Husk meg
Brukernavn
Passord

Er du fotballspiller, får du det du vil

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 21 apr 09, 06:42
Endret: 21 apr 09, 06:47
Endret av: Patrioten

Selvsagt gjelder det damer. Bjørn Helge Rise uttaler til Washera på TV2 at når han har vært ute på byen, ser han at spillere får det de vil ha.

Er damer så enkle, at berømmelse og penger, er alt som gjelder for de?

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 21 apr 09, 07:08

JaWink

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 21 apr 09, 08:34

Selvsagt... Penger/berømmelse innebærer goder... Jenter er enkle, er jo bare å ta en titt på byen en kveld det, eller i samfunnet generelt

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 21 apr 09, 15:59

Opprinnelig postet av Patrioten

Er damer så enkle, at berømmelse og penger, er alt som gjelder for de? 

Alle sammen, selvsagt. Og du liker selvsagt å sloss? For du liker vel fotball? Og casuals er mannfolk som liker fotball og da må jo du like og sloss også.

Wink

For noen damer, som menn, er sikkert berømmelse og penger - det vil jo gi "fifteen seconds of fame" - veldig, veldig viktig. Jeg sier menn, fordi jeg har hatt gleden av å se hvordan mannfolk flokket seg rundt ei av TV2s værdamer på et utested i Oslo noen år siden: Ved siden av hr. P. Atetisk stod mr. S. Ikle og M. Annsgris og alle trodde de skulle få senka værdama - for ho måtte vel sette pris på "litt" oppmerksomhet.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 21 apr 09, 21:32

ikke bare penger, men også makt. de to hører ofte sammen, men finnes unntak.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 22 apr 09, 09:54

Min teori er at det vel ligger i kvinnenes natur fra gammelt av at de skal få et barn som klarer seg selv, og som kan ta vare på dem når de blir eldre. Dette vil da bety at de tiltrekkes av gutter med rikdom, status og kanskje til og md evnen/viljen til slossing. Dessverre gutta, men det kan vi ikke gjøre noe med. Men det finnes mye bra til overs når fotballspillerene har forsynt seg;)

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til: 22 apr 09, 10:12

De enkle damene er så enkle. Vi andre ser etter andre ting.....Cool Men der da nok av de gutta som bare ser etter store pupper og null hjerne. Vi får håpe alle får som "fortjent" på kjøttmarkedet. Smile

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914