Husk meg
Brukernavn
Passord

Armbruk i dueller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 17 mai 09, 16:34
Endret: 17 mai 09, 17:36
Endret av: FFK1903

Nå har jeg kjørt slow på flere kamper hvor Martin A har hatt et ord med i laget. Hver eneste gang en av hans lagkamerater gå ropp i duell, er det fryktelig armbruk. De satser med armene " i sving ". Har sett Erik Bakke, Karadaz og Bjørn Dahl på Brann og flere av VIF sine spillere gjøre det samme. De vrir seg rundt vekk fra dommer og assistentdommer, smeller til og treffer samme plass på motstanderne. Det virker som det er godt inntrent. Jævlig at slike episoder  får passere.Og Martin er aldri lenger unnaenn 5m,slik at han er klar med forsvaroverfor dommer og det fryktelig verbalt, det skummer av kjeften hans.

Mod: Flyttet fra FFK-delen til riktig forumdel.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 mai 09, 19:42

Så du tror virkelig at de har trent på at Martin skal vite akkurat når det smeller slik at han kan rekke å plassere seg innen 5 m i fra dommeren i tide? Det er virkelig en søkt teori. Jeg skal være enig med deg i at alle disse som du nevner her har riper i lakken når det gjelder finspill. Ikke vet jeg, men det kan være at Martin ikke slår så hardt ned på stygt spill som andre trenere gjør.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 20 mai 09, 13:18

Skal ikke heller se bort fra at det er bevist at de bruker armene så mye. De går nok ikke bevist inn for å skade andre, men at de er aktive med armene er nok fult ut bevist. De vil da jo være med på å gjøre motstanderen pist off og da kanskje han får noen kort eller at han trekker seg i neste duel. Det er jo et kjent triks at man bruker sleipe triks, selv gjør jeg det når jeg spiller hockey hehe. Har jo til og med hørt at man gjør det på løping så hvorfor da heller ikke i fotball.

At martin er i næerheten når det skjer er nok bare tilfelldig.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 20 mai 09, 13:48

Abgar Barsom er jo nesten alltid oppe i situasjoner med dommeren, tror så absolutt ikke det er noe "inntrent" fordet. Martin Andresen er etter min mening en drittsekk på banen, men det tror jeg faktisk Abgar Barsom er også. Bare at han skjuler det litt mer. :-)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914