Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK-VIF

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 14 apr 09, 09:25
Endret: 14 apr 09, 09:26
Endret av: Svein

Tittet litt på kampen på mandag, på vglive.no. Begge laga spilte elendig fotball. Mye måk og mæl. Må si jeg er litt bekymret for nivået på norsk fotball ...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 14 apr 09, 10:45

Det er vel bare å se på Fredrikstad og det i de 3 siste kampene, lite hjelp fra midtbanen når ballen er i forsvar ender som regel i lange baller og vi ender opp med gampe fotball. Høres veldig pessismistisk ut men vil si det er en realitet; Derfor vi vinner på stadion er fordi vi er minst dårlig. Vi har derimot noen omganger hvor vi spiller fest fotball, det skal også sies men det normale nivået er labert.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 14 apr 09, 15:55

Opprinnelig postet av Solheim

Det er vel bare å se på Fredrikstad og det i de 3 siste kampene, lite hjelp fra midtbanen når ballen er i forsvar ender som regel i lange baller og vi ender opp med gampe fotball. Høres veldig pessismistisk ut men vil si det er en realitet; Derfor vi vinner på stadion er fordi vi er minst dårlig. Vi har derimot noen omganger hvor vi spiller fest fotball, det skal også sies men det normale nivået er labert.

FFK har så og si alltid vært kjent for "champagnefotball" på eget gress, noe vi også leverte i enkelte oppgjør ifjor, som hjemme mot lsk og aafk. Du treffer spikern midt på hodet, ffk var minst dårlig mot godset, og vi spilte mot ligaens desidert svakeste lag for øyeblikket. Jeg er opptatt av poeng som alle andre, men i lengden kan vi ikke regne med å vinne fotballkamper med så svakt spill. FFK har spillemessig hatt en svak sesongåpning...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914