TL-runde 6
Lørdagskampen er på Aker stadion mellom Molde og Viking. Etter 25 minutter fortsatt målløst. Vegard Forren er plassert på benken for Molde. Det samme er Magne Hoset. Ellers er Makhtar Thioune som vanlig livlig på midtbanen, er ekstremt bra! Morsomt å se faktisk. Mame Biram Diouf løp faktisk fra Bertelsen i løpsduell, et sinnssykt tempo på høyrekanten der.
Molde virker utrolig sterke i år. Men, det er lenge igjen av kampen og sesongen.
Viking fremstår som vanlig planløst. Man hva annet er å vente av Rösler (Tippeligaens dårligste trener?) og hans mannskap?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Lørdagskampen er på Aker stadion mellom Molde og Viking. Etter 25 minutter fortsatt målløst. Vegard Forren er plassert på benken for Molde. Det samme er Magne Hoset. Ellers er Makhtar Thioune som vanlig livlig på midtbanen, er ekstremt bra! Morsomt å se faktisk. Mame Biram Diouf løp faktisk fra Bertelsen i løpsduell, et sinnssykt tempo på høyrekanten der.
Det gjorde jo Levon Pachajan ganske enkelt med Bertelsen i forrige runde óg da.
---------------------------
RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det gjorde jo Levon Pachajan ganske enkelt med Bertelsen i forrige runde óg da.
Det er vel ikke helt sant. De var forholdsvis jevnraske, faktisk hadde Bertelsen god kontroll på farta hans. Det var noe av det jeg la merke til i forrige kamp. Jeg syntes da at Levon var utrolig rask, helt til jeg fant ut at myggen Bertelsen muligens var ennå bittelitt raskere.
Det er vel ikke helt sant. De var forholdsvis jevnraske, faktisk hadde Bertelsen god kontroll på farta hans. Det var noe av det jeg la merke til i forrige kamp. Jeg syntes da at Levon var utrolig rask, helt til jeg fant ut at myggen Bertelsen muligens var ennå bittelitt raskere.
Jeg snakker om én løpsduell hvor Levon parkerte Bertelsen totalt etter bare rundt ti meter. Uansett så hadde ikke Bertelsen noen veldig vanskelig jobb med Levon helt enkelt fordi vi hadde et elendig pasningsspill. Levon er raskere enn Bertelsen.
RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 25 apr 09, 16:42
Endret: 25 apr 09, 16:50
Endret av: Plankekæll
Ok. Jeg er ikke enig med deg, men vi får la den ligge.
Molde - Viking 0-1. Alexander Ødegaard slår et halvdårlig frispark som skifter retning. Ikke helt fortjent, men når har fotball noen gang vært fortjent? Er vel Birkir Bjarnason som "styrte" ballen i mål.
Har ikke akkurat vært mange sjanser den første omgangen.. Molde har produsert overraskende lite så langt... De kommer nok sterkere i 2 omg...
Er det bare meg,eller virker ho Lise Klavenes veldig treg??
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jaja. Da er det 2-0 til Viking. Elendig forsvarsspill, og Nisja setter inn det andre målet.
Molde har jo ramlet helt sammen...
Opprinnelig postet av GurrBass
Er det bare meg,eller virker ho Lise Klavenes veldig treg??
Hvis det var ho som kommenterte sammen med Scheie, så ja. Virket som ho var mer opptatt av å lire av seg fagutrykk enn å komme med noe fornuftig...
Få igang spissene, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 26 apr 09, 14:54
Endret: 26 apr 09, 14:58
Endret av: Holters
Synes ho var en bedre kommentator enn Scheie - som er mer opptatt av å lire av seg kontinuerlige ramser med statistikk. Fantastisk kjipt å høre på. Var sikkert imponerende for 20 år sida, men med dagens tekonologi (internett) og tilgang til slikt materiale, så er det faktisk bare kjedelig. Klavenes kommenterte jo faktisk kampen!
Hele "lørdagskamp på NRK"-opplegget er faktisk tragisk dårlig.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Synes ho var en bedre kommentator enn Scheie
Pass deg nå!
God bedring, Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914