Er du fotballspiller, får du det du vil
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 21 apr 09, 06:42
Endret: 21 apr 09, 06:47
Endret av: Patrioten
Selvsagt gjelder det damer. Bjørn Helge Rise uttaler til Washera på TV2 at når han har vært ute på byen, ser han at spillere får det de vil ha.
Er damer så enkle, at berømmelse og penger, er alt som gjelder for de?
Ja
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Selvsagt... Penger/berømmelse innebærer goder... Jenter er enkle, er jo bare å ta en titt på byen en kveld det, eller i samfunnet generelt
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...
Opprinnelig postet av Patrioten
Er damer så enkle, at berømmelse og penger, er alt som gjelder for de?
Alle sammen, selvsagt. Og du liker selvsagt å sloss? For du liker vel fotball? Og casuals er mannfolk som liker fotball og da må jo du like og sloss også.
For noen damer, som menn, er sikkert berømmelse og penger - det vil jo gi "fifteen seconds of fame" - veldig, veldig viktig. Jeg sier menn, fordi jeg har hatt gleden av å se hvordan mannfolk flokket seg rundt ei av TV2s værdamer på et utested i Oslo noen år siden: Ved siden av hr. P. Atetisk stod mr. S. Ikle og M. Annsgris og alle trodde de skulle få senka værdama - for ho måtte vel sette pris på "litt" oppmerksomhet.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
ikke bare penger, men også makt. de to hører ofte sammen, men finnes unntak.
Min teori er at det vel ligger i kvinnenes natur fra gammelt av at de skal få et barn som klarer seg selv, og som kan ta vare på dem når de blir eldre. Dette vil da bety at de tiltrekkes av gutter med rikdom, status og kanskje til og md evnen/viljen til slossing. Dessverre gutta, men det kan vi ikke gjøre noe med. Men det finnes mye bra til overs når fotballspillerene har forsynt seg;)
De enkle damene er så enkle. Vi andre ser etter andre ting..... Men der da nok av de gutta som bare ser etter store pupper og null hjerne. Vi får håpe alle får som "fortjent" på kjøttmarkedet.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914