare ganske lite spilletid.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 06 feb 09, 13:47

Enig, Martyn ser jeg ikke på som noen flopp, han var her for kort tid til det, desuten var han vare på utlån.. Hvordan rater folket Tamaz Sekeres da ?  Er litt uenig med meg selv ang han. Han spilte noen bra kamper, men også gjorde noen skikkelige blemmer, som da han prøvde å drible Rusfelt rett utenfor egen 5-meter...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 06 feb 09, 14:27

Jeg synes "den nye Tore André Flo" Øyvind Hoås er den beste spilleren som har vært i FFK i Tippeligaen... Dette er hvertfall en av de absolutt største floppene i mine øyne.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 feb 09, 14:33

hva med rune lange da ?

Thomas myhre ?

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 09, 13:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg synes "den nye Tore André Flo" Øyvind Hoås er den beste spilleren som har vært i FFK i Tippeligaen... Dette er hvertfall en av de absolutt største floppene i mine øyne.

TA Flos siste periode i VIF var i alle fall en flopp av dimensjoner. Forøvrig synes jeg de største floppene i norsk fotball er å finne blant ekspertpanelet som hvert år forsøker å spå hvordan det skal gå i årets sesong, snarere enn blant spillerne på banen.

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til: 08 feb 09, 14:21

Hva med Vebjørn Hagen?

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 08 feb 09, 14:32

Jeg synes ikke vi skal nevne Hagen, Martyn og andre som ikke har vært dyre spillere. Hvor mye som har blitt betalt i overgangssum, lønn mm for Stadheim, Tegstrøm og vår finske venn tør jeg ikke å tenke på og jeg kan ikke se noen FFk-spillere "slå" denne trioen.

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 15 feb 09, 21:40

Tidenes flopp i Tippeligaen må vel være Dede Anderson. Det er ålesunds dyreste spillerkjøp noensinne og han har jo knapt nok spilt kamper.

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 15 feb 09, 22:33

Vil jo tro at Pascal Simpson kommer høyt opp på denne lista Wink

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 16 feb 09, 14:52

Jeg vet at artikkelen tar for seg tippeligaen, men jeg velger å kun se på FFK...

Dette spørs jo helt hva man skal legge til grunn...

Prestasjoner oppimot lønn? Bare prestasjoner? Potensiale oppimot prestasjoner? Mange måter å vurdere på...

Personlig mener jeg at spillere som Hoås, Hornseth eller Tegström ikke fortjener å bli nevnt i en slik tråd en gang. Ikke fordi de har vært noen store suksesser, men fordi de har gjort noen enkeltprestasjoner (les scoret viktige mål) som må sees på som ekstremt viktige for at FFK er der de er idag. Noen sukessser har de kanskje ikke vært, men flopper? Ikke etter min definisjon ihvertfall.

De største floppene i mine øyne (med forbehold om at det er de jeg kommer på i farten er:

- Anders Stadheim (Var god en en gang, men å vise så lite til den prisen...)
 - Hermani Vourinen (En god kamp? Var ikke engang med i troppen i store deler av tiden her)
 - Mathias "Han nye" Lindström (Eneste jeg husker fra ham var et rødt kort)
 - Martin Wiig (Engang i landslagsdiskusjonen og et av Norges største angrepstalenter. Stagnerte før han stagnerte enda mer da han kom til FFK.)
- Anders Rotevatn (La han ikke opp midt i sesongen?)

God bedring, Dagfinn!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 16 feb 09, 15:00

Opprinnelig postet av A.Scheie

- Anders Rotevatn (La han ikke opp midt i sesongen?)

Han la opp et halvt år etter at han hadde vært i FFK, så begynte han å spille igjen. Han spiller for Mjøndalen i dag.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914