Tribunelivet er rene sorgen
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Alt sammen.................................
Her traff du det berømte spikerhodet med ei hel stekepanne.
gidder ikke sitere hele innlegget ditt snæbbuss. Men det var faktisk glimrende sagt. har ikke tenkt på det på den måten før:)
---------------------------
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Stille meg 100% bak snæbbus!
Rett og slett genialt skrevet :)
veldig bra møte værfall... var godt og få høre meninger og syn på ting... Håper vi fant nøkkelen slik at ting snur :)
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Da er vi helt på bølgelengde Snæbbus79!
Godt å se at tilogmed brh folk kan se på det på denne måten
For først da trur jeg vi kan komme oss noen skritt videre, og det er vel egentlig bare det alle sammen vil?! Hvertfall vi som skriver her inne..
Bra! Fikk ikke vært med på møtet i dag, siden jeg hadde NM kamp med trosvik.
Keiko, kan du fortelle meg om det ble lagt noen løsninger osv?:-) Høre BRH skulle stille seg midt på feltet for å få med flest mulig. Kjempebra!
Håper virkelig det blir bra stemning og 3 poeng på torsdag. Gleder meg!
Syng for fredrikstad!
jeg kan bekrefte at det du fikk høre om BRH stemmer. At dem skulle være på midten... Vi kan glede oss med at Thomas Bruun skal være forsangeren og nå Håper jeg at alle vil være med og støtte opp om Thomas slik at dette er med og gjør den krevende jobben lettere...
jeg fikk væfall lufta mitt syn på sangen: "fredrikstad,Alkohol og kvinner". Jeg og mange andre håper denne sangen er lagt død nå.
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Jonek
Ble medlem: 13 okt 03
Lagt til: 20 mai 09, 10:51
Endret: 20 mai 09, 13:33
Endret av: Jonek
Dette kan være vår holdning uansett hva og hvordan ting er rundt oss.
Hør på dennesangen!
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan bekrefte at det du fikk høre om BRH stemmer. At dem skulle være på midten... Vi kan glede oss med at Thomas Bruun skal være forsangeren og nå Håper jeg at alle vil være med og støtte opp om Thomas slik at dette er med og gjør den krevende jobben lettere...
jeg fikk væfall lufta mitt syn på sangen: "fredrikstad,Alkohol og kvinner". Jeg og mange andre håper denne sangen er lagt død nå.
Veldig bra at brh nå skal stå på midten! Dette har har jeg etterlyst lenge.
Men Thomas, er det han som har vært forsanger tidligere i år og delvis ifjol?!? Ikke noe vondt ment, men da ble jeg ikke veldig positivt overrasket! Synes rett å slett ikke han egner seg som forsanger. Sist hjemmekamp så jeg Glenn stort sett måtte "mime" flere av sangene og at Glenn med flere måtte fortelle hva som skulle synges. Men han skal få en ny sjanse!
Jeg synes som før at brh bør være forsangere, noe jeg regner med fort kommer til å skje med brh plassert på midten! Vi må hvertfall unngå at det til stadighet dras igang forskjellige sanger av både forsanger og brh!
Opprinnelig postet av Lemmy
I vedtektene til PH står det at "Plankehaugens mål er å støtte FFK visuelt og verbalt under kamp". Det står ingenting om at enkeltmedlemmer må synge.
Jeg syns at man bør synge om man står på PHfeltet, men det bør absolutt ikke være noen tvang. Nå vet jeg ingeting om hvordan BRH oppfører seg på tribunen, men jeg kan da ikke skjønne at de ser på kjeft som et godt virkemiddel for å få folk til å synge?
Enhver med litt innsikt i hvordan mennesker fungerer, vet at det skapes en langt bedre stemning om det er oppfordringer istedenfor kritikk. Istedenfor å rope "skjerp dere" eller lignende, vil det mest sannsynlig ha en mye bedre effekt om man roper "bli med og syng, folkens!". Det kan godt hende BRH gjør det allerede, jeg aner ikke.. Et lite tips er det nå uansett. :-)
Det var dette jeg mente med mitt tidligere innlegg.. Det nytter ikke å kjefte å smelle på alle mulige folk.. Før det evt er kommet et krav på at alle SKAL synge, så må man prøve å være så lugne mot hverandre som mulig! Møtet igår var vel et steg i riktig retning :D
jeg sa det på møte at om vi synger dem sangene som kalles glad sanger... det vil si dem sangene som fleste folk er med på.. F.eks Ryggen rak sangen. det er så kalt glad sang. jeg har tro på at dette er med og hjelper.....
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Gardarson
Veldig bra at brh nå skal stå på midten! Dette har har jeg etterlyst lenge.Men Thomas, er det han som har vært forsanger tidligere i år og delvis ifjol?!? Ikke noe vondt ment, men da ble jeg ikke veldig positivt overrasket! Synes rett å slett ikke han egner seg som forsanger. Sist hjemmekamp så jeg Glenn stort sett måtte "mime" flere av sangene og at Glenn med flere måtte fortelle hva som skulle synges. Men han skal få en ny sjanse!
Jeg synes som før at brh bør være forsangere, noe jeg regner med fort kommer til å skje med brh plassert på midten! Vi må hvertfall unngå at det til stadighet dras igang forskjellige sanger av både forsanger og brh!
BRH har gått med på å prøve å stå en kamp på midten av tribunen for å se om det fungerer noe bedre, så får vi ta en evaluering etter kampen på torsdag og se om det funket. Så folkens dere som står bak oss, regn med at dere går glipp av innmarsjen pga tostangs og flagg på tribunen, men sånn er det på supporterfeltet.
Ingen er født perfekt forsanger. Med litt trening er jeg sikker på at Thomas blir en fin forsanger etterhvert. Vi får bare prøve å gi han litt tid og fortelle han på en god måte hva som fungerer og ikke. Greia er at Thomas er den eneste som faktisk vil være forsanger om dagen, og da får han selvsagt sjansen.
Danan: Rune Haugen har jo lansert seg selv opp til flere ganger her inne...
Det er vel ikke helt sant. Forresten spurte jeg Rune Haugen litt på fleip tidligere i sesongen om han kunne ta på seg forsangerjobben når jeg møtte på han på 1903, det var han da ikke interessert i.
Å det er nok like greit! Hehe
http://f-b.no/article/20090520/FFK/398139661/1220/NYHET
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Opprinnelig postet av Liraren
fiiksa linken ;)
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Liraren
Flott tiltak! Synd jeg ikke får vært på kamp for å oppleve det live, men jeg regner med å få mer enn ytfyllende informasjon om det her inne. :)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Høres ut som det er ganske bra trøkk til nå.
Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.
Opprinnelig postet av danan
Det er vel ikke helt sant. Forresten spurte jeg Rune Haugen litt på fleip tidligere i sesongen om han kunne ta på seg forsangerjobben når jeg møtte på han på 1903, det var han da ikke interessert i.
Har jeg sagt det ? Jeg har sagt i tidligere innlegg at jeg er ikke flink til å huske sanger, men er en djevel som pådriver, og dere vet selv at jeg er ikke redd for å drite meg ut. Prøv meg ut når jeg kommer på stadion. Nå så er jeg rimelig fucka opp når folk ikke er med. Jeg er i ferd med å gi opp hele PH. Sånn som nå er PH en saga blott.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914