Husk meg
Brukernavn
Passord

Norske Landslaget

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 feb 09, 10:34

Siden jeg er en drillo patriot og koser meg over at Tyskland tapte er det mere galt med hareide som drillo kommer med: Drillo slakter Hareides kampplan

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 feb 09, 10:18

Drillo tilbudt kontrakt ut VM-kvalifiseringen

kjempe bra.. eller hva sier dere andre ?

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 18 feb 09, 12:10

Opprinnelig postet av keiko99

Drillo tilbudt kontrakt ut VM-kvalifiseringen

kjempe bra.. eller hva sier dere andre ?

I følge agenten til Drillo (Gunnar Martin Kjenner) så er det ingen ny avtale på dette bortsett fra det som ble avtalt når han skrev under før Tyskland kampen.

Ikke noe nytt om kontrakt

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander og vinkler og løpskapasitet og førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 22 feb 09, 23:34

Opprinnelig postet av keiko99

Siden jeg er en drillo patriot og koser meg over at Tyskland tapte er det mere galt med hareide som drillo kommer med: Drillo slakter Hareides kampplan

Er også Drillo patriot og gleder meg stort over comebacket hans. Bortsett fra geografi er det ingenting Drillo kan bedre enn å trene det norske landslaget. Ja, og poker. Men bortsett fra geografi og poker, ja og kommunisme... altså bortsett fra geografi, poker og kommunisme så er det ingenting Drillo kan bedre enn å trene det norske landslaget. Men det holder lenge det. Mannen glimrer i denne rollen, og vi har tynt med alternative kandidater. Selv anser jeg både Rekdal, Solli og Solbakken som ok kandidater, men ingen av dem har pondus nok ennå, tror jeg. For klubbfotball ja, men ikke for landslaget. Det kommer nok. Jeg blir ikke forundret om alle disse tre vil lede landslaget i tur og orden i fremtiden.

Men nå er det Drillo, og bra er det .

Hareide, hvem er det igjen? sikker på at jeg har hørt det navnet før...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 09, 06:35

Her er ett eksempel på en spiller som er for sur til og spille med flagget på brystet, menvi trenger han ikke heller

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 03 mar 09, 13:53

Nå kommer Drillo-isen tilbake

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 04 mar 09, 20:39

Jeg tror at Drillo greier å få laget til en 2.plass i puljen....

Så er vi heldige i trekningen, og vips så er vi i Sør - Afrika.  Wink

Alltid morro med VM uansett, men ekstra gøy er det jo hvis laget vårt spiller.....

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 04 mar 09, 21:51
Endret: 04 mar 09, 21:52
Endret av: Knuty

Jepp, hadde vært bra med playoff.. Men det kan fort bli altfor tøft det også. Men, man vet jo aldri med Drillo.. Litt av sjarmen det.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mar 09, 12:52

Drillo kastet journalister på dør fra åpent foredrag

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 08 mar 09, 09:35

TV2 insisterer ikke overraskende på å fortsette å være griske jævler.

(Pardon my French. Noen ganger føles det berettiga).

Hater hat!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 08 mar 09, 09:42

Opprinnelig postet av Magnum

Ja, og du insisterer fortsatt på at de skal kjøpe opp rettigheter til fotballkamper for så å gi dem bort. Det burde jammen alle bedrifter gjøre...  Er det naivt det heter?

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 08 mar 09, 17:48

Kjære "HotDream".

Give it a break, æ! Du nekta å ta et eneste av mine (eller noen andres) poenger sist gang denne debatten var oppe, og det ser ikke mer lovende ut denne gangen, ettersom du fortsetter å prøve å legge ord i munnen på meg. Jeg gidder ikke å kverulere med deg bare for the heck of it. Livet er for kort for det, og jeg begynner å føle meg for gammel.

Betal du dine pay-per-view-kamper med glede, så betaler jeg min NRK-lisens med glede. Jeg erklærer herved en ensidig våpenhvile.

Hater hat!

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 08 mar 09, 19:41

Kjære "HotDream".

Give it a break, æ! Du nekta å ta et eneste av mine (eller noen andres) poenger sist gang denne debatten var oppe, og det ser ikke mer lovende ut denne gangen, ettersom du fortsetter å prøve å legge ord i munnen på meg. Jeg gidder ikke å kverulere med deg bare for the heck of it. Livet er for kort for det, og jeg begynner å føle meg for gammel.

Betal du dine pay-per-view-kamper med glede, så betaler jeg min NRK-lisens med glede. Jeg erklærer herved en ensidig våpenhvile.

He he, greit det. En ting bare: Det er ikke jeg som skriver dritt om TV2 hver gang de tar betalt for en fotballlandskamp de eier senderettighetene til. Jeg kan være enig i at det ideelle hadde vært om alle fotballkamper, og særlig landskamper hadde vært vist på en kanal alle betale for (NRK heter den), men det er jo blårussen (pengene) som styrer dessverre....

Kos deg med gratiskampene på TV i sommer, det blir jo vist 2 (3 om du regner med Zebra) hver uke.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 23 mar 09, 16:14

Norge-jobben blir min siste

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 23 mar 09, 21:44

Opprinnelig postet av HotDream

Ja, og du insisterer fortsatt på at de skal kjøpe opp rettigheter til fotballkamper for så å gi dem bort. Det burde jammen alle bedrifter gjøre...  Er det naivt det heter?

Dvs TV2 gir oss alle de andre programmene de sender da ? For de har de ikke kjøpt rettighetene til vel ? Nei, TV2 lever på reklame, og vi får se programmene gratis ved å måtte se på reklame. Jeg tror at hvis TV2 hadde sendt den landskampen på hovedkanalen, hadde de kunnet ta hva de ville for den reklametiden. bedrifter hadde sloss for å få en del av den reklametiden... TV2 hadde da tjent haugevis mer kroner enn det de gjorde ved å sende den på betalTV...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mar 09, 21:56

Opprinnelig postet av Bob Page

Dvs TV2 gir oss alle de andre programmene de sender da ? For de har de ikke kjøpt rettighetene til vel ? Nei, TV2 lever på reklame, og vi får se programmene gratis ved å måtte se på reklame. Jeg tror at hvis TV2 hadde sendt den landskampen på hovedkanalen, hadde de kunnet ta hva de ville for den reklametiden. bedrifter hadde sloss for å få en del av den reklametiden... TV2 hadde da tjent haugevis mer kroner enn det de gjorde ved å sende den på betalTV...

Ja, de gjør jo det, ihvertfall om gratis betyr at vi slipper å betale penger for å se TV2. Så kan du selvfølgelig si at vi gjennom produktene vi kjøper betaler for reklamen på tv... Greit det, uten reklame, ingen TV2. Blir ihvertfall ikke pålagt å betale noe som helst, og å se på er jo frivillig......

Tror ikke verken du eller jeg (som nok er rimelig inkompentente) skal blande oss inn i TV2's forretningsstrategi  Jeg er ganske overbevist om at det de gjør, det gjør de for å tjene penger. Å "gi bort" en landskamp for å tjene på reklame i forbindelse med den ene kampen, er kanskje litt kortsiktig tenkt? Jeg har vel mistanke om at TV2 har planer om å tjene penger på fotball også i fremtiden, og at deres strategi bærer mer preg av det enn å ta inn noen kjappe reklamekroner og annerkjennelse fra "Vi Vil Ha Gratis Landskamper Gjengen" i en privatlandskamp.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 27 mar 09, 22:05
Endret: 27 mar 09, 22:06
Endret av: Shadar

Drillo slik vi kjenner ham:

- Det er synd at McCarthy ikke spiller mos oss, for jeg synes jeg ser primadonnanykker hos ham. Slike spillere er det beste jeg vet å møte, sier Drillo.

- Nå setter de sikkert inn en ung gutt som løper dobbelt så mye isteden.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 28 mar 09, 16:56

Synd norge tapte i dag da.... håper vi tar finland hjemme

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 28 mar 09, 17:08

Gjør ingenting å tape når målscorer og matchvinner har et så fantastisk navn som Tshabalala. Cool

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 28 mar 09, 20:23

Opprinnelig postet av Lemmy

Gjør ingenting å tape når målscorer og matchvinner har et så fantastisk navn som Tshabalala. Cool

Brown girl in the ring - Tshabalalalala...

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914