Noen som skal på Viking-FFK 20/4 ?
Hey, jeg lurte på om det var mange som tar turen over fjellene til Stavanger for å se kampen?
I tillfelle lurer jeg på hvor det eventuelt blir litt drikking og oppvarming til kamp.
Takk for respons! ;)
---------------------------
FFK for EVIG og ALLTID
Tror ikke det er så mange, er jo mandagskamp.. Har dessverre ikke spenn, må spare til bryllupsreise
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Opprinnelig postet av Husgutt
Tror ikke det er så mange, er jo mandagskamp.. Har dessverre ikke spenn, må spare til bryllupsreise
Mandagskamp...?
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Mandagskamp...?
20. april er en mandag...
Det drar en busslast med folk oppover på søndag morgen. Vi har tidligere samlet oss på et eller annet sted på brygga der nede.
Okei, konge! så da blir det oppvarming nede ved brygga. :)
GLEDER MEG!
FFK for EVIG og ALLTID
Du kan jo foreslå med kona om å dra på bryllupreise til Stavanger...er fint der seh:)
Jeg er faktisk 50% Stavangersk, så jeg vet at det er fint der borte... hehe,, men bryllupsreise før bryllupet, til Stavanger.. I think not
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
50% stavangersk, da må du vell ta turen?
noen må jo lage liv på den stadioenen!
FFK for EVIG og ALLTID
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914