FFK- jr kamptråd 09
Opprinnelig postet av Plankekæll
Siden jeg ikke fikk noe svar forrige gang, kom jeg med et nytt spørsmål.
Og jeg har heller ikke denne gang fått noe svar.
Så vidt jeg vet så satt hele trenerstaben i evalueringsmøte på mandag.. så det var nok gyldig fravær denne gangen...
---------------------------
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Du verden, hvorfor ansetter ikke bare FFK deg da?
Ikke gjør det dum a! Selv du er vel enig i at det skal være helt naturlig for a-treneren eller noen rundt a-laget å være til stede på juniorkampene?
Kanskje vi skulle stemt frem hvilken av de ivrigste debatanten i forskjellige roller i klubben!!
Adm Dir?
kandidater:
Keiko 99
Suprem NTM
dracula
ecupeventyrsnart
Husgutt
Sporstdirektør?
Kandidater:
Holters
djpete
kanogvetalt
Pressesjef/media:
FFK1903
Patrioten
Hovedtrener:
Plankekæll
Bare og plusse på og gi stemmer folkens
Lag gjerne ett for styrene og for Jr avdelinga i sammeslengen!!
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 12 nov 09, 17:04
Endret: 12 nov 09, 17:08
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av solano2
Ikke gjør det dum a! Selv du er vel enig i at det skal være helt naturlig for a-treneren eller noen rundt a-laget å være til stede på juniorkampene?
Hvorfor er dette en selvfølge? Er det sånn i andre klubber? Det er helt sant og riktig at a-lagets støttespillere også skal følge juniorlaget og at FFK må følge med på de talentene vi har i klubben, men lager jo Plankekæll bare et påskudd for å fortsette sin hetsing av Nordlie. Og nei, jeg stiller meg ikke bak Nordlie, men jeg blir provosert over at man lager egne "sannheter" for å gi påskudd for å slakte Nordlie.
Grunnen til at jeg spurte om hvorfor Plankekæll ikke skulle ta over som trener var dette innlegget
Hadde jeg vært hovedtrener i en klubb hadde jeg sett på det som helt naturlig å få et personlig inntrykk av klubbens fremtid, ikke bare få et par rapporter fra en eller annen juniortrener en gang i blandt. Derfor ville jeg tatt meg bedre tid til feks slike kamper.
Fin tanke, men å bruke det til å kritisere Nordlie er utrolig søkt når man vet at dette ikke skjer i andre klubber.
Dette handler like mye om prioriteringer fra klubbens side.
Det burde stått i kontrakten at A-lagstreneren er pliktig å møte på minst 10 kamper gjennom sesongen, og være på minst to treninger i måneden. I tillegg bør man sørge for et godt samarbeid mellom juniortrener og A-lagstrener.
Opprinnelig postet av Lemmy
Dette handler like mye om prioriteringer fra klubbens side.
Det burde stått i kontrakten at A-lagstreneren er pliktig å møte på minst 10 kamper gjennom sesongen, og være på minst to treninger i måneden. I tillegg bør man sørge for et godt samarbeid mellom juniortrener og A-lagstrener.
Absolutt gode forslag.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Kanskje vi skulle stemt frem hvilken av de ivrigste debatanten i forskjellige roller i klubben!!
Adm Dir?
kandidater:
Keiko 99
Suprem NTM
dracula
ecupeventyrsnart
Husgutt
Sporstdirektør?
Kandidater:
Holters
djpete
kanogvetalt
Pressesjef/media:
FFK1903
Patrioten
Hovedtrener:
Plankekæll
Bare og plusse på og gi stemmer folkens
Lag gjerne ett for styrene og for Jr avdelinga i sammeslengen!!
Sorry, men har ikke tid
Failure has a name - Tom Nordlie
Beklager, jeg har ikke de nødvendige trenerkursene. Dere må nok se dere om etter en annen hovedtrener.
100 % enig med Supreme NTM!!
Jeg stiller meg heller ikke bak Nordlie, men den heksejakta Plankekæll bedriver er rett og slett flaut. Det er rein mobbing etter min mening.
Supporter er et rart ord, lurer på hva det betyr..
Takk for svar Jan Rafn. Det var det jeg lurte på.
Som sagt før NTM og ffkmufc, jeg holder med fotballklubben FFK, ikke Tom Nordlie. Er det så ufattelig vanskelig å forstå? Og nei, jeg kommer ikke til å bli noe mer supportive til han.
Ja til FFK, nei til Nordlie. Så enkelt er det for meg.
Og ikke kom med det tullet at dere er mye bedre supportere fordi dere ikke er negative til Nordlie og feks Henriksen. Som sagt ønsker jeg det beste for FFK, og det beste for FFK er ikke slik det er i dag slik jeg ser det.
Nå håper jeg noen tar tak i ungdomssatsinga i klubben, ellers kan vi gå glipp av masse godt talent.
Jeg vil ha Jan Rafn inn i FFK-styret. Da har vi en mann som kan fotball og som kan passe på at talentarbeidet i klubben blir satset på.
Vi støtter hvertfall ikke Sarpsborg
Opprinnelig postet av ffkmufc
Vi støtter hvertfall ikke Sarpsborg
Nei, men Kongsvinger
Nei, det gjør ikke jeg heller hvis det kunne virke slik.
Revansje mot Sarpsborg 08?
FFK jr - Sarp'08 jr
Ta dere turen til Østfold hallen idag kl 14.00
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 15 nov 09, 14:33
Endret: 15 nov 09, 14:34
Endret av: Holters
FFK jr ledet 3-0 over særpingane allerede etter 8. minutter, men økte ledelsen til 4-0 etter 9:30... Spilt 22 minutter nå.
Edit: 5-0 nå!
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
FFK jr ledet 3-0 over særpingane allerede etter 8. minutter, men økte ledelsen til 4-0 etter 9:30... Spilt 22 minutter nå.
Edit: 5-0 nå!
Moro!
Kom gjerne med oppdateringer!
Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!
- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)
Slydal 2, Krathe 1, Rafn 1 og Odilon 1.
Ingen steder å følge kampen?
Herlig! Unggutta pisser jo helt enkelt på Særp!
6-0 etter 55 minutter og hattrick av Slydal.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914