Lurte på noe
Hvis man sitter i Plankehaugen styret, er det lurt å skrive for rivalen på en annen nettside da? Har sett en av styremedlemene gjør det i det siste
Opprinnelig postet av Silverlight
Hvis man sitter i Plankehaugen styret, er det lurt å skrive for rivalen på en annen nettside da? Har sett en av styremedlemene gjør det i det siste
Ikke kom med en påstand uten å vise hvor, det blir bare for teit.
Rune han har full rett til og spørre om dette.
Jeg mener det ikke bør fore komme
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Det spørs helt på hva som skrives og hvordan opplegget rundt det er - i min verden. Så med mindre det er mulig å se eksempler på hva det dreier seg om blir det umulig å svare deg konkret.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
På generelt grunnlag synes jeg det er helt ok. De som er i styret i PH bør ha et godt sammarbeide med andre supportergrupper. Sammen kan jo supportgruppene utvikle fotballen og stå sterkere når de vil få gjennomslag for sin ønsker. Så at de da skriver på andre forum har jeg ikke noe problemer med, med mindre det er dritt om FFK osv da.
Tenker meg det er en artikkel på norskefans sine sider du har sett, skriver vanligvis for FFK der på de sidene, men har blitt spurt om jeg kan dekke sarpsborg litt til dem får inn en ny skribent der Vanskligere enn det er det ikke, da jeg konsentrerer meg mest om FFK
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ikke kom med en påstand uten å vise hvor, det blir bare for teit.
Helt enig, kom med en link eller hold kjeft....
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
nå er det jo en som tilstår her
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
nå er det jo en som tilstår her
Etterpå ja. Trådstarter burde lagt ut link eller noe eller la være.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914